Mulle olis se ja sama vaikka Ilves pelais paidoilla, jotka olis vaaleanpunaiset ja siinä olis joku keskiaikainen kirves rinnassa, jos se saatana edes kerran 20 vuoteen pärjäis edes välttävästi. Mut ei... Aina samaa paskaa. Luulis sullakin olevan jotain muuta mielessä, kun haukkua just meidät persraiskanneen vastustajan paitoja.
Se menestyshän se on tässä juuri se, mitä me kaikki (oikeamieliset ;)) toivomme. Silloin kun on vaikeaa, humoristiset kevennykset ovat se vähän ainoa mitä tässä on tarjota.
Sinällään uskon, että jos aloitan postaukseni, "Illan parasta antia...", niin ainakin toivon, että se implikoi, että Ilveksen pelistä ei ole jälkipolville mitään kerrottavaa. Voisinhan toki (ja syytäkin olisi) kuvailla Ilveksen esityksiä tänään, mutta jos poistaisin siitä kaikki alatyylisyydet, jäljelle jäisi muutama pronomini ja useampi välimerkki.
No, sen verran: Ilveksen ensimmäinen erä oli yksi huonoimmista, jonka olen ammattilaisporuukan pelaavan. Mutta, siltikin, seuraava peli, seuraava avauserä... taas lähdetään tasatilanteesta.
P.S Mulle ei ainakaan todellakaan ole sama millaisilla paidoilla Ilves pelaa. Rahalla voi ostaa paljon, mutta ei koskaan tyyliä tai perinteitä.