La 28.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 425
  • 799

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Sieltä tasoitus. Oisko tässä herranen aika mahdollisuus ottaa kolme pistettä?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
ULOOOOOOOOOOS!

Päivänselvä laitataklaus!

MITÄ VITTUA KAUKOKARI? Vedä vaikka itsesi jojoon ja lopeta tuomarin hommat kesken pelin, kun et edes tuota loukkaantumisesta näe!!!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Liigan paras YV rokottaa jälleen!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
KK 1-1. Haataja
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
TPS:n vieläkin jatkuva paidanjäädytysseremonia on jotain Kim Jong Unin virkaanastujaisten ja peruskoulun kevätjuhlan väliltä. Pitkä, täynnä puhetta ja juhlakalu lähimmäisineen on ainoa joka siitä nauttii muiden odottaessa sitä, mikä juhlallisuuksien jälkeen alkaa.

Mä tykkäsin. Mun mielestä toi hoidettiin, kuten kuuluu. Annetaan kunnia vanhalle pelaajalle tavalla, jonka hän on ansainnut.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä tästä tulee eilisen toisinto, jos tuo Kerho ei saa luistimiaan liikkeelle. Sitä ekaa paria minuuttia ja Tuohimaan uinahdusta lukuunottamatta täysin SaiPan erä.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:n vieläkin jatkuva paidanjäädytysseremonia on jotain Kim Jong Unin virkaanastujaisten ja peruskoulun kevätjuhlan väliltä. Pitkä, täynnä puhetta ja juhlakalu lähimmäisineen on ainoa joka siitä nauttii muiden odottaessa sitä, mikä juhlallisuuksien jälkeen alkaa.

Ei ihme ettei tätä Raumalla ymmärretä. Eihän siellä ole koskaan pelannut ketään kenen paita olisi kannattanut jäädyttää.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Saipa pisti kyllä Kerhon av:n hienosti nippuun. Kyselisin vähän kyllä av:n pakkiparin toiminnan perään.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kiekot pomppii hieman Järvisellä tänään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä tykkäsin. Mun mielestä toi hoidettiin, kuten kuuluu. Annetaan kunnia vanhalle pelaajalle tavalla, jonka hän on ansainnut.
Sama. Ihan tyylikäs homma oli, ja yksinkertaisimmankin raumalaisen pitäisi ymmärtää pitää turpansa kiinni.

Nyt kyllä kestää. Peliä!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Siinähän oli jopa erän lopulla Jukureilta pyörityksentynkää. Keni on etenkin hyvin vaarallinen piilokärki!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ässien viimeistely vaihteeksi kuraa

Ojamäen kädet hivelee kyllä silmää etenkin ylivoimapelissä. ..koskematta kertaakaan kiekkoon varmaan ihan ok vaihtoehto ylivoimille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös