Tämä on miesten laji eikä mitään sählyä.Ihan järjetöntä, ettei tässä lajissa ole suojattu koko naamaa.
Juu ja tuomareita ei saa koskaan haukkua, kun ne tekee parhaansa. Kyllä sitä päänsilittelyä riittää jo liigassa niin mikä ettei näissäkin kisoissa.Vaarallista ja tarpeetonta.
(Silti minä lähes @FASlapsi n tavoin kieltäydyn olemasta loppuiltaa pahoillani. En teon, vaan tuomareiden sekoilujen takia. Ei taida Jatkoajalla tuomittu ylivoima tulla tänään avuksi, jos Tsekin poika vielä naulaa hurmoksessa kassin pari.)
Tsekki painetta!
Ihan järjetöntä, ettei tässä lajissa ole suojattu koko naamaa.
Tämä on miesten laji eikä mitään sählyä.
Tätä olen aikaisemminkin arvostellut, kyllä tuo on vain ja ainoastaan hölmöä tuomareilta, ettei mennä tarkastamaan. Keksii vaikka jonkun syyn aluksi ja katsoo sitten videolta, jos siinä ei ole mitään niin ei siitä sitten tarvitse mitään jäähyä antaa, mutta näin vältetään nämä vääryydet.Ei voi mennä katsomaan varmuuden vuoksi jos kaikilta meni ohi. Pitäisi ensin nähdä se rike ja olla rike mitä mentäisiin katsomaan.
Itse asiassa, eihän mikään kiellä pelaajia pitämästä sitä kokomaskia. Ehkä pelaajat on tyhmiä.Myös naisten laji. Ihan helvetin tyhmäähän tuo on.
Tämä on miesten laji eikä mitään sählyä.
Samanlaisia apaattisia tuijottajia.Meilläpä on heittää aitioon Pennasen Antti. Miettikääpä sitä
Ilmeisesti munasuojat otettiin käyttöön kymmeniä vuosia ennen kypärää. Kertoo siitä mitä osaa lätkäjätkät varjelevat mieluiten. Aivoilla ei niin käyttöä.Itse asiassa, eihän mikään kiellä pelaajia pitämästä sitä kokomaskia. Ehkä pelaajat on tyhmiä.
Minusta taas nauhalta ei pitäisi kesken pelin katsoa kuin onko kiekko ylittänyt maaliviivan vai ei ja onko maalivahtia estetty. Muut tuomari näkee tai ei näe ja eteenpäin.Tätä olen aikaisemminkin arvostellut, kyllä tuo on vain ja ainoastaan hölmöä tuomareilta, ettei mennä tarkastamaan. Keksii vaikka jonkun syyn aluksi ja katsoo sitten videolta, jos siinä ei ole mitään niin ei siitä sitten tarvitse mitään jäähyä antaa, mutta näin vältetään nämä vääryydet.
Itse asiassa, eihän mikään kiellä pelaajia pitämästä sitä kokomaskia. Ehkä pelaajat on tyhmiä.
Koripallossa on selkeä linjaus että tuomarit voi koska tahansa käydä katsomassa videolta oliko kentällä niin sanottu väkivaltainen teko vaikka kukaan tuomaristosta ei olisi sitä huomannut. Normaalia virhettä ei voi tilanteesta tuomita. Ainoastaan epäurheilijamaisen tai pelistä erottavan. Samantapaisia linjauksia voisi kiekkoonkin tuoda.Tätä olen aikaisemminkin arvostellut, kyllä tuo on vain ja ainoastaan hölmöä tuomareilta, ettei mennä tarkastamaan. Keksii vaikka jonkun syyn aluksi ja katsoo sitten videolta, jos siinä ei ole mitään niin ei siitä sitten tarvitse mitään jäähyä antaa, mutta näin vältetään nämä vääryydet.