I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Miksi ottaisi koville? Pääasia, että koppi tarttuu nyt ja Suomi on pelissä mukana.Jollain ottaa koville kun Lankinen onnistuu, olet koko kisojen syyttä Lankista dissannut.
Miksi ottaisi koville? Pääasia, että koppi tarttuu nyt ja Suomi on pelissä mukana.Jollain ottaa koville kun Lankinen onnistuu, olet koko kisojen syyttä Lankista dissannut.
Viittasin nyt siihen että ketä kiinnostaa se että maalissa Lankinen pelaa hyvää peliä eikä joku muu. Ilmeisesti joidenkin mielestä väärä ukko on maalissa.Ei? Minun mielestä ei ole vastassa ylivoimainen vastustaja ja ihan voitettavissa. Mikään "hyvin pelattiin" ei pidä riittää.
Näin on, mutta kaksi erää Lankinen on ollut aika hyvä. Toivottavasti jatkaa samaa kolmannessa ja jatkossakin.Täällä jo keulii osalla Lankisen otteet, kun 2. erää vasta pelattu. Mitä, jos odotettais peli loppuun.
Pupu pöksyyn=New Jersey.Munkin mielestä Kakkoa vaivaa jokin, just noissa kaksinkamppailuissa tuntuu ettei ees yritä. Joko mennyt pupu pöksyyn tai siellä on jotain pikkuvikaa. Tällaiseen peliin luulis syttyvän. Ja Kakon selvästi paskin peli, tosin koko kenttä ollut aika yössä, paitsi Pesoselta muutamia hyviä otteita puolustuspäähän.
Mites toi Ahmatova?
Pelaa tahallaan huonosti, ettei joudu Devilsiin.Munkin mielestä Kakkoa vaivaa jokin, just noissa kaksinkamppailuissa tuntuu ettei ees yritä. Joko mennyt pupu pöksyyn tai siellä on jotain pikkuvikaa. Tällaiseen peliin luulis syttyvän. Ja Kakon selvästi paskin peli, tosin koko kenttä ollut aika yössä, paitsi Pesoselta muutamia hyviä otteita puolustuspäähän.
Sisäisesti haluat kuitenkin Olkinuoran maalille. Nolla päästettyä on yksinkertaisesti liikaa.Miksi ottaisi koville? Pääasia, että koppi tarttuu nyt ja Suomi on pelissä mukana.
Niin sitä ihmettelen, mutta olet koko kisojen puhkonut Lankisen renkaita. Itselle ihan sama onko Suomen maalissa Lankinen, Veini vai OlkiJussi kunhan kiekko tarttuu. Teikäläisen kommenteista voi kyllä ihan muuta päätellä.Miksi ottaisi koville? Pääasia, että koppi tarttuu nyt ja Suomi on pelissä mukana.
Onko kellään muuten tietoa mitä Slava Bykoville tai Zinetula Biljaletdinoville kuuluu? Kummastakaan ei taida olla mitään havaintoa sen jälkeen kun molemmat joutui yksi kerrallaan Suomen voittamaksi jääkiekossa, Slava ensin MM-kisoissa 2011 ja Bilja Sotshissa.
Pelastakaa MAKKARAT!Onneks Lidlin kesämainokset on aina yhtä poskettoman hauskoja
Hei näyä itse samalta kuin Tuomo ja yritä nyt vielä jotain asiantuntijan roolia vetää kun varmasti yleisöstä tulee kokoajan uutta toosaa naamalle mitä nuolla. Ei se helppoa ole.Mitäköhä Ruutu tuossa selitti :D
Munkin mielestä Kakkoa vaivaa jokin, just noissa kaksinkamppailuissa tuntuu ettei ees yritä. Joko mennyt pupu pöksyyn tai siellä on jotain pikkuvikaa. Tällaiseen peliin luulis syttyvän. Ja Kakon selvästi paskin peli, tosin koko kenttä ollut aika yössä, paitsi Pesoselta muutamia hyviä otteita puolustuspäähän.
Onko kellään muuten tietoa mitä Slava Bykoville tai Zinetula Biljaletdinoville kuuluu?
Itse näin lahtelaisena olen kovasti ihmetellyt porukan intoa saada Olkijussi tolppien väliin, miehen huonon ja hyvän pelin ero on niin saatanan iso.Niin sitä ihmettelen, mutta olet koko kisojen puhkonut Lankisen renkaita. Itselle ihan sama onko Suomen maalissa Lankinen, Veini vai OlkiJussi kunhan kiekko tarttuu. Teikäläisen kommenteista voi kyllä ihan muuta päätellä.
Pahoittelut kuitenkin jos olen tilanteen väärin tulkinnut, mutta en ole kyllä ainoa.
Eikö nuo Venäjän pelaajat kuitenkin ihan miehiä ole?Tiukkaa tekee, mutta venakot pelkää häviämistä paljon enemmän, pitäs joku ilmaveivi vaan taikoa jostain.
Älä huoli Veini tekee sen katsomosta käsin.Tiukkaa tekee, mutta venakot pelkää häviämistä paljon enemmän, pitäs joku ilmaveivi vaan taikoa jostain.