Mainos

La 25.2.2017 Otteluseuranta (Liiga)

• 43 259
  • 557

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On sulla murheet. Ole ylpeä, että teillä on jokin asia ainakin sikäläisten mielestä paremmin.
Niin mutta ku teillä Mansessa o kaikkee: huvipuisto, näköalatorni, vitusti rafloi, sivistynyt kannatus, kulttuuria, koski, ja sen oheiset ja meillä vaan työttömät hitsarit ja Pori Jazz, ni helppohan teillä on. Että ei tartte tulla vittuilee....

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Miksei Nikulle merkitty syöttöpinnaa Hytösen jatkoaikamaalii? Nimimerkillä epäonninen Liigapörssipelaaja..
No nyt sinne on sitten arvottu Pekka Tuokkolalle toinen syöttöpiste tuohon maaliin :D Tuokkola torjui kiekon, Niku nappasi sen ja käynnisti hyökkäyksen, maali. Kelataanko siellä yhtään videoita vai millä perustein nuo kakkossyöttäjät arvotaan? Ensiksihän tuohon ei oltu merkattu kuin yksi syöttäjä, joten tuskin nyt ainakaan mikään perinteinen huutosyöttökään.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin mutta ku teillä Mansessa o kaikkee: huvipuisto, näköalatorni, vitusti rafloi, sivistynyt kannatus, kulttuuria, koski, ja sen oheiset ja meillä vaan työttömät hitsarit ja Pori Jazz, ni helppohan teillä on. Että ei tartte tulla vittuilee....
Onko sulla kaksi nimimerkkiä vai miten tää nyt saavutti kriisipisteen? Tuo lainaamasi kommentti oli toiselle nimimerkille. Sinua kehuin johtomaalikommentistasi...

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No hei jätkät, mä oon itekin Hämeestä, eikö se kieli poskessa kelpaa. Kyä mä nääs yritän sempata, mut ei se näköjään vaa mee....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy