Tomi Tuominen flirttailee Inkalle kyllä liikaa. Olen huomannut saman aiemminkin. Oon kyllä vähän mustasukkainen.
On niitä tullut aiemminkin. Mutta oon ottanut vähän iisimmin ton hehkutuksen kanssa kun moderaattorit on nuhdelleet mua vastaavista. Oon vähän nynny.Ensimmäinen Inka-maininta sinulta, joka on näissä kisoissa tullut minulle vastaan.
Minä. Kelpaisi myös formulamaila jääkiekkokuskin nimmarilla. Tai Formula-auton ratti jääkiekon pelaajan nimmarilla.Kuka vittu haluaa jääkiekkomailan formulakuskin nimmarilla?
Tomi Tuominen flirttailee Inkalle kyllä liikaa. Olen huomannut saman aiemminkin. Oon kyllä vähän mustasukkainen.
Minä. Kelpaisi myös formulamaila jääkiekkokuskin nimmarilla. Tai Formula-auton ratti jääkiekon pelaajan nimmarilla.
Inka taitaa olla lähetyksen parasta antia. Täytyy itsekin huomenna muistaa avata televisio aiemmin.Tomi Tuominen flirttailee Inkalle kyllä liikaa. Olen huomannut saman aiemminkin. Oon kyllä vähän mustasukkainen.
Minä. Kelpaisi myös formulamaila jääkiekkokuskin nimmarilla. Tai Formula-auton ratti jääkiekon pelaajan nimmarilla.
Kyllä.Ottaisitko Toni Gardemeisterin signeeraaman toimistotuolin?
Olen mainoksen uhri.On toi nyt kuitenkin jo vähän liian kökkö tapa yrittää "piilomainostaa" omia ohjelmiaan.
O Canada kuultiin juuri viimeisen kerran näissä kisoissa.
Mörkö!
Ja nyt nukkumaan :)