Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
1-1. Jumakauta yv maali ja vieläpä hieno sellainen.
Ei nämä perinteet avaudu kaikille.Mutta onhan tämä koko juhla mennyt aika pahasti naurettavan puolelle.. kaiken maailman lapsia ja lapsenlapsia kuulutellaan jäälle
TPS:n vieläkin jatkuva paidanjäädytysseremonia on jotain Kim Jong Unin virkaanastujaisten ja peruskoulun kevätjuhlan väliltä. Pitkä, täynnä puhetta ja juhlakalu lähimmäisineen on ainoa joka siitä nauttii muiden odottaessa sitä, mikä juhlallisuuksien jälkeen alkaa.
TPS:n vieläkin jatkuva paidanjäädytysseremonia on jotain Kim Jong Unin virkaanastujaisten ja peruskoulun kevätjuhlan väliltä. Pitkä, täynnä puhetta ja juhlakalu lähimmäisineen on ainoa joka siitä nauttii muiden odottaessa sitä, mikä juhlallisuuksien jälkeen alkaa.
Mä tykkäsin. Mun mielestä toi hoidettiin, kuten kuuluu. Annetaan kunnia vanhalle pelaajalle tavalla, jonka hän on ansainnut.
Huusiko joku Turussa "Peliä!" kesken paidan noston? Varmaan samaa porukkaa joka viime pelissä buuasi Vahalle.
Haatajan kohdalla kannattaa olla vähän skeptinen etenkin kun törmäys oli todella heppoinen. Mutta sitähän Haataja varmaan haki.MITÄ VITTUA KAUKOKARI? Vedä vaikka itsesi jojoon ja lopeta tuomarin hommat kesken pelin, kun et edes tuota loukkaantumisesta näe!!!
Sama. Ihan tyylikäs homma oli, ja yksinkertaisimmankin raumalaisen pitäisi ymmärtää pitää turpansa kiinni.Mä tykkäsin. Mun mielestä toi hoidettiin, kuten kuuluu. Annetaan kunnia vanhalle pelaajalle tavalla, jonka hän on ansainnut.
Ässien viimeistely vaihteeksi kuraa