Ei pitäisi olla hylkyperusteita.
Neljä TORJUNTAA, kolme päästettyä, näytti tilastot mulle. Ottelun puolessavälissä.Jukureilla 4 laukausta ja kolme maalia...
Kyllä pitää hylätä jos mennään tämän kauden linjan mukaisesti.Ei pitäisi olla hylkyperusteita.
Sanoi ja puhui paljon mutta seisoi myös sanojensa takana. Enpä muista että olisi itkenyt kun joku hermostui takaisin.
hah miten tuo voidaan hyväksyä. käykääpä joku iskemässä setänen maahan niin saadaan iskeä vastaava tyhjiin
Iskeä maahan? Koivisto kaatuu selvästi alueen ulkopuolella ja Tirronen sotkeentuu tähän.hah miten tuo voidaan hyväksyä. käykääpä joku iskemässä setänen maahan niin saadaan iskeä vastaava tyhjiin
Tirronen voisi kohdistaa kritiikkinsä Heikkiseen, joka Koiviston heitti nurin.
Päivänselvä maali.
Eikä ollut! Heikkinen työnsi selvästi Koivistoisen oman veskarin päälle.
Heikkinen seisoi tekemättä mitään. Kaveri ihan itse meni Tirrosen päälle. Katsoitko uusinnan?Sano se Ilkka Heikkiselle, joka kolasi Koivistoisen Tirrosen päälle.
Juu, turhaan ollaan sarjassa kakkosena. Ei voi mitään.Haistakoot TPS pitkän paskan. Kun ei osaa pelata niin ei osaa. Ei voi mitään
Eikös siinä Tirronen itse tullut hiukan maalista ulos ja kaatui lukkopelaajaan, näin minä sen näin.
Juu, turhaan ollaan sarjassa kakkosena. Ei voi mitään.