La 26.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 7. finaali

  • 138 734
  • 676
Tila
Viestiketju on suljettu.

mkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tää Donskoin vitja on sellainen, että sen voi huoletta nimetä kaikkien aikojen parhaaksii "kolmosketjuksi". Jos se olisi viimeistelyltään parempi niin sehän olisi 1-2 ketju tuossa Kärppein rosterissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Pokka on kyllä upea pelaaja

Olisikohan pudotuspelien paras 19-vuotiaana?

Upea katsoa kaveria kyllä. Suomen mj:een runkopuolustajia seuraavat 15? vuotta.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mikä helvetti on tämä paperiviuhka homma? Porukka läpsyttelee Junnon johdolla viuhkojaan intoa piukassa.. näyttää vähän turhan köyhältä, ei taputukset ja huuto olis mitään?

Minä en kyllä ymmärrä tätä vihaa noita läpsyttimiä kohtaan. Kyllähän se taputtaminen varmasti kaikilta onnistuu, mutta ihan näppärä keksintö tuo on. Vai onko tämä niitä juttuja että "aina on tehty näin ja kaikki uusi on saatanasta"?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Minä en kyllä ymmärrä tätä vihaa noita läpsyttimiä kohtaan. Kyllähän se taputtaminen varmasti kaikilta onnistuu, mutta ihan näppärä keksintö tuo on. Vai onko tämä niitä juttuja että "aina on tehty näin ja kaikki uusi on saatanasta"?

Ei, vaan se on sitä kun tuo ääni on aivan helvetin ärsyttävä. Heti toisena vuvuzelojen jälkeen. Sama kun tuolla olisi kymmenen JYPin sambaryhmää.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En ihan allekirjoita väitettä "Kaikkien jääkiekkopelien äiti". Tää on tietysti helppo sanoa, mutta mun mielestä viime vuoden sarja oli viihdyttävämpi.

Mun mielestä vuoden 2002 sarja oli vielä sitäkin viihdyttävämpi.

Sori, oli pakko. Tottakaihan jos oma joukkue pelaa finaalissa on sitä tunnetta järjetön määrä mukana.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Humlia ei Tapparafanien kannata haukkua. Tuntuu, että on aina tehnyt maalin, kun joku sitä on vähän haukkunut oksettavaksi pelaajaksi.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Ohtamaa upea taklaus Niemiseen.

Nieminen ei edes yrittänyt pelata kiekkoa, vaikka olisi päässyt siihen kiinni, kun oli ensimmäisenä tilanteessa. mitvit.

Koko sarjan huonotasoisin erä. 0-0 on enemmän kuin oikeutettu tulos.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Humlia ei Tapparafanien kannata haukkua. Tuntuu, että on aina tehnyt maalin, kun joku sitä on vähän haukkunut oksettavaksi pelaajaksi.

Ompa oksettava pelaaja tuo Huml. Ja sitten odotellaan...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Varovainen erä, kuten odottaa sopi. Jännitys nousee...
 

mkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ollut ja oli yllättävän tasainen tämä ekä erä. Paljon on puhuttu kuinka iäkäs on meidän puolustus on, mutta G7:ssa näen sen vain vahvuutena.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vittu että puhuu Pokka epäselvästi :D
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Olisikohan pudotuspelien paras 19-vuotiaana?

Upea katsoa kaveria kyllä. Suomen mj:een runkopuolustajia seuraavat 15? vuotta.

Juttelin aikoinaan Holtarin kanssa tuosta meidän pakkien tilanteesta ja se sanoi silloin reilu viisi vuotta sitten, että on kovin huolissaan kuinka uusia lupaavia pakkeja ei ole näköpiirissä, mutta tälllä hetkellä tilanne on oikein hyvä.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Minä en kyllä ymmärrä tätä vihaa noita läpsyttimiä kohtaan. Kyllähän se taputtaminen varmasti kaikilta onnistuu, mutta ihan näppärä keksintö tuo on. Vai onko tämä niitä juttuja että "aina on tehty näin ja kaikki uusi on saatanasta"?

Mun mielestä nuo läpsyttimet tuppaa passivoimaan yleisöä vähän liikaa. Istutaan ja läpsytellään vaan monotonisesti eikä oikeasti kannusteta ja luoda halliin tunnelmaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Alku oli hermostunut mutta loppua kohti Kärpät paransi. Hyvä tunne on tuosta porukasta.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Koska Lersson on poissa ei Tapparan puolustus tee järkyttäviä virheitä, ainakaan läheskään niin paljon kuin aiemmin. Eiköhän hyökkäys sen pari maalia tekaise ja se riittää tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös