Onneksi Ahonen ei saa mitään kiinni.
Aina yhtä priceless, kun katkerat Mouhijärveläiset saapuvat paikalle ritaroimaan.Saannoilla ei onneksi ole varilaseja
Ihan vain tiedoksesi, minun tulkintani olisi silti 110% sama. Koska minä en halua lähteä tuonne kaukaloihin vislaan enää yhtään peliä, jos aletaan antaan sellainen kuva, että tuomarin saa ajella, edes tahattomasti. Pelaajan tehtävä on väistää, varsinkin jos tulee selkäpuolelta. Se tuomari ei kenenkään eteen tahallan siellä mene.Olii mielenkiintoista nähdä Hämeenlinnalaisten reaktiot, jos HPK taistelisi playoff paikasta ja tällainen tilanne sattuisi omille.
Hassuinta tilanteessa on se, että viheltänyt tuomari ei edes nähnyt tilannetta. Suorsa siis heitti Hansenin itse pihalle, muut tuomarit eivät edes reagoineet.
Tuomariko se sitten jyräsi Hansenin? Takaperin luisteli tahallaan päin?Meinaat että Hansen jyräsi tuomarin? Voi jeesus mitä pellejä täälläkin :D
Ulosajossa ei purnaamista ja pelikieltoja saa antaa mutta millä vitun perusteella Kerholle 5min yv? Miksi vastustajalle hyöty kun niitä ei edes rikottu?
Pisteitä näyttäisi kuitenkin olevan jo tässä vaiheessa kautta huomattavasti enemmän kuin Sportilla viime kaudella.TAISTELE HPK! Kiitos Hansen. KooKoolla nyt on täysi työ saada edes viime kauden jumbo-Sportin 3p voittomäärää täyteen ja tuskin siihen yltääkään. En pidä KooKoota varteenotettavana pleijariuhkana.
Mitä jos vaikka kumpikaan ei jyrännyt ketään, vaan sattui yhteentörmäys.Tuomariko se sitten jyräsi Hansenin? Takaperin luisteli tahallaan päin?
Se tuomari ei kenenkään eteen tahallan siellä mene.
Levynvaihto lienee sulla paikallaan.Eikö riitä usko Sportin tekemiseen?
Kyllä Ässät perseilee tämän ihan itse. Kerholla on mukana kolme ketjullista hyökkääjä, joista 3 (!) on vakiokamaa. Onhan tuo Mestis-porukka kaadettava. Olihan tuo dumarin ratkaisu järjetön, mutta ei ratkaise tätä peliä. Onneksi Ahonen ei saa mitään kiinni.
Pidä nyt turpas kiinni. Ihan selkeästi yrittää väistää ja samalla tuomari tulee linjalle.
Mikä on kiviaika?
Ala nyt itseesi ota. Ja lonkalta heitettyna Tappara ei keskiarvoa enempaa juuri jaahyja ota.Aina yhtä priceless, kun katkerat Mouhijärveläiset saapuvat paikalle ritaroimaan.