Tepsin yleisömäärät runkkarissa on häpeäksi Liigalle. Turku taas koko Suomelle.
Sori nyt mä en tajuu. Vaikka olisin oululainen niin ei sekään ole lähelläkään Lappia.Hassu lappilainen
Ei kannata puhua murretta jos ei osaa :)Etkö ole kuullut turggusen ihmelääkäreistä. Kuolleetkin nousee haudoistaan.
Tepsin yleisömäärät runkkarissa on häpeäksi Liigalle. Turku taas koko Suomelle.
Haha hyvä läppä. Eihän JYPin tarvii ees roikkua kun peliä hallitsee.Huono muisti, kun itse olen nähnyt vastaavaa ihan muutama minuutti aiemmin samassa ottelussa toisen joukkueen toimesta.
Sitä saa mitä tilaa.Tyylikästä jälleen, kun kehä kolmosen ulkopuolelta kannattajat lyöttäytyvät yhteen pilkkaamaan Stadia ja IFK:ta. Sama juttu joka kerta. Antaa tulla!
Mä oon teidän puolella.Tyylikästä jälleen, kun kehä kolmosen ulkopuolelta kannattajat lyöttäytyvät yhteen pilkkaamaan Stadia ja IFK:ta. Sama juttu joka kerta. Antaa tulla!
Tapparan ylivoimaisesti paras erä tässä sarjassa, eli eiköhän Ilves iske kohta häkin.
IFK:n faneilla sen verran tunnekuohuissa lajin aakkoset hukassa, että tuossa tilanteessa päätuomari kävi kysymässä linjurilta ja tämän lausunnon perusteella sitten arvottiin kaksiminuuttinen. Ei pitäisi olla enää vuonna 2017 ihan uusi juttu lajissa nimeltä jääkiekko.
'Höhöhöhhöö Lappi, Poro, Jänkhä, Nunnukanunnuka, höhöhöhöhöh koska Oulu on pohjoisempana kuin muut Liigapaikkakunnat se on Lappia höhöhööhöHassu lappilainen
Vähintään yhtä paljon kuin Tomi Kallio tssssadilaisten ihon alla.
Ja niitä hävettäviä kuule riittää teikäläisten leirissä taas aivan riittämiin tässä ketjussa. Eli jos keskittyisit eka omiisi..Ja sä olet häpeäksi HIFK kannattajille.