La 28.09.2019 Kärpät - Ilves

  • 2 383
  • 12

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Reilu tunti ottelun alkuun. Ketju pystyyn ny.

Ilves tänään:

Suomi - Ruotsalainen - Rautiainen
Lepaus - Leino - Antonen
Haapanen - Saarela - Ikonen
Päkkilä - Mieho - Ja. Ikonen

Peltola - Thomson
Parikka - Laaksonen
Maalahti - Matinpalo
Elorinne

Kolppanen
(Dostal)

#pisteoiskiva
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Kärpät tänään (röyhkeästi copy-pastaan tuolta Kärppien ketjuruletti-ketjusta):

Pyörälä - Lammikko - Puljujärvi
Koblizek - Pesonen - Karvinen
Lindsten - Kristof - Humaloja
Sailio - Räty - Räty

Krejcik - Heshka
Byström - M.Niemelä
Kukkonen - T.Niemelä
Huttula

Annunen (Rybar)

Eli, eli: Kolmoskenttä on perin mielenkiintoinen: Lindsten on vihdoinkin päässyt saikulta. Myös Humaloja on tullut takaisin, mutta ei nelosketjun sentteriksi vaan Kristofin laituriksi!

Neloskentässä on nyt Rädyt, Hermonen ja Koskenkorva rotaatiossa.

Kolmospakkiparissa mukana T. Niemelä.

Kärppien kultakypärää kantaa tänään maalitykki Karvinen.
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos kärpät. Säästitte multa just toistasataa euroa telia passin muodossa. Ja luultavasti vielä isonläjän euroja irtolippujen ostoihin kuluvia rahoja.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ottelun parasta antia olivat Kärppien paidat. Olen aina halunnut tietää, millaiset paidat suunnittelisi tekoäly, jos sille näyttäisi SaiPan pelipaitaa ja tietokonetomografiakuvaa Juha Junnon psyykestä. No, näköjään tuolta.
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ottelun parasta antia olivat Kärppien paidat. Olen aina halunnut tietää, millaiset paidat suunnittelisi tekoäly, jos sille näyttäisi SaiPan pelipaitaa ja tietokonetomografiakuvaa Juha Junnon psyykestä. No, näköjään tuolta.
Mulle olis se ja sama vaikka Ilves pelais paidoilla, jotka olis vaaleanpunaiset ja siinä olis joku keskiaikainen kirves rinnassa, jos se saatana edes kerran 20 vuoteen pärjäis edes välttävästi. Mut ei... Aina samaa paskaa. Luulis sullakin olevan jotain muuta mielessä, kun haukkua just meidät persraiskanneen vastustajan paitoja.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mulle olis se ja sama vaikka Ilves pelais paidoilla, jotka olis vaaleanpunaiset ja siinä olis joku keskiaikainen kirves rinnassa, jos se saatana edes kerran 20 vuoteen pärjäis edes välttävästi. Mut ei... Aina samaa paskaa. Luulis sullakin olevan jotain muuta mielessä, kun haukkua just meidät persraiskanneen vastustajan paitoja.

Se menestyshän se on tässä juuri se, mitä me kaikki (oikeamieliset ;)) toivomme. Silloin kun on vaikeaa, humoristiset kevennykset ovat se vähän ainoa mitä tässä on tarjota.

Sinällään uskon, että jos aloitan postaukseni, "Illan parasta antia...", niin ainakin toivon, että se implikoi, että Ilveksen pelistä ei ole jälkipolville mitään kerrottavaa. Voisinhan toki (ja syytäkin olisi) kuvailla Ilveksen esityksiä tänään, mutta jos poistaisin siitä kaikki alatyylisyydet, jäljelle jäisi muutama pronomini ja useampi välimerkki.

No, sen verran: Ilveksen ensimmäinen erä oli yksi huonoimmista, jonka olen ammattilaisporuukan pelaavan. Mutta, siltikin, seuraava peli, seuraava avauserä... taas lähdetään tasatilanteesta.

P.S Mulle ei ainakaan todellakaan ole sama millaisilla paidoilla Ilves pelaa. Rahalla voi ostaa paljon, mutta ei koskaan tyyliä tai perinteitä.
 

