La 23.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 92 521
  • 991
Tila
Viestiketju on suljettu.

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Luulisi että olen jossain facