No ainakin ruudun kautta näytti ohjurilta..Eikö muka Alanne ohjannut tuota Leimun lämäriä? Maila oli siellä ja tuuletus sen näköinen, että kyllä osui.
Ihailtavaa pelaamista Yonkmanilta. Jokaisessa tilanteessa jossa Ilveksen pelaaja tulee Vehviläisen lähelle, Yonkman ottaa Ilveksen pelaajan kiinni varmasti mutta ei liian agressiivisesti. Heti kun tuomarin pilli soi, Yonkman päästää irti ja mahdollisesti vielä taputtaa vastustajaa kerran olkapään kohdalle. Erittäin hyvää urheiluhenkeä.
Juuri tuon takia täytyisi saada reserviin joku (köyhän miehen) Vaarasuo. Ei ole mitenkään todennäköistä että pleijaritkin voitaisiin vetää ilman loukkaantumisia läpi, ja nyt siellä on vakiokokoonpanossakin yksi täyshasardi nimeltään Taipalus. Keväällä virheet nousevat esiin ja jo viime kaudella meidän valtaisa ongelma oli pakkien hasardialttius
Silloin kun Tappara ei pelaa tulee joskus katseltua Jypin peleja, Yonkmanin takia melkein. Samaa kastia Greenin kanssa, ei mikaan raiskyva mutta lapikotaisin ammattilainenJYP:n Yonkman pelaa rehdisti kovaa ja isännöi alakertaa sääntökirjan puitteissa ilman tarvetta pullisteluun tai sikailuun. Pakko tykätä tästä miehestä.
Mielta lammittaa nahda myos Numminen oikeassa paidassaKölli vähän turhan hyvä tuonne alumnipeliin.
Kyllä olis ansainnut tyhmyydestä kakkosen 3 sekkaa jäljellä, Elkins punasella ja pakki alla. Tiukalta näyttää linja, ihan ok.Ei kai Kuusela nyt enää tuohon jäähyä ottanut...
Puuttui tunne ja taklaukset. Huhtaselle olisi pitänyt näyttää heti kaapin paikka.Ässiltä taas kamalaa paskaa. Virkamieskiekkoa, puoli huolimatonta lösäilyä
Silloin kun Tappara ei pelaa tulee joskus katseltua Jypin peleja, Yonkmanin takia melkein. Samaa kastia Greenin kanssa, ei mikaan raiskyva mutta lapikotaisin ammattilainen
Ettei ois viimeinen niitti vähän osunut päähän kuten täällä on jo mainittu? Minä en itse tilannetta nähnyt.Tapahtuiko tuossa erän lopussa jotain mikä meni minulta ohi, kun toinen päätuomari ripitti Yonkmania pitkään.
Iso kasi kun olisi vielä ollut mukana.Mielta lammittaa nahda myos Numminen oikeassa paidassa
Ettei ois viimeinen niitti vähän osunut päähän kuten täällä on jo mainittu? Minä en itse tilannetta nähnyt.
Ettei ois viimeinen niitti vähän osunut päähän kuten täällä on jo mainittu? Minä en itse tilannetta nähnyt.
Kärpät tulee häviämään tämän pelin. Syy siihen seisoo meitin maalilla, aivan järkyttävää koheltamista!