Ensi vuonna lähdetään takki auki Mestisjoukkueella.Ens vuonna Liigaan tunkua kun turpaan annetaan kaikille maailman tähdille. Mä RAKASTAN MEIDÄN PELIÄ!
Uskomattoman paskasti Venäjä kyllä pelas. Vai onko se vaan Jalosen hyvyyttä että saa vastustajat näyttämään paskoilta? Venäjällä ei tuntunut olevan kunnon hyökkäystakuja, koitti vaan antaa pitkiä siniviivalle tai että joku kuskais yksin. Suomella tuntui olevan paljon fiksummat liikkeellelähdöt. Ja selvästi ne pelaajien taidot ei häikäissyt mutta huippusysteemi.Käsittämättömintä tässä on se, että Suomi on ollut pelillisesti molemmissa matseissa PAREMPI joukkue.
Ei ole mitään tuuripomppu ja kilpparivoittoja vaan ansaittuja.
Liigajengillä.
On muuten aivan hirveä tämä Mörkö- kappale, jota väkisin soitetaan.
Kuka valmentaa Venäjää huomenna? Kaverini on Bratislavassa ja sanoi että kaksi miliisiä talutti Vorobjevin näköistä miestä kohti pakettiautoa ja ilmeisesti miestä ollaan jo viemässä hiilikaivokselle.
"Eih vittu, miten sä Jace kohtelet tuota Suskia tuolla tavalla." BYYYYYYYYHYYYYY
MÖRKÖ! Päästiin eroon jopa Roope Salmisesta.
Kyllä tuli tippa linssiin.
Vitun MTV3/CMORE! :D Oikeasti! Haistakaa vittu!Mä häpeen :D Löikö Mörkö sisään? Vittu mitä meininkiä. Naurattaa vaikka oon yksin
No anna mennä.Mä voisin kosia Lankista just nyt.