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
P.S Mulle ei ainakaan todellakaan ole sama millaisilla paidoilla Ilves pelaa. Rahalla voi ostaa paljon, mutta ei koskaan tyyliä tai perinteitä.
Sori... Lähdin vähän väärällä jalalla tuohon. Tässä harmitus sumentaa tekstin/huumorin sisäistämisen. Ja joo, ei ole minullekaan ihan sama miltä se Ilves nuttu näyttää. Mutta vaikka se olisi vastaava tekele kun tuo Kärppien tämänpäiväinen, niin kyllä mä sen tyylikkyyden yhteen mestaruuteen vaihtaisin.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Ottelusta on aika vähän sanottavaa ja sekin sanottava on ehditty jo tuolla Kärppä-osiossa sanoa.

Ottelun parasta antia olivat Kärppien paidat. Olen aina halunnut tietää, millaiset paidat suunnittelisi tekoäly, jos sille näyttäisi SaiPan pelipaitaa ja tietokonetomografiakuvaa Juha Junnon psyykestä. No, näköjään tuolta.

Luulis sullakin olevan jotain muuta mielessä, kun haukkua just meidät persraiskanneen vastustajan paitoja.

Äläs nyt, asiaahan @Kerouac puhuu, ne on ne paidat ehditty omienkin parissa tuomita jo moneen kertaan :) Irvileuat sanovat, että Kärpät halusi säästää ja sai SaiPalta käytettyjä paitoja.

Mutta vaikka se olisi vastaava tekele kun tuo Kärppien tämänpäiväinen, niin kyllä mä sen tyylikkyyden yhteen mestaruuteen vaihtaisin.

Jos tyyli ja menestys ovat toisensa poissulkevia asioita, niin joo, kyllä minäkin sen menestyksen mieluusti ottaisin. Tosin meillä Kärppä-kannattajilla on valitettavan vähän kokemusta siitä, miltä tyylikäs joukkue näyttäisi... Itse asiassa usein tuntuu, että tyylittömyys on jollain kierolla tavalla sovittu osaksi Kärppä-brändiä - mitään muuta selitystä en oikein keksi sille, että kaikenlainen tyyli on kiertänyt joukkueen kaukaa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Ilvestä ei kukaan kehtaa sponsoroida niin ei ole saatana mitään, mitä laittaa noihin paitoihoin. sitten puhutaan tyylikkyydestä:) Sillon kun minä sain ekan harrastus jäärata-auton niin soitin lankapuhelimella yrityksiä läpi ja tilailin siihen tarroja. Oli tarroja ja värejä ja sillä oli komein kellä eniten tarroja.

Mutta Kärpät harvinaisesti hävisi edellisen ottelunsa, yleensä se tietää helvetisti vaikeuksia vastustajalle koska Kärpät oli todella latautunut.

Rädyn veljekset ovat kyllä olleet hyviä.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Joukkueiden ensimmäinen kohtaaminen oli täysin Ilveksen heiniä, mutta aika tuurillakin Kärpät kairasi silloin voiton. Lauantaina Kärpiltä oli sen sijaan harvinaisen tehokas ensimmäinen erä ja peli oli sitä myöten taputeltu ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.

Ottelun parasta antia olivat Kärppien paidat. Olen aina halunnut tietää, millaiset paidat suunnittelisi tekoäly, jos sille näyttäisi SaiPan pelipaitaa ja tietokonetomografiakuvaa Juha Junnon psyykestä. No, näköjään tuolta.

Henkilökohtaisesti ottelun parasta antia oli jonkun besserwisseriltä vaikuttaneen Ilves-fanin puheet katsomossa ennen peliä siitä, kuinka Ilves tulee viemään Kärppiä mielinmäärin. Muutaman minuutin pelin jälkeen 3-0 -tilanteessa tyyppi näki edelleen Ilveksen otteissa pelkkää timanttia. Hetken päästä 4-0 -maalin jälkeen herra kehui, kuinka joku ilvesläinen oli luistellut nopeampaa kuin joku Kärppä-pelaaja. 5-0 -maalin jälkeen tajusi kuitenkin olla jo hiljaa, eikä osoittanut häviäjän luonnetta keskittymällä haukkumaan esim. vastustajan peliasua tai mainoksia.

Monesti toivon tiukkaa ja tasaista vääntöä, mutta tuon Ilves-fanin ansiosta ensimmäisen erän nöyryytys teki ns. gutaa hallilla. Veikkaanpa, että Ilveksen(kään) todellista tasoa ei ole vielä tällä kaudella nähty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös