2+2 olisi ollut oppikirjan mukainen vihellys tuosta korkeasta mailasta.Mitä siitä olisi sitten pitänyt antaa? Menkö nyt oikein? Olisitko samaa mieltä jos se olisi ollut Sailion maila, joka olisi osunut Heiskasta käkättimeen? Enkä tarkoita, että Lennu olisi Sailin kaltainen turhake.
Kärpät pelaa huonosti syystä tai toisesta ja IFK ansaitsee johtonsa ja molemmat joukkueet tasapuolisen tuomaroinnin.
Sinneko Tyrvaisen viet pimealta kadulta?Just siivosin keittiön pöydän.
Pelitilannekorkea, naama auki. 2+2 kai kirjan mukaan?Mitä siitä olisi sitten pitänyt antaa? Menkö nyt oikein? Olisitko samaa mieltä jos se olisi ollut Sailion maila, joka olisi osunut Heiskasta käkättimeen? Enkä tarkoita, että Lennu olisi Sailin kaltainen turhake.
Kärpät pelaa huonosti syystä tai toisesta ja IFK ansaitsee johtonsa ja molemmat joukkueet tasapuolisen tuomaroinnin.
On noistä itse asiassa joskus vihelletty jopa 5+20. Atte Ohtamaa sai kaudella 2013-14 Jokereita vastaan pelatussa ottelussa ulosajon korkeasta mailasta.Pelitilannekorkea, naama auki. 2+2 kai kirjan mukaan?
Toivottavasti kahvaukset otetaan pois jatkossakin.Helppo jäähy Tapparalle, toivottavasti ei ole päivän linja.
Tällä perusteellahan lähes kaikki korkea mailat ovat tahallisia. Eikä Petrell edes nostanut mailaa kovin korkealle, kun se oli mailan varren yläosa joka Vesalaisen päähän osui.Maila ei kimmonnut tai noussut mistään, vaan Petrell nosti sen ihan itse korkealle.
Joo, onhan noissa sitä tulkintaa tahallusuudesta ym. Nyt tulkitsin tahattomaksi. Juu, nostaa itse käsiä, mutta ei siinä tarkoitus ole mailalla naamaan vedellä.On noistä itse asiassa joskus vihelletty jopa 5+20. Atte Ohtamaa sai kaudella 2013-14 Jokereita vastaan pelatussa ottelussa ulosajon korkeasta mailasta.
2+2 olisi ollut oppikirjan mukainen vihellys tuosta korkeasta mailasta.