Mikä helvetti on tämä paperiviuhka homma? Porukka läpsyttelee Junnon johdolla viuhkojaan intoa piukassa.. näyttää vähän turhan köyhältä, ei taputukset ja huuto olis mitään?
Minä en kyllä ymmärrä tätä vihaa noita läpsyttimiä kohtaan. Kyllähän se taputtaminen varmasti kaikilta onnistuu, mutta ihan näppärä keksintö tuo on. Vai onko tämä niitä juttuja että "aina on tehty näin ja kaikki uusi on saatanasta"?
En ihan allekirjoita väitettä "Kaikkien jääkiekkopelien äiti". Tää on tietysti helppo sanoa, mutta mun mielestä viime vuoden sarja oli viihdyttävämpi.
Ohtamaa upea taklaus Niemiseen.
Humlia ei Tapparafanien kannata haukkua. Tuntuu, että on aina tehnyt maalin, kun joku sitä on vähän haukkunut oksettavaksi pelaajaksi.
Olisikohan pudotuspelien paras 19-vuotiaana?
Upea katsoa kaveria kyllä. Suomen mj:een runkopuolustajia seuraavat 15? vuotta.
Minä en kyllä ymmärrä tätä vihaa noita läpsyttimiä kohtaan. Kyllähän se taputtaminen varmasti kaikilta onnistuu, mutta ihan näppärä keksintö tuo on. Vai onko tämä niitä juttuja että "aina on tehty näin ja kaikki uusi on saatanasta"?
Mikä helvetti on tämä paperiviuhka homma? Porukka läpsyttelee Junnon johdolla viuhkojaan intoa piukassa.. näyttää vähän turhan köyhältä, ei taputukset ja huuto olis mitään?
Tai sitten tekee Larssonit ja tilanne onkin 2-3.Kyllä sen Mashurin on joskus osuttavakin... 3-2 Adam Mashur ajassa 74.12 ja tietysti ylämummoon...
Selkeästi Kärppien erä.