Olihan melko kevyesti tuomittu rankkari...Jyssy tasoittaa pelin Lahdessa rankkarista.
Olihan melko kevyesti tuomittu rankkari...Jyssy tasoittaa pelin Lahdessa rankkarista.
Totta tämä, mutta ihmettelinkin sitä kun lainaamassani viestissä koko peli oli mielestäsi ollut kauheeta kuraa. No mennee vitutuksen piikkiin se viesti. En jaksa itsekään enää pisteisiin uskoa, tehtiin se kyllä ihan itse useammalla virheellä. Ei ollut tarpeeksi kurinalaista vieraspelaamista.Kuten aiemmin vastasin oli toinen erä kauttaaltaan huono, virheiden täytteistä kouhottamista. Avopaikkojen hyödyntämättä jättäminen ja tuolla toisen käyttäjän viestissä mainitsemat virheet = huono erä. Enkä jaksa uskoa että niin täysin jyppi sulaa että täältä pisteitä tulee, tosin onneksi niiden tuleminen/tulematta jääminen ei ole ollut minun uskon varassa.
Itte kanssa tästä olin tulossa manaamaan. Nää menee kauden aikana tasan!Olihan melko kevyesti tuomittu rankkari...
Sport vai Ilves?
Joo kirjoitin sen väärin enkä kerennyt sitä muokata ja kyllä, vitutti. Enkä myös lankista teloitusryhmän eteen ole viemässä , mutta jotenkin on pieni pelko kokoajan perseessä että milloin se romahtaa.Totta tämä, mutta ihmettelinkin sitä kun lainaamassani viestissä koko peli oli mielestäsi ollut kauheeta kuraa. No mennee vitutuksen piikkiin se viesti. En jaksa itsekään enää pisteisiin uskoa, tehtiin se kyllä ihan itse useammalla virheellä. Ei ollut tarpeeksi kurinalaista vieraspelaamista.