Eiköhän tästä trilleristä voisi alkaa jo puhumaan.
Kuten aina niin kakat housuissa jo nyt.
:DDD en oo ikinä nähnyt niin vahvaa ja työteliästä Venäjää kuin nyt... Ja siis ihan molempiin suuntiin... Ei kyl hajuakaan, miten tuollainen hirviö voidaan pysäyttää... Onko se taas työnteon kautta? Vai vedetäänkö nyt joku superpassiivinen trappi ässänä hihasta? En usko, koska Venäjällä on niin paljon tulivoimaa ja se tykkää laukoa kauempaakin...Eiköhän tästä trilleristä voisi alkaa jo puhumaan.
Kuten aina Venäjää vastaan..niin kakat housuissa jo nyt.
Peli alkaa klo 16.15.
Mitäs veikkaatte, jatkaako tämän illan tuomaripari tässä pelissä? Itse veikkaan, että jatkaa.
Ahaa oli venäläiset asialla. No sitten Putinin määräämä ruotsalaispari tuomitsee tämän välierän.Tuskinpa Venäjän ottelussa on kahta venäläistä tuomaria.
Suomi - Venäjä on minulle se suurin ottelupari, menee Ruotsin edelle kiistakumppanina. Mikä parasta, Suomi yleensä pärjää hyvin Venäjää vastaan, joten mahdollisuudet voittoon on olemassa.
Toivottavasti on tilastotappion vuoro. Kahdeksan voittoa alla, joten nyt olisi sopiva aika katkaista putki.Hieman kyllä jo pelottaa, sen verran vakuuttava Venäjä on näissä kisoissa ollut. Suurin mestarisuosikki.
Jos Kakko osaa tehdä ilmaveivin, niin eipä meillä mitään hätää taida olla.
Voi kuulostaa karjalippikseltä/mertarannalta, mutta itse en pelkää tai jännitä tappiota, pelkään miten se tappio tulee. Sen verran monta kertaa on nähty Venäjä ja tuomarit kaukalossa Suomen kanssa, että paha sanoa kuinka kuuppa tulee tuon pelin kestämään.
Jääkiekon MM 2014, nevöforget.
Mikä juttu tää on?Toisaalta onneksi meillä on Junno nykyään kulisseisssa.
Hieman kyllä jo pelottaa, sen verran vakuuttava Venäjä on näissä kisoissa ollut. Suurin mestarisuosikki.