La 25.2.2012 SaiPa - JYP

  • 11 376
  • 60

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Loistava huuto, joka erän alussa repesin tuolle :D Heleniukselle siis pisteet. Ei ilmeisesti siis kotipeleissä tuota huutele?

Huutaa aina kun ei ole aloittava maalivahti.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Kuka JYPin pelaaja(?) huutaa aina erän alkaessa vaihtoaitiosta "ajaijaiajiajiajai"? :D Sama homma oli viime kerralla Jypin vieraillessa Lappeenrannassa. Huudahdus on kuultavissa tässä Nelosen maalikoosteessa kohdassa 0:43. Se ei mielestäni ole kukaan katsoja, sillä se kuuluu nimenomaan vaihtoaitiosta.

Jonkinlaista huutoa vaihtopenkiltä on kuulunut myös Jypin kotipeleissä erien alussa. Olen epäillyt että huudon takana on ollut Virtanen mutta uskon Dosedin tietoon huutajasta, eli Helenius.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Heh, aina sama laulu tämän Vatasen kohdalla. Jos meinaa poika NHL-urasta haaveilla, niin turha kitistä näistä "kaltoinkohtelemisista", meno sattuu olemaan paljon fyysisempää rapakon takana kuin itärajalla.

Fyysisempää kyllä, eihän Samia tuo fyysisesti pelaaminen haittaa. Sen sijaan liigassa tapahtuva jatkuva estäminen, kahvaaminen ja käsille hakkaaminen senkin enemmän. Ja ainakin viimeksi, kun olen änäriä katsellut siellä noita kyllä karsitaan ihan eri tavalla kuin täällä...
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä tuo huuto kuului eilenkin, vaikka Helenius oli maalissa.

Helenius on siis mielisairas apina. Ei hyvää päivää. Ei ole terveen miehen touhua. Mutta mitäs tuosta, maailma saattaisi olla ikävä paikka, jos olisi kaikki inkkarit kanootissa.
 

Sipulikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tuo huuto kuului eilenkin, vaikka Helenius oli maalissa.

Minä taas en eilen kuullut sitä kertaakaan.

Yleensä kuitenkin sen huutaa käsittääkseni juuri Helenius luukkuvahtina ollessaan. Joku kysyi sitä Facebookissa Näkyvältä, kun tämä taannoin oli vastailemassa kysymyksiin JYPin FB-sivulla, ja hänen mukaansa huutaja on Helge.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Joo en ole minäkään kuullut sitä koskaan kun Helge on aloittava maalivahti, mutta joka kerralla olen miehen kuullut tahi jopa nähnyt sen huutavan kun on ollut varamaalivahtina ja olen peliä seurannut livenä tai urpolta...
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Minä taas en eilen kuullut sitä kertaakaan.

Yleensä kuitenkin sen huutaa käsittääkseni juuri Helenius luukkuvahtina ollessaan. Joku kysyi sitä Facebookissa Näkyvältä, kun tämä taannoin oli vastailemassa kysymyksiin JYPin FB-sivulla, ja hänen mukaansa huutaja on Helge.

Kyllä se ainakin kertaalleen eilen kuului. Jokaisen erän alussa tuota ei tosin kuulunut ainakaan Nelosen mikkeihin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Joo en ole minäkään kuullut sitä koskaan kun Helge on aloittava maalivahti, mutta joka kerralla olen miehen kuullut tahi jopa nähnyt sen huutavan kun on ollut varamaalivahtina ja olen peliä seurannut livenä tai urpolta...
Minä olen kuullut Synergialla kun Helge on ollut aloittava maalivahti eikä tuota kukaan muu huuda.

No enivei, hieno voitto eilen ja todella tärkeät pisteet JYPille. Nyt on ihan realistiset mahdollisuudet olla runkosarjassa toinen jos muut pelaavat sopivasti ristiin. Ja heti tiistaina on kolmas todella tärkeä ottelu kun Ässät tulee kylään. Suoralla voitolla on mahdollisuus nousta Ässien edelle ja käytännössä kolmanneksi jos esimerkiksi HIFK pystyisi voittamaan Lonksunokat.

Koskinen sai suonenvedon ja teki maalin. Hienoahan se on ja hyvin rakennettu hyökkäys kokonaisuudessaan. Itse ottelua en nähnyt, vaan pelkästään maalikoosteen. Mutta lopputulema on se että pisteet merkitsevät ja ne kolme pistettä tuli JYPille. Which was nice.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös