La 25.10.2008 Ilves-HIFK

  • 19 260
  • 95

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
No Mattin näytöt on hopea-keväältä jolloin hän oli liekeissä niinkuin koko Ässät ja Pori. Sen jälkeen on ollut aika hiljaista ja tappeluissa Matt ei ole ollut kuin lattialuuttuna. No jos arvostaa näitä fanien uhkailijoita ja muita sekopäitä, jotka sitten väistelevät brennaneita ja heleniuksia niin siitä vaan.

Jännä, että ensin haastat keskustelamaan, lyön perustellut mielipiteet pöytään ja sinä vetoat vain "minun tyyliini". Vähättelet keskustelijaa, mutta et itse kommentoi mitenkään. Mutta ei siinä mitään IFK herättää tunteita muuallakin, karavaani kulkee ja koirat räksyttää.

Edit: Toteuttajättämisestä uhkauksesta nämäkin ovat täysin erilaisia. Vopat menee huutamaan TPS:n penkille, sen jälkeen kun IFK:N pelaajaa on törkeästi taklattu, kun taas Nickersson puhuu Pietilälle hoitelevansa jätkän, mutta on kentällä ollessaan täysi puudeli, kun Brennan jatkuvasti lämmittelee. Mutta tämänhän sinä jo tiesitkin, kunhan taas provoat kun stadin jengit ovat pelanneet.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Jännä, että ensin haastat keskustelamaan, lyön perustellut mielipiteet pöytään ja sinä vetoat vain "minun tyyliini". Vähättelet keskustelijaa, mutta et itse kommentoi mitenkään.
Minun väitteeni ovat olleet:
- Nicke on oikein käytettynä hyvä pelaaja
- Nicke on liigassa toiminut ehkä eniten "huutojensa mukaisesti" (tämä hyvin harvoin hyvä asia pelillisesti)
- Nicke, sen enempää kuin Vopatkaan ei ole paskahousu

Sinä taas olet pitänyt Nickeä paskahousuna sellaisilla perusteilla, joka tekee monen muun lisäksi myös ehkä parhaana esimerkkinä Vopatista paskahousun. Koita nyt päättää mitä mieltä olet. Loput tekstistäsi on taas tuota stadi-lande -paskaa, joka ei oikein muuta mahdollisuutta jätä kuin vähätellä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Olen perustellut näkemyksen, miten Vopatin ja Nicken huutelu eroavat toisilleen, koita nyt lukea niitä juttuja.

Ja niinkuin jo olen sanonut, että jos Nickke ei tällä kaudella tappele noiden puheiden vuoksi Brennania vastaan niin pidän Nickkea paskahousuna.

Ja olen aina päättänyt mitä mieltä olen, se että et halua lukea tarkasti perusteluja on sinun ongelmasi.

Ja mitä Stadi paskaa, ei sitä nyt voi kieltää, että IFK herättää tunteita, et sinä muuten täällä koko aika olisi puimassa. Jotkut muut joukkueet vain liigassa kiinnostavat enemmän, kuin toiset. Ehkä et halua nähdä tätä asiaa ;)
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä se vähän uskottavuus laskee, jos pelin jälkeen ilmoitetaan, että olisin mä sen kyllä hoidellut, mutta koutsi kielsi. Antaa katetta tällaisille huudoille, jos joskus toteuttaa huutonsa.

En ihmettelisi yhtään, jos Nordiksella vaihtoedulla Brennanin ketju pelaisi jatkuvasti Nickkea vastaan. Kyllä se pakosti vaikuttaa peliin, kun vastustajan kaappi koko aika kyttää ja aukoo päätään, hieroo hanskalla naamaan ja taklaa. Omalta junnuajoiltani muistan hyvin, jos oli peli isompia poikia vastaan, niin aika nöyrästi sitä pelattiin.

Uskottavuudella ei pelejä voiteta, niin kuin eilenkin nähtiin. Minulle on ihan paskan hailee, jos attin uskottavuus menee sinun silmissäsi. No eihän se toki voi mennä, mitä ei ole ollutkaan.

Tuskin muuten Hifk peluuttaa Helsingin pelissä neloskenttää yli 20 minuuttia, vaikka se minulle sopisikin. Saattaisi siinä Brennankin alkaa jo puhaltamaan ja suuremmat tappeluhalut hiipua.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada

Maailman huonoin ja värilasillisin provo mitä nähnyt. No ehkä se kertoo, tästä kyseisestä kaverista kaiken. Vopat olisi tappelussa voittanut Elorannan ei siitä kahta sanaa, hänet suunnilleen omat hakevat pois, kun Eloranta nyyhkii tuomareiden takaa ensin teloen törkeästi IFK-pelaajaa, ehkä se on hämeenlinnalaistan mukaan puhdas taklaus.

Nickke taas takoo, jotain TPS:n pelaajaa jolla ei ole erityisempiä tappelumeriittejä. Pitäisikö minun kaivaa arkistoistani esim Vopat vs Helenius, josta edge Vopatille ja lähettää sinulle videoita missä Nickerssonia taotaan turpaan isojen poikien osalta, esim Nielikäinen ja kumppanit, Nickke kyllä hoitelee Lostedtin ja sellaiset mutta ei isoja kavereita.

Huudelkaa vain, mutta odotan jo innolla seuraavaa peliä, katsotaan kuka silloin peruuttelee :).
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Maailman huonoin ja värilasillisin provo mitä nähnyt. No ehkä se kertoo, tästä kyseisestä kaverista kaiken. Vopat olisi tappelussa voittanut Elorannan ei siitä kahta sanaa, hänet suunnilleen omat hakevat pois, kun Eloranta nyyhkii tuomareiden takaa ensin teloen törkeästi IFK-pelaajaa, ehkä se on hämeenlinnalaistan mukaan puhdas taklaus.
Ei ristus tää on jo ihan käsittämättömän hauskaa. Nyt käännetään jo videopätkät provoiksi, täysin vaille kommenttia jääneet taklaukset kovin merkityksellisiksi ja Ipan fanit hämeenlinnalaisiksi.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Ei ristus tää on jo ihan käsittämättömän hauskaa. Nyt käännetään jo videopätkät provoiksi, täysin vaille kommenttia jääneet taklaukset kovin merkityksellisiksi ja Ipan fanit hämeenlinnalaisiksi.

Videopätkät voivat olla provoja, jos tietoisesti valitsee videoita mitkä kärjistävät tilannetta. Varsinkin kun tiedetään näiden kavereiden tappelu-tasot jotka ovat vielä tässä vaiheessa uraa ainakin erilaiset.

Ja Ipa-faneja ei ole hämeenlinnalaiseksi muutettu, kunhan vain heitin että se polvimälli saattaa Hämeenlinnassa olla puhdas taklaus, kun oli IFK.ta vastaan.

Taidat tosissasi vain härnätä, kun et vastaa keskusteluun, vaan kärjistät tahallaan ja teet toisesta huonompaa keskustelijaa. Voin minäkin muutella ja ja tehdä omia päätelmiä sinusta.
 

julle-jr

Jäsen
Pitäisikö minun kaivaa arkistoistani esim Vopat vs Helenius, josta edge Vopatille ja lähettää sinulle videoita missä Nickerssonia taotaan turpaan isojen poikien osalta, esim Nielikäinen ja kumppanit, Nickke kyllä hoitelee Lostedtin ja sellaiset mutta ei isoja kavereita.
Varmaan kiviäkin kiinnostaa sun arkistojes aarteet. Eiköhän se ole kaikille selvää, että lähtökohtaisesti Brennan on Nickersonia parempi tappelija, ei sillä, että Nickersonkaan vailla mahdollisuuksia olisi, ainahan näissä kiekkotappeluissa voi sattua yllätyksiä.

En hetkeäkään epäile, etteikö Nickerson uskaltaisi tai olisi valmis lähtemään Brennanin kanssa hanskaamaan, mikäli tästä olisi hyötyä Ilvekselle. Eilen Brennan yritti ikään kuin viimeisenä IFK:n oljenkortena saada aikaan myllyn ja siten mahdollisesti horjuttaa Ipan peliä. Tämäkin lienee kaikille selvää? Miksi helvetissä siis Nickerson olisi antanut IFK:lle tämän teoreettisen mahdollisuuden päästä peliin mukaan voitetun tappelun kautta? Otteluiden voitot ratkaisevat, IFK hävisi eilen, joten Ilves Nickersoneineen olivat parempia. Jos Nickerson nyt sitten on jonkun väsyneen Snaipperin mielestä paskahousu, niin mitä vittua se Ilvestä ja Nickersonia kiinnostaa?
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kaikista nautinnollisin tilanne seuraavassa HIFK-Ilves pelissä olisi, jos Nickerson tekisi Brennanille ns. jarkkoruudut, eli hiillostaisi tiputtamaan hanskat ja luistelisi tämän jälkeen itse kylmän tyynenä vaihtoaitioon. Voi sitä vaahtoa HIFK-fanien suunpielissä sen jälkeen.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Otteluiden voitot ratkaisevat, IFK hävisi eilen, joten Ilves Nickersoneineen olivat parempia. Jos Nickerson nyt sitten on jonkun väsyneen Snaipperin mielestä paskahousu, niin mitä vittua se Ilvestä ja Nickersonia kiinnostaa?

Hyvin kirjoitettu. Varo vaan, ettei Snaipperi julista sinua vaan tämän asiallisen kirjoituksen vuoksi hämeenlinnalaiseksi, tai Ilves-faniksi.

Kyseinen nimimerkki uhoaa muute koko ajan kaikkea ja kun kysyn, että peluuttaako ifk seuraavassa pelissä muka Brennania ja neloskenttää yli 20 minuuttia, niin vastausta ei löydy.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Hyvin kirjoitettu. Varo vaan, ettei Snaipperi julista sinua vaan tämän asiallisen kirjoituksen vuoksi hämeenlinnalaiseksi, tai Ilves-faniksi.

Kyseinen nimimerkki uhoaa muute koko ajan kaikkea ja kun kysyn, että peluuttaako ifk seuraavassa pelissä muka Brennania ja neloskenttää yli 20 minuuttia, niin vastausta ei löydy.

Minä en julistele mitään ilman useita perusteluja. Asioista voi keskustella kiihkeästikin, kritisoin vain tuuskia siitä että provosoi ja vie keskustelun henkilökohtaiseksi haukkumiseksi.

Ja mitä minä nyt koko ajan uhoan, mustamaalaat minua. Minulla saa tästä asiasta olla oma mielipide.

Ja Brenkku ei pelaa 20min, mutta eiköhän Kip monesti löydy kentältä yhtaikaa Nickersonin kanssa, toivon näin. Mutta niinkuin sanoin vesikielellä odotan seuraavaa kohtaamista ja katsellaan sitten mikä on Matt miehiään.

Edit: Missään vaiheessa en ole väittänyt etteikö Ilves olisi ollut parempi eilen ja ansainneen voittoaan.
 

julle-jr

Jäsen
Minä en julistele mitään ilman useita perusteluja. Asioista voi keskustella kiihkeästikin, kritisoin vain tuuskia siitä että provosoi ja vie keskustelun henkilökohtaiseksi haukkumiseksi.

Ja mitä minä nyt koko ajan uhoan, mustamaalaat minua. Minulla saa tästä asiasta olla oma mielipide.
Kyllähän noita sun juttujas joutuu valitettavasti omatkin häpeämään. Perus-savolainen, joka on nyt sitten niin stadilaista IFK-fania että. Kai tuuskilla on halutessaan oikeus kommentoida IFK:n tekemisiä siinä missä sinullakin, kalakukko.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kyllähän noita sun juttujas joutuu valitettavasti omatkin häpeämään. Perus-savolainen, joka on nyt sitten niin stadilaista IFK-fania että. Kai tuuskilla on halutessaan oikeus kommentoida IFK:n tekemisiä siinä missä sinullakin, kalakukko.

Höpö höpö. Olen syntynyt Kuopiossa ja asunut siellä muutaman vuoden jonka jälkeen asunut Helsingissä lähes koko ikäni, poislukien armeija- aika ja muutamaa kuukautta sen jälkeen. Tästä on ennenkin väitelty.

Ja on tuuskilla oikeus puhua IFK:sta, mutta tekee sitä jatkuvasti ja provoillen, minä sentään olen IFK:n fani ollut koko ikäni.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Minne hävisivät n.40-50 n.10-vuotiasta IFK junioria toisella erätauolla? :D
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
No niin, täällähän ovat keskustelijoiden tunnetasot nousseet paikoin aika korkeiksi. Ilves ja HIFK ovat viimeisen kymmenen vuoden aikana pelanneet suhteellisen usein aika kuumia otteluita. Ja se on hyvä. Toivottavasti suuntaus jatkuu samana. Haluaisin kuitenkin vielä kaiken päätteeksi sanoa pari hommelia.

Ensinnäkin, sekä Brennan että Nickerson ovat kummatkin kavereita, jotka toivottaisin tervetulleeksi omaan joukkueeseeni. Erittäin viihdyttäviä kiekkoilijoita kummatkin, juuri näitä isoja persoonia SM-Liigaan kaivataan. Minua häiritsee tämän topicin keskustelussa, että jos ilmoittaa pitävänsä toisesta, joutuu näköjään automaattisesti dissaamaan toista. Ei käy. Molemmat hyviä ja arvokkaita joukkueilleen.

Toiseksi, mikäli otteluohjelmaa oikein katsoin, niin joukkueet kohtaavat seuraavan kerran 13. 12. ja silloinkin on kyseessä lauantaiottelu Tampereella. Ennakkohype on varmaan melkoinen, ja toivotaan, että sekä Brennan että Nickerson ovat silloin pelaavassa kokoonpanossa.

Kolmanneksi, tärkeintä ei ole se kuka lähtee kenenkin karuselliin, vaan se, että karuselli ylipäätään pyörii.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Kolmanneksi, tärkeintä ei ole se kuka lähtee kenenkin karuselliin, vaan se, että karuselli ylipäätään pyörii.

Näinhän se on. Pääasia, että matseissa on väriä ja hupia. Mutta kyllä Nickersonin olisi pikkuhiljaa syytä ottaa matsi jotain raskaan sarjan kaveriakin vastaan... jos ei nyt Brennania, niin ainakin Helgeä tai Virtasta vastaan. Kyllä noi kurkunleikkaajan eleet ja muut naurettavuudet vaatisivat jotain tekojakin.

Kyllä tämänkaltainen vastustajien pienten taitopelaajien ajojahti ja kentän "Kinginä" esiintyminen on aika säälittävää katseltavaa, varsinkin kun haastetta isoja kavereita vastaan ei koskaan ole otettu vastaan.
 

MaZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Reipas
Siinä vaiheessahan tästä tulee oikeasti mielenkiintoista kun seuraavalla Helsingin vierailulla Brennan myös hiillostaa Nickeä uudelleen koko ottelun ajan.

Ilveksen ollessa voitolla Nicke ei silloinkaan lähde mukaan ja leimataan jälleen kerran paskahousuksi yms yms... Kysymys kuuluukin että mitenkä tämä kaikki lopulta vaikuttaa mihinkään? Mihinkään muuhun kuin siihen että jatkoajan otteluketju floodataan täyteen Nicken pelkuruudesta Juupas! Eipäs! viestejä. Eli oliskos tähän nyt heittää jollakin esimerkkiä että mitä haittaa lopulta tästä PELKURISTA olisi omalle joukkueelle? Tekihän mm Hannes Hyvönen tuohon verrattuna kovinkin pelkurimaisen tempun Hämeenlinnassa työsulkukaudella ja en muista sen vaikuttaneen silloinkaan mihinkään muuhun kuin Hämptonin yleisöön ja jatkoajan otteluketjuun.

Sehän olisikin oikeastaan ihan kivaa että Nordiksella nähtäisiin seuraavassa kohtaamisessa samantyyppinen episodi!

Ja niin, millä perusteilla Nicke on muuten edelleen sekopää? Edellisestä sekoamisesta kun taitaa olla niinkin lyhyt aika kuin vuosi. En nyt muista että kumpi tapaus on Nicken osalta viimeisin, Porissa pukukoppikäytävällä Kanteen episodi vai Hämeenlinnassa katsomoon "kiipeäminen"
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
En nyt muista että kumpi tapaus on Nicken osalta viimeisin, Porissa pukukoppikäytävällä Kanteen episodi vai Hämeenlinnassa katsomoon "kiipeäminen"

Muistaakseni Kantee-episodi oli viimeisin isompi kilahdus, vai onko sen jälkeen ollut vielä jotain? Tähän muuten liittyy sellainen hauska yksityiskohta, että nähtävästi Kantee ja Nickerson ovat nykyään naapureita. Ainakin näin mainittiin iltapäivälehden jutussa, jota pizzaa odottaessani eilen lueskelin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli aivan pakko vilkaista tämä ketju kun huomasin, että perkele vielä päivä matsin jälkeen ja eloa löytyy. No ei ollu vaikea arvata mistä puhutaan, ei täällä Jalosen ja Pietilän kakkuloita ainakaan vertailtu =)

Kipin ja Mattin jutusta en jaksa sen enempää, mutta annan osuuteni heihin liittyen eri tavalla.

Jos joku ei nyt vielä tahdo ymmärtää näiden hanskaaja-poliisi-goonien arvokkuutta sm-liigalle niin tässä on nyt yksi hyvä esimerkki. Ihan turha alkaa marista mistään tappelu-väkivalta liigasta(tämä suunnattu medialle ym. paskanjauhajille) tämänKÄÄN tapauksen jälkeen. Hyvät vaikuttajat, poliitikot ja muut irtopisteiden kerääjät! Vilkaiskaapa tuohon itänaapuriin ja samalla vaikka länteenkin voitte tihrustaa. Ihan samalla lailla sielläkin tapellaan jääkiekko-otteluissa. Kansa tykkää, valmentajat on tyytyväisiä(miinus Ape, sori vaan Ässät) ja oman jengin jätkät tulistuu(tjaa, ehkei nyt sentää kaikki mutta enivei).

Sitten meillä on tämä oma pikku napapiirin sm-liigamme, missä sattuu tällaisia tappeluita ehkä kerran kolmen-neljän kierroksen aikana noin nopealla keskiarvolla. Eikä kansa tai juniorit ole yhtään sen väkivaltaisempaa(tai pasifistisempaa) ennen tai jälkeen tappelun. Sen sijaan katsojat ovat ihan mielissään. Ja vittu se on ainakin yksi syy käydä lätkämatsissa, viihtyminen nimenomaan.

Brennan, Nickerson, Corso(loistava ruskin taputtelu, respektiä), Helenius, Lohstedt, Komarov ja kaikki keiden nimi ei tähän mahdu...teille suuri kumarrus ja yleinen arvostus. Mun SM-LIIGASSA teille on aina tilaa, oli joukkue sitten mikä hyvänsä. Teillä, hyvät öykkärimöykkärit, on media-arvoa. Enkä usko että yksikään teistä on halveksittu tai ei-pidetty omassa jengissään(missä sitten pelaattekaan).

On hienoa, että yksikin tällainen tilanne saa aikaan huomiota ja keskustelua, se tarkoittaa ainakin vittu sitä, että tasan tarkkaan jokainen fani pitää kiinni ja huolen oman jenginsä eduista. Hei, hitto ihan samaahan tämä edellämainittu joukko tekee.

Jos vielä saataisiin suomeenkin kunnon hanskaus säännöt a'la änäri...

Siihen asti, herra Muukkonen ratkoo jatko ilot näille sankareille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös