La 25.5.2024 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 40 684
  • 1 185

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaarallista ja tarpeetonta.

(Silti minä lähes @FASlapsi n tavoin kieltäydyn olemasta loppuiltaa pahoillani. En teon, vaan tuomareiden sekoilujen takia. Ei taida Jatkoajalla tuomittu ylivoima tulla tänään avuksi, jos Tsekin poika vielä naulaa hurmoksessa kassin pari.)

Tsekki painetta!
Juu ja tuomareita ei saa koskaan haukkua, kun ne tekee parhaansa. Kyllä sitä päänsilittelyä riittää jo liigassa niin mikä ettei näissäkin kisoissa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ihan järjetöntä, ettei tässä lajissa ole suojattu koko naamaa.

Juuri tämä. Oliko Kimanttia jossa AMVM ja Kime asiaa spekuloi...

Siellä muuten FanZonelle saattaa tovin joutua kaljaa venaamaan
 

Vatso

Jäsen
Ei voi mennä katsomaan varmuuden vuoksi jos kaikilta meni ohi. Pitäisi ensin nähdä se rike ja olla rike mitä mentäisiin katsomaan.
Tätä olen aikaisemminkin arvostellut, kyllä tuo on vain ja ainoastaan hölmöä tuomareilta, ettei mennä tarkastamaan. Keksii vaikka jonkun syyn aluksi ja katsoo sitten videolta, jos siinä ei ole mitään niin ei siitä sitten tarvitse mitään jäähyä antaa, mutta näin vältetään nämä vääryydet.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tämä on miesten laji eikä mitään sählyä.

Facessa muuten oli tossa kevään mittaan F liigan videoita jossa äijää kaatui ku heinää heinäkuussa, pikku hipaisuista.
Teki mieli kommentoida et lasileukojako siellä kaikki on
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse asiassa, eihän mikään kiellä pelaajia pitämästä sitä kokomaskia. Ehkä pelaajat on tyhmiä.
Ilmeisesti munasuojat otettiin käyttöön kymmeniä vuosia ennen kypärää. Kertoo siitä mitä osaa lätkäjätkät varjelevat mieluiten. Aivoilla ei niin käyttöä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tätä olen aikaisemminkin arvostellut, kyllä tuo on vain ja ainoastaan hölmöä tuomareilta, ettei mennä tarkastamaan. Keksii vaikka jonkun syyn aluksi ja katsoo sitten videolta, jos siinä ei ole mitään niin ei siitä sitten tarvitse mitään jäähyä antaa, mutta näin vältetään nämä vääryydet.
Minusta taas nauhalta ei pitäisi kesken pelin katsoa kuin onko kiekko ylittänyt maaliviivan vai ei ja onko maalivahtia estetty. Muut tuomari näkee tai ei näe ja eteenpäin.

Matsin jälkeen voi sitten kelailla puoli tuntia mahdollisia pelikieltoja.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Täytyypä laittaa tsekkiin lyhyt viesti että olkaapa hyvä .
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Eipä ole säbässäkään pakollista kasvosuojusta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
"Ja sitten tshekkiveto josta tulee tshekkirangaistus myöskin."
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tätä olen aikaisemminkin arvostellut, kyllä tuo on vain ja ainoastaan hölmöä tuomareilta, ettei mennä tarkastamaan. Keksii vaikka jonkun syyn aluksi ja katsoo sitten videolta, jos siinä ei ole mitään niin ei siitä sitten tarvitse mitään jäähyä antaa, mutta näin vältetään nämä vääryydet.
Koripallossa on selkeä linjaus että tuomarit voi koska tahansa käydä katsomassa videolta oliko kentällä niin sanottu väkivaltainen teko vaikka kukaan tuomaristosta ei olisi sitä huomannut. Normaalia virhettä ei voi tilanteesta tuomita. Ainoastaan epäurheilijamaisen tai pelistä erottavan. Samantapaisia linjauksia voisi kiekkoonkin tuoda.
 

Karpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tästä ampumisheitosta on annettu rikepiste.
Kyllä nämä Ruotsin nöyryytykset aina edes hieman tuovat lohtua siihen vääryyteen, kun hurrit saapuivat tuhat vuotta sitten tätä maata raiskaamaan ja suomalaisia alistamaan.

Jo siihen aikaan tuomarit olivat sinikeltaisten puolella.

Sais muuten ampua nuo moi-mainosten ideanikkarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös