La 26.12.2020 Jokerit - Severstal Tšerepovets

  • 13 501
  • 225

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä kun kuvittelin ettei paskemmaksi voi mennä. Söikö ne lisää kinkkua kopissa ettei varmasti luistin liiku ja pari totia että pääkin ikijäässä?
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missähän kohtaa meidän pojat tajuavat, että näitä rästipelejä pitää alkaa voittamaan jos sinne pudotuspeleihin halutaan päästä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Enemmän tässä löysäilyssä vituttaa se, että tietää tuon joukkueen kykenevän parempaan. Jos taso olisi tuo niin taistelu pisteistä voisi jopa riittää.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit on Mestis-tasoa tällä hetkellä. Siis aivan karmeata katsoa, kun meidän ykkösketjua pyöritetään minuuttitolkulla omalla alueella.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jenseniltä hyvää duunia ja hommaa ylivoiman.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Lindbäckillä nyt enemmän taklauksia kuin Junttilalla.

edit: Ei se nyt ihan tyylipuhtaasti osunut, mutta...
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Mitä helvettiä Jokereille on tapahtunut? Eihän tällä ole mitään tekemistä jääkiekon kanssa.

Korvien välissä on jo voitettu peli ja alkuun vielä 3-0 johto turhan helpolla. Olen joskus samanlaisia pelejä ennenkin nähnyt.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olen kritisoinut KHL-tuomareita siitä, että Jokereille tunnutaan vihellettävän kaikki ja kaverille vain pakon edessä. Tänään toi on kyllä aivan toisin, Severstalille on vihelletty aika armottomasti ja Jokerit pääsi pari kertaa pälkähästä. Pienoisella kärjistyksellä, tuomarien avustuksella ollaan johdossa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hyvä Jakub, kunnon kaveripassi Sklenickalle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös