La 24.2.2018 Otteluseuranta (pronssiottelu)

  • 15 155
  • 264
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voisiko joku muuten laittaa nyt huomista ajatellen valmiiksi linkin Yle Areenaan jotta näkisin olympiafinaalin sieltä, samalla voi kertoa mikä TV-kanava Yleltä tuon pelin näyttää aamulla. Ei ole aikaa itse etsiä ja tutkia, haluan että kaikki tuodaan minulle valmiiksi. Kiitokset!
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tolla Tsekkien molarilla vois olla kysyntää nahilassa asti. Rightin hyviä molareita ei sielläkään liikaa ole..
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Voisiko joku muuten laittaa nyt huomista ajatellen valmiiksi linkin Yle Areenaan jotta näkisin olympiafinaalin sieltä, samalla voi kertoa mikä TV-kanava Yleltä tuon pelin näyttää aamulla. Ei ole aikaa itse etsiä ja tutkia, haluan että kaikki tuodaan minulle valmiiksi. Kiitokset!
Mä olin jostain kuulevinani, ettei siellä laphlandiassa näy nämä ylellisyydet olleenkaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tolla Tsekkien molarilla vois olla kysyntää nahilassa asti. Rightin hyviä molareita ei sielläkään liikaa ole..

Toisaalta ollut aika ailahtelevainen, mutta totta veistelet toisaalta. Siinä on moni ihmeissään, kun on tottunut kilven olevan juuri siellä veskarin oikeassa kädessä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
R. Moore alkaa olla aika lähella mustaa listaa
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minna Korkan ulkoinen olemus ja asu vaan parantuu turnauksen edetessä..Onko se finaalissa alasti..? Tulis varmaan ainakin katsojia vaikkei Suomi pelaakaan..
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Ja siis oikein oon ymmärtäny Apen höpinöitä niin viittais, että Saksan pelaajille Kanadan pelaajat ois jotenkin tuttuja. Ei ainakaan tältä kaudelta kovin monelle muutako korkeintaa Spengler Cupista, eihän tuol oo DEL-liigasta kun yks kanukki. Aiempaa historiaa en nyt jaksa kaivaa, toki Goc ja Ehlers voi olla ollu joitteki kanukkien seuratovereita.

Edit:
Minna Korkan ulkoinen olemus ja asu vaan parantuu turnauksen edetessä..Onko se finaalissa alasti..? Tulis varmaan ainakin katsojia vaikkei Suomi pelaakaan..

Ois kyllä hyvä lisämotivaatio herätä kattoo finaali.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minna Korkan ulkoinen olemus ja asu vaan parantuu turnauksen edetessä..Onko se finaalissa alasti..? Tulis varmaan ainakin katsojia vaikkei Suomi pelaakaan..

Ei mitään Inkan MM-uutisiin verrattuna. Vai mitä Roger?
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alpo jauhaa nyt toista päivää putkeen siitä, miten Kanadan ja Saksan pelaajat pelaa jatkuvasti toisiaan vastaan ja pelaa samoissa jengeissä. Jos ny oikein olen katsonut, niin yksikään Kanadan pelaajista ei pelaa DEL-liigassa ja vastaavasti Saksan jengistä käytännössä kaikki. Aiemmiltakaan kausilta ei samoja jengejä/sarjoja näy juuri ollenkaan. Onko tässä nyt jotain, mitä en ole ymmärtänyt? Suhonen on niin yössä, että puistattaa. Tosin se nyt ei ole yllätys, mutta silti.
Herra todistaa jatkuvasti kommenteillaan, ettei seuraa tänä päivänä kiekkoa juuri lainkaan. Vanhat mielikuvat Kanadastakin "aina sikailemassa" todistaa myös sen, miten ja millä silmällä Alpo on katsonut edellisten vuosien arvoturnaukset.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä erä hampaattomilta. Saattaa olla kanukeille aikamoinen puolustustaistelu tiedossa kolmannessa erässä.

Uskon silti, että vapaan maailman usko ja toivo riittää pronssimitaleihin. Tahto ratkaisee.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
myös sen, miten ja millä silmällä Alpo on katsonut edellisten vuosien arvoturnaukset.

Alpo ensisijaisesti kritisoi kaikkea ja toissijaisesti jotain kommentoi. Ape elää sitä vuosituhannen vaihdetta uudestaan, kun Saksassa pelaavat kanukit olivat juuri näitä käsille hakkaavia kaljamahoja.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nakladal ei ole ainakaan muuttunut nopeammaksi sitten TPS-kautensa. Ottaisin kyllä takaisin Palloseuraan Naklan siniselle päivystämään.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Nyt oli paha loukkaantuminen todella lähellä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Nyt oli lähellä, ettei tullut pahaa jälkeä. Vaarallisen näköinen tilanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös