La 29.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 166
  • 849

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä tässä mietin, että kun liigassa kuitenkin on 15 joukkuetta niin miksi yhden joukkueen fanit on tollaisia. Yksittäisiä tietenkin on parista joukkueesta mutta muuten lähinnä yhden joukkueen fanit. Tottakai mä olen saattanut vaikuttaa siihen, mutta en mä kokonaan laittaisi sitä omaksi syykseni koska sitä oli havaittavissa jo kauan ennen kun aloin sanomaan ääneen mitä ajattelen.
 

bunghole

Jäsen
Jos kilpparin teko on sanojen takana seisomista, niin kovin erilaisena muistan Tikkasen. Ja Tikkanen oli kyllä aivan eri luokkaa pelaajana kun nämä mainitsemasi.

Sä näet niitä kilppareita joka paikassa. Jos kaatuminen lasketaan kilppareiksi, niin silloin Finley veti kilpparit tappelussa jotain nobodya vastaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Aina aidot turkulaiset taas kitisemässä tuomioista, vaikka viimeisen ylivoimankin saivat ilmaiseksi. Ja esimerkiksi pelin ekan tosi halvalla. Piskulalle olisi lisäksi kuulunut sen Lukon maalin jälkeen kymppi, kun hakkasi mailalla laitaa kiukuspäiten.

No ei mitään, koittakaahan selvitä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Onko kyllä intellektuellia läppää raumalaisilta, yleisömääristä kuittailua. Seuraavaksi varmaan mestaruuksista.

Varmaan kannattaa seuraavaksi verrata vähän kaupungin kokoon. Tepsin peleissä pitäis käydä varmaan 20000 ihmistä, niin pääsevät Rauman tasolle kiekkokaupunkina. Siinä ei paljoa wikipediasta katsotut sivistyssanat auta.
 

Fremont

Jäsen
Varmaan kannattaa seuraavaksi verrata vähän kaupungin kokoon. Tepsin peleissä pitäis käydä varmaan 20000 ihmistä, niin pääsevät Rauman tasolle kiekkokaupunkina. Siinä ei paljoa wikipediasta katsotut sivistyssanat auta.

Jos taas mestaruuksia verrataan, niin luulisi Turkua miljoonakaupungiksi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Luojalle kiitos Kallio on lopettanut pelaamisen, koska sitten olisi pitänyt pitää ylimääräinen tauko kun Kallion ja muiden tepsukoiden pelaajien kyyneleet oltaisiin pyyhitty kentältä. Tirronen on seula ja ei ihme kun ei saanut venäläistä karvalakkiakaan kiinni, kun jostain syystä pääsi EHT:lle edustamaan Suomea Venäjä-ottelussa.

Faktat kuntoon. Tirronen huilasi kyseisen pelin loukkaantumisen takia. Ortio siellä maalissa oli.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Teidän mielestähän Finley on täysi ämmä kun haluaa antaa takaisin kun joku haukkuu sen äitiä. Ja nämä on sitten kovia jätkiä kun uskaltavat aukoa päätään Joelle pelissä. Sitten kun joku näistä seisoo sanojensa takana niin olen ihmeissäni. Tuskin tapahtuu koskaan.

Onko joku Finleyä sanonut ämmäksi? Harvinaisen tyhmäksi jääkiekkoilijaksi kyllä. Vati nurin heti kun joku vähän verbaalisesti hämmentää. Melkoinen rasite omalle joukkueelle.
 

12961

Jäsen
Varmaan kannattaa seuraavaksi verrata vähän kaupungin kokoon. Tepsin peleissä pitäis käydä varmaan 20000 ihmistä, niin pääsevät Rauman tasolle kiekkokaupunkina. Siinä ei paljoa wikipediasta katsotut sivistyssanat auta.

Turussa on juuri mainitsemastasi syystä myös mahdollisuudet paljon moninaisemmat. Raumalla on kiekkopelille murto-osa niistä vaihtoehdoista, joita Turussa on tarjolla. Ja stadissa taas Turkua kertaluokkaa enemmän.

Eipä tämä ole kaksinen peli ole ollut. Vääryydetkin ehkä suht tasan, ehkä pari kertaa on keltaisten räikeät virvelit menneet komeasti läpi. Nyt menee telia kiinni ja lähdetään laadukkaaseen izakaya-tyyppiseen ravitsemusliikkeeseen vetämään napa ja pää täyteen.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Mä tässä mietin, että kun liigassa kuitenkin on 15 joukkuetta niin miksi yhden joukkueen fanit on tollaisia. Yksittäisiä tietenkin on parista joukkueesta mutta muuten lähinnä yhden joukkueen fanit

Annetaan vaasalaisille vielä aikaa sopeutua Liiga ympyröihin. Jengi on alkanut tällä kaudella näyttää Liigajoukkueelta niin ehkä fanitkin parin kauden viiveellä.
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
sama pyöritys jatkuu kolmannessa erässä. raumalaiset tasakentällisin ihan purjeessa
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aijai, näinkö tämä kapea materiaali kostautuu. Onhan tässä tietty vielä aikaa, mutta ekan erän jälkeen vieraat olleet pelillisestikin edellä myös maalivahtipelissä
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu tää olis ollu helppo hoitaa kun olis normaali rotaatio maalivahtien suhteen. Heti kun aletaan pelkäämään Setäsen puolesta, alkaa peli olla kuin alkukaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös