Minun mielestä jos tuollainen osuma tulee ja se sattuu niin ettei liikkumaan pysty, niin se sattuu ja sen jälkeen itse en enää laatikkoon hyppää, ainakaan tuollaisella "irvistyksellä".
Linjattomuutta viheltää jäähy vastaavanlaisesta tilanteesta, josta aiemmin pelin aikana vihellettiin jäähy? Tällä tarkoitin tilannetta, jossa JYPin Jaatinen sai koukkaamisjäähyn takakarvatessaan Tapparan pelaajaa. Tilanteet olivat lähestulkoon kopiot toisistaan. Monta vastaavaa jäi sitten molemminpuolin viheltämättä. Että sikäli puntit osuivat näistä takakarvausjäähyistä tasan.
Mikähän tilanne oikeasti oli kun tämän näit, vai oliko tosiaan Jaatinenkin jäähyllä Tapparaa vastaan, kun en miestä nähnyt koko pelissä?
Tietenkin on. Minun mielestäni pelaaja ei ole "vastuussa ilmeestään." Katsomon mahdolliset virhetulkinnat ovat katsojien ongelmia, eivät pelaajan.Ihan pakko vielä kaiken tietäviltä tamperelaisilta kysyä että teidänkö mielestä on oikein ja asiallista tulla kentälle tuollaisen osuman jälkeen naureskellen?
Jos on joskus saanut kovan iskun, niin pitäisi tietää. Sehän voi sattua vähän perkeleesti heti, ehkä myös säikähdys siitä, että nyt tuli kiekko aika lujaa leukaan, eikä vammoista ole heti tietoa. Sitten tutkitaan asia, todetaan, ettei ole isompaa vauriota, niin silloin peliä jatketaan ja kipu unohtuu. Varmaan on jääpussia pelin jälkeen käytetty....
Jotenkin vain haluttaisi väittää, että jos pelaajaan on todella sattunut lujaa - kuten Saravon esittämä pitkään jään pinnassa makaaminen antoi olettaa - ei siinä tilanteessa tulla heti seuraavaan vaihtoon kuin ei olisi mitään tapahtunut.
...
Voithan sinä väittää mitä haluat, mutta se kertoo lähinnä siitä, ettet ymmärrä urheilusta mitään. Ei jääkiekko ainoa laji ole, jossa voi sattua pahasti, mutta peliä/kamppailua pystyy jatkamaan hyvinkin nopeasti.Jotenkin vain haluttaisi väittää, että jos pelaajaan on todella sattunut lujaa - kuten Saravon esittämä pitkään jään pinnassa makaaminen antoi olettaa - ei siinä tilanteessa tulla heti seuraavaan vaihtoon kuin ei olisi mitään tapahtunut.
On jotenkin käsittämättömän lapsellisia nämä jyväskyläläisnäkemykset. Seuraavaa jyppimakoilijaa odotellessa.
Jotenkin vain haluttaisi väittää, että jos pelaajaan on todella sattunut lujaa - kuten Saravon esittämä pitkään jään pinnassa makaaminen antoi olettaa - ei siinä tilanteessa tulla heti seuraavaan vaihtoon kuin ei olisi mitään tapahtunut.
Tollanen kirjoitti:Riemastuttavaa tuo filmaamisesta puhuminen. Saravo siis ennakoi kolme sekuntia myöhemmin avautuvan maalipaikan ellei jopa tahallaan heittäytynyt naama edellä kiekkoon saadakseen syyn filmata pelin poikki. Väittäisin jopa että asia oli sovittu etukäteen Kangen kanssa niin, että tämä ampuu kiekon tahallaan Saravoa leukaan, jotta Saravo saa syyn filmata. Kangen ampuessahan oli jo selvää, että jossain vaiheessa osuman jälkeen maalipaikka aukeaa. Ilmeisesesti harjoiteltu kuvio, jonka täydellinen onnistuminen sitten kirvoitti hilpeät ilmeet.
Tietenkin näin. Täytyisi toki itsekin aina vähän tarkemmin rajata lausunnon kohderyhmä, kun eihän tuossa montaa noita rääpijöitä ole.Pitää kuitenkin huomata, että ei niitä tässäkään ole kuin viisi tai kuusi nimimerkkiä. Valitettavasti ne typerimmät on aina myös kovaäänisimmät ja sen takia tulee yleistettyä koko sakki muutaman typeryyden takia, vaikka suurimmalla osalla muista onkin ihmisyyden ja kohtuullisuuden tajua.
