Semmonen matsi.
Loistava reissu, peli tasollisesti ihan skeidaa,
tuomarit molemminpuolin ihan paskoja, EtäKärpät nuiji koko Porin kumoon kannustuksessa.
Vieläkään en tuota Aarnion suurta porua aiheuttanutta videota ole nähnyt, niin en edes kommentoi sitä tilannetta.
Ässillä oli tosiaan paikkansa, matsi oli vähän kuin keskiviikkoinen Metallurg - Lions CHL-finaali, nopea 2-0 johto ja sitten ihmetellään et mites tässä näin kävi ja aletaan pikkasen jäätymään.
Sitten isoveli (lue; rahamiehet ja taustajoukot jotka oli tuomaritkin ostaneet) alkaa lisäämään pökköä pesään ja tasoihin tulo on vain ajankysymys.
Vielä isoveli tarjoaa pikkuveljelle paikat hoitaa matsi (Ässien tolpat ja Kärppien pakkien perseilyt) kotiin, mutta kun ei niin ei. Isoveli menee lopulta ohin ja suuren suuri EtäKärppä-joukko kiittää ja kuittaa.
Sekös patapaitoja vituttikin.
Täältä tähän. Palataan asiaan ensi kaudella Porissakin. Toivottavasti Apesta olette jo eroon päässeet.
Tuleeko loput resiinalla? Uuh, etäkärpät tulee. Pitääkö oikein vapista? Heh, jos joku edes kehtaa myöntävänsä olevansa etäkärppä, niin otan osaa.
-"Mikä vittu sä luulet olevas?"
"Mä olen etäkärppä"
Noh, kuten jo moni todennut (myöskin siellä teidän omalla hiekkalaatikollanne), niin nämä hävettävät ja naurattavat EtäKärpät kyllä huusivat koko Porin hallin 100-0 kumoon.
Ja kerrotko vielä minullekin, että mikä EtäKärpissä ahdistaa? Sekö minkä äsken kirjoitin? Että nuijimme kannustuksessa teikäläiset nurin tuosta noin vaan? Vai mikä?
Paska peli. Vajaa 4000 katsojaa lauantai-pelissä? Mitä ihm...Paska temponen peli + Hiljainen halli + Etäkärppien (tjsp?) "here's a lullaby to close your eyes" tasasella tuutulauluäänelllä hoilaama "whoooooOOOoooooooOOOooo" lallattelu saivat meikäläisen melkein nukahtamaan tolpilleen. Pitäkää nyt vittu ne lauleskelunne siellä jalkapallokentillä, sinne ne kuuluu.
Väärin kannustettu! Taas! Aivan mahtavaa, että joku saa VIELÄKIN kiksejä siitä, että kannustaa ei lätkämatsissa saa!
Teillähän sitä potkupallo-lutuuriakin on jonniverta siellä hitsaajien luvatussa pitäjässä, niin kannustettiinko sielläkään noin kovasti kuin EtäKärpät eilen JÄÄKIEKKO-pelissä?
Ja pistä seuraavaan matsiin korvatulpat, niin ei häiritse vastapuolen kannustus. Ja kai myös raivostut patafaneille jos koittavat (juurinäin, koittavat kun eilen ei ainakaan oikein mitään kuulunut) omiaan kannustaa? Vai mitä teet silloin?
Suosittelen lämpimästi tutustumaan tähän kannustustoimintaan, se on loppusellaan ihan kivaakin. Ainakin välillä. Ja kaljaakin saa juoda, ja kuulemma vielä sikailla ihan satanolla, ainakin Porissa.
Ja etäkärpistä. Kävivät ennen peliä koivulan sellillä ja voi vittu mitä käytöstä. Oulusta karkuun muuttaneita pitkätukka-it-työttömiä.
Koko viikonlopun mahtavimmat naurut tästä! Kiitos kiitos! Menee välittömästi minun signatureen! \o/
Ja sen verta vielä, että kerrotkos,
oi arvon kaljupäinen työtön porilainen hitsari, että mitä siellä Shellillä niin hirveää tapahtui?
Itse koko reissun täysin vesiselvänä joten muistan koko reissun kerrankin hyvin, ja tuolla Shellillä pysähdyimme vain kusitauolle juuri ennen peliä. Valitettavasti ko. huoltoasema olikin vähän liian pieni meidän hulppean isolle
EtäKärppä-porukalle, niin osa miespuolisista teki sitten todella vakavan rikoksen! Menivät kuselle ihan ulos ja sinne sivummalle auton imurointipaikan taakse, HYI HYI!!!!!
Itseasiassa kuka sinä olit niistä kaikista ~10 asiakkaasta ko. Shellillä? Mä olin se, joka kävi ainoana Kärppäpaitaisena tupakallakin siellä sisällä...
Noh, onneksi nämä työttömäthitsarit ry:n jäsenet osaavat käyttäytyä aina niin mallikkaasti, ja kai te joskus muistatte omiannekin kannustaa.
llan paras kajautus seisomakatsomosta oli: "Kaikki oululaiset on saksalaisten tekemii!!!"
:D
Kas, kyllähän sieltä Porista humoristejakin löytyy :peukku: