La 29.10.2016 Tappara - HIFK

  • 8 912
  • 54

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Boldaan tuosta sen kohdan joka tarkoittaa minulle samaa kuin edellä kirjoitettu väite siitä että Liigassa ei ole tarpeeksi laadukkaita pelaajia.

Jos tuo peli jonkun mielestä oli kaiken sen hehkutuksen ja kaikkien niiden ylisanojen arvoista niin sitäkin mieltä saa olla. En minä väitä jonkun näkemää tai tuntemaa vääräksi. Minä näen toisin. Minusta se ei ole sattumaa, että Liigassa pelataan hyvin paljon kolmen tai alle kolmen maalin otteluita kuten tämäkin.
Edelleen sellainen +240 jääkiekko-ottelua tulee ihan penkkiurheilijan roolissa vuoteen tuijotettua niin sinne osuu monentasoisia ja erilaisia pelejä eri sarjoista. Niiden pohjalta sanoisin että tuo peli ei ollut mikään jääkiekon timantti.

Eli viihdyttävyyteen tarvitaan paljon maaleja? Lauantain pelissä maalivahdit voittivat kenttäpelaajat yhtä tulosta lukuun ottamatta, ei siis ollut viihdyttävää.
En minäkään välttämättä allekirjoita, että paras tai viihdyttävin peli ikinä. Kuitenkin verrattuna normaaliin tiistai-illan väsyneeseen punnerrukseen (pitäisikö tähän lauseeseen lisätä Saipa?) verrattuna lauantain mittelö oli oivaa viihdettä, vaikka peli 1-0 päättyikin.

Murkula on siinä varmasti oikeassa, että superlatiivit ovat varmasti liikaa. Kukin saa pitää mistä haluaa, koitin vain saada selvyyttä mikä lauantain pelissä niin paljon mätti. Se pelin taso, IFK:n poissaolot vai studion ylitse mennyt hehkutus?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kukin saa pitää mistä haluaa, koitin vain saada selvyyttä mikä lauantain pelissä niin paljon mätti. Se pelin taso, IFK:n poissaolot vai studion ylitse mennyt hehkutus?

Alkujaankin kirjoitin studion ylitsemenneestä hehkutuksesta. Siinähän ei ollut mitään järkeä kun se peli ei ollut lähellekään niiden sanojen ja hehkutuksen arvoinen. Siinä taas voin olla samaa mieltä, että oli se tuollaista normaalin arki-illan läpyttelyä parempi peli.

Aika mahtavaa heittää tämänkin verran kiekkoa seuraavalle kysymys "Eli viihdyttävyyteen tarvitaan paljon maaleja?" En jaksa/viitsi siihen edes vastata.
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tuosta pelistä paikanpäällä ollut yleisö nautti. Sen näki ja koki hallissa selkeästi. Peli oli mielestäni laadukas runkosarjaottelu. Tappara painoi päälle ja varamiehinen vastustaja puolusti maalintekosektorin hyvin. Peli oli kautaaltaan siistiä jääkiekkoa, mutta silti kovaa kamppailupelaamista.

Itse pidän erityisen paljon peleistä, jossa vastustaja jätetään nollille. 1-0 on mielestäni paljon hienompi tulos, kuin esimerkiksi taannoinen 6-5 maali-ilottelu (vaikka myös se peli oli viihdyttävä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös