Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä on avoimet ovet Tsekin päätyyn.
Ei ku pyysin.Onnee vaa matikoista. Pyyditkö ihan itse?
Kyllä on avoimet ovet Tsekin päätyyn.
Mä olin jostain kuulevinani, ettei siellä laphlandiassa näy nämä ylellisyydet olleenkaan.Voisiko joku muuten laittaa nyt huomista ajatellen valmiiksi linkin Yle Areenaan jotta näkisin olympiafinaalin sieltä, samalla voi kertoa mikä TV-kanava Yleltä tuon pelin näyttää aamulla. Ei ole aikaa itse etsiä ja tutkia, haluan että kaikki tuodaan minulle valmiiksi. Kiitokset!
Tolla Tsekkien molarilla vois olla kysyntää nahilassa asti. Rightin hyviä molareita ei sielläkään liikaa ole..
Toisaalta ollut aika ailahtelevainen, mutta totta veistelet toisaalta. Siinä on moni ihmeissään, kun on tottunut kilven olevan juuri siellä veskarin oikeassa kädessä.
Apea harmittaa Kanadan eilinen häviö
Nyt vasta? Höh.R. Moore alkaa olla aika lähella mustaa listaa
Minna Korkan ulkoinen olemus ja asu vaan parantuu turnauksen edetessä..Onko se finaalissa alasti..? Tulis varmaan ainakin katsojia vaikkei Suomi pelaakaan..
Minna Korkan ulkoinen olemus ja asu vaan parantuu turnauksen edetessä..Onko se finaalissa alasti..? Tulis varmaan ainakin katsojia vaikkei Suomi pelaakaan..
Ei mitään Inkan MM-uutisiin verrattuna. Vai mitä Roger?
myös sen, miten ja millä silmällä Alpo on katsonut edellisten vuosien arvoturnaukset.