Hahaha.. true, true..Tepsin yleisömäärät runkkarissa on häpeäksi Liigalle. Turku taas koko Suomelle.
Ymmärtäähän sen. Onhan sinultakin mennyt useampi pelikin kokonaan ohi jutuista päätellen.Savinaisen kamppi vähän yllättäen tuomareilta ohi.
Etkö ole kuullut turggusen ihmelääkäreistä. Kuolleetkin nousee haudoistaan.
Ei yhtään. Tämä on vain yksi peli. Ei tässä mestaruutta vielä jaeta.Kyynel :D
Kato nyt tota peliä, kuinka paljon hävettää?
Tää on hassu keskustelu, etenkin kun mulla on mielikuva että taistelutoverisi asustaa Jypinkylää etelämpänä.Hassu lappilainen
Katsoin ja totesin että monta sataa kilsaa on Venäjälle. Mitä tästä?Kartasta katsot niin ymmärrät
Sulla vastaavasti muutama kausi.Ymmärtäähän sen. Onhan sinultakin mennyt useampi pelikin kokonaan ohi jutuista päätellen.
Kiitos! Joo, ehkä nyt vähän tuli itsekin provottua. Tällä kertaa suurin osa ilkkujista taitaa olla turkulaisia, totta kai. IFK on häpeäksi liigalle!!!Mä oon teidän puolella.
Peli on myös tasakentällisin ihan Tapparan hallussa. Lehtonen pelaa kyllä hyvin, mutta eiköhän sinne yksi tarvittava tänään lipsahda.Ylivoimat jeesaa asiaa.
Tyylikästä jälleen, kun kehä kolmosen ulkopuolelta kannattajat lyöttäytyvät yhteen pilkkaamaan Stadia ja IFK:ta. Sama juttu joka kerta. Antaa tulla!
Otetaanko Turussa huitomiset tarkkaan vai onko siellä kunnon miekkailu käynnissä?