Ihan pakko vielä kaiken tietäviltä tamperelaisilta kysyä että teidänkö mielestä on oikein ja asiallista tulla kentälle tuollaisen osuman jälkeen naureskellen?
Minun mielestä jos tuollainen osuma tulee ja se sattuu niin ettei liikkumaan pysty, niin se sattuu ja sen jälkeen itse en enää laatikkoon hyppää, ainakaan tuollaisella "irvistyksellä". Tuo tapahtumien kulku viestitti ainakin minulle sen että Sarajevo vaan feikkasi tilanteen. Väitän että yksikään meistä ei ole tuolla jäällä kairaamassa tuollaisen purkukiekon jälkeen samassa pelissä, jos se osuu.
Toki jos teidän mielestä tuo oli ihailtavaa erikoisosaamista niin pitäkää hyvänänne. Olen kyllä sitä mieltä että teidän orkesterista löytyy ookeatakin kovuutta ja veemäisyyttä ettei tarvii tuollaiseen alentua.
On ainakin mahdollista, että sitä nauratti yleisöstä kuulunut kaiken maailman retardien vislaus. Mua ainakin olisi naurattanut, jos olisin Saravo, joten olisiko tässä se etsimäsi "syy seuraus suhde"?Itsehän olen kritisoinut sitä että käyttäytyminen tuossa yhteydessä on aika erikoista. Väitin siis että saravo filmasi tilanteessa. Jos nyt kuitenkin puoli Tamperetta väittää ja liikkuva kuva osoittaa, niin muutetaan kantaa että sattuu niin helvetisti, mutta saravo kestää tämän kuin mies hammasta purren ja on jopa valmis hyppäämään seuraavan minuutin jälkeen kaukaloon. Miksi hän tekee sen ivallisesti naureskellen. Katsojana minulle tulee väkisinkin mieleen että näillä asioilla on joku syy seuraus suhde, mutta ei vaan olekaan, vaan just silloin saravo hoksasikin jonkun hitaana hämäläisenä bussimatkalla kuulleen jutun.
Kyllä. Tuomarit antoivat pelin jatkua normaalisti, mikä puoltaisi tätä.Olisiko maali hyväksytty jos hän olisi sen tehnyt
Tietääkseni jos pelaajan todetaan käyttävän "vääränkaltaista" varustetta, siitä seuraisi automaattisesti jäähy. Eli jos pelaat kahdella mailalla, rikkinäisellä mailalla tai ilman kypärää liian kauan. Tällöinhän tuomarin pitäisi viheltää peli poikki, jotta mm. vaaratilanteilta säilyttäisiin. En tiedä tarkkaa säännöstöä, mutta luulisin sen remmin tarkoituksena olevan kiinni.vastaavasti mitä olisi tapahtunut jos hän olisi loukkaantunut vakavasti taklauksessa, joka oli todella lähellä. Olisiko se siinä tapauksessa ollutkin tuomarin syy?
On ainakin mahdollista, että sitä nauratti yleisöstä kuulunut kaiken maailman retardien vislaus. Mua ainakin olisi naurattanut, jos olisin Saravo, joten olisiko tässä se etsimäsi "syy seuraus suhde"?
Miksi hän tekee sen ivallisesti naureskellen. Katsojana minulle tulee väkisinkin mieleen että näillä asioilla on joku syy seuraus suhde, mutta ei vaan olekaan, vaan just silloin saravo hoksasikin jonkun hitaana hämäläisenä bussimatkalla kuulleen jutun.
Itsehän olen kritisoinut sitä että käyttäytyminen tuossa yhteydessä on aika erikoista. Väitin siis että saravo filmasi tilanteessa. Jos nyt kuitenkin puoli Tamperetta väittää ja liikkuva kuva osoittaa, niin muutetaan kantaa että sattuu niin helvetisti, mutta saravo kestää tämän kuin mies hammasta purren ja on jopa valmis hyppäämään seuraavan minuutin jälkeen kaukaloon. Miksi hän tekee sen ivallisesti naureskellen.