Ihan normaali laitaanvienti ja Kousa 100% varmasti tietää miehen olevan selässä kiinni. Menee ilmeisesti tunteisiin?Joo. Vitun yllättäen horjahti, kun Haataja antoi selästä vauhtia.
Olet oikeassa mutta vertaankin HPK:n peliä siihen miten se yleensä pelaa. Jukurit pelaa hyvin, se on selvää mutta HPK ei päässyt siihen peliinsä mitä se yleensä pelaa. Ehkä syy on sitten Jukureiden.Kauden kohtaamiset eivät ainakaan anna mitään syytä sille miksi HPK olisi tullut takki auki Mikkeliin. Pikemminkin vaikuttaa siltä että Jukurien kevät vaihde on löytynyt. Edellinen 0-4 Ässät nöyryytys antoi jo tästä osviittaa. Tänä iltana kerho ei käkäile enää kyydissä, vaan jätetään asemalle.
Kiitos tästä tyhjentävästä analyysistä.Yleiso buuaa kun Tappara ottaa aikalisan. Yleisestikin molina on enemman viheltelya kuin kannustusta
Sportti ei kuulu liigaan.
Mää oon ymmärtäny, et Jykä on vain ryhdikäs ja suonikas kuin jylhä penis.
Parlett on parempi, ei ole käyttöä Maximukselle.
En ole nähnyt tilannetta, mutta itse kuvailet tässä päähän kohdistuneen taklauksen. Niistä tulee jäähy. Päähän ei saa taklata, edes kädet alhaalla hiljaisella vauhdilla ja vaikka kaveri olisi pienempi tai huonossa asennossa.Vielä siitä taklauksesta; kädet alhaalla, luistimet jäässä, täydellinen vauhdin poisotto, mutta olkapää osuu naamaan koska kavereilla pikkuisen kokoeroa ja asennot ei natsaa.
Tosin olihan siinä ehkä ylimääräistä "keräilyä".
Mikä nyt sitten on ylimääräistä keräilyä? Jos taklaus tulee rinnan korkeudella ylöspäin kohdistuen ja todnäk leukaan asti, niin on ihan luonnollista keräillä hetki. Siitä saattaa myös toipua hetken päästä. Mun mielestä noi on ihan hyvä ottaa pois, tommoset ylöspäin suuntautuvat osumat. Foppa ois voinu pitää kropan alhaalla.Totta, mutta kyllä jäähy pitäisi tulla teosta, eikä seurauksesta. Nyt jos Tallberg olisi vain noussut ylös ja jatkanut peliä, ei jäähyä olisi tullut.
Ässät yv.
Sitä, että oma peli täysin jumissa eikä meinata edes omista päästä pois.Manninen 3-1...
Mitä vittua siellä on tapahtunut ekassa erässä kun peli on 3-0 kun pääsee kotiin peliä katselemaan?
Vinkuvanku. Istukaa te vain siellä kirkossanne hissukseen kädet puuskassa. Se on sitä tunnelmaa.