Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Aika selkeästihän minä tuon kirjoitin, fiksumpi voisi tajuta jo ihan kertaalleen lukemalla.Eli yritit parhaasi mukaan vastata että selvisi?
Aika selkeästihän minä tuon kirjoitin, fiksumpi voisi tajuta jo ihan kertaalleen lukemalla.Eli yritit parhaasi mukaan vastata että selvisi?
Saattoi olla maalissa mutta Heleniuksen hanska päällä ni ei voi todeta oliko viivan yli.
Taso on aina oma taso. Kun pelataan huonosti, myös se on oma taso.Juuri näin, joukkue pelaa juuri sillä tasolla kuin pelaajia on kentällä
MITEN VITTU SE EI MENE MISTÄÄN SISÄÄN!
Hifki tekee näistä varmaan tutkintapyynnön. Finleylle tulee varmasti 5-10 pelin huili näistä sanomisista.
Kommentti ei kaiketi ollut määrällinen vaan laadullinen.Karri, te saitte pelata sitä ylivoimaa melkein erän verran...
No miten sen Finley sitten tähän liittyi? Vai jättikö se pelin kesken? Tuonne kun ei ole enää edes B-junnuja nostaa jos loukkaantumisia vielä tulee. Niitä pyörii jossain mm-kisoissa asti kuulema.Aika selkeästihän minä tuon kirjoitin, fiksumpi voisi tajuta jo ihan kertaalleen lukemalla.
Koska tuo teidän iso paha nallekarhu meni niin sekaisin puhtaasta taklauksesta että näytti siltä kuin jotain henkisiä vammoja olisi voinut tulla.No miten sen Finley sitten tähän liittyi? Vai jättikö se pelin kesken? Tuonne kun ei ole enää edes B-junnuja nostaa jos loukkaantumisia vielä tulee. Niitä pyörii jossain mm-kisoissa asti kuulema.
Ja kysyin koska en peliä katsonut. Sen olisi tyhmempikin voinut tajuta lukemalla. Sinä ilmeisesti et.
Ei näitä pelejä sääntökirjan mukaan vihellellä.Sitten kaadetaan Elorinne päädyssä, pilli taas taskussa.
Sport voittomaali jälkitilanteesta.
No miten sen Finley sitten tähän liittyi? Vai jättikö se pelin kesken? Tuonne kun ei ole enää edes B-junnuja nostaa jos loukkaantumisia vielä tulee. Niitä pyörii jossain mm-kisoissa asti kuulema.
Ja kysyin koska en peliä katsonut. Sen olisi tyhmempikin voinut tajuta lukemalla. Sinä ilmeisesti et?
No ei ollut.