Kaksi sanaa: Kiitos KalPa!
Mä myönnän ihan suoraan, etten uskonut tähän voittoon. Tunnelma eilisen pelin jälkeen oli niin karmea, ettei siihen löytynyt edes sanoja. Tämän päivän kokoonpano eivät paljoa luvanneet, mutta KalPa pelasi neljä kokonaista hyvää erää ja vielä yhden puolikkaan. KalPa teki työt ja korjasi myös sadon, täysin ansaitusti. Erikoismaininta täytyy antaa joukkueen nuorimmalle pelaajalle, Riikolalle. Oli aikaisempiin otteisiinsa verrattuna todella varma, samoin Kukkonen ja pakiksi siirtynyt Riekkinen.
KalPalle aikamoinen voitto ja nimenomaan henkisellä tasolla. Ensin johdetaan melkein koko peli, sitten takaiskumaali ja tilanne jälleen Lukon hallussa. Siinä vaiheessa vähän meinasi loppua se usko, minkä kaksi hyvää erää olivat sytyttäneet, mutta mitä vielä! Salmisen harjoittelu tuottaa tulosta ja peli tasan! Ei muuten tapahdu liian usein että KalPa tasottaa aikalisän jälkeen.
Jatkoerät täysin KalPan hallintaa - tai olisivat olleet ilman niitä saatanan seeproja. Olivat kyllä täysin kujalla. En halua nähdä Favorinia kompastelemassa KalPan pel(e)issä enää tänä keväänä. Laakso kiitti C:stä rinnassaan ja näytti vähän viime keväältä tuttua mallia, miten joukkuetta johdetaan edestä.
Tämä oli iso voitto, eikä vähiten siksi, että se tuli KalPan omalla pelityylillä. Katsokaa noita maalintekijöitä. Mä kiitän ja kumarran, tää oli hyvä päivä.
Niin ja tänään eroteltiin Kuopiossa kannattajat satunnais-fanittajista. Reilu kolmetuhatta tosifania oli paikalla ja se näkyi ja kuului! Itse ainakin huusin ja hypin kuin hullu, mutta niin tekivät kaikki muutkin! Mitä me niistä pettureista, ilmankin pärjätään ja hauskaa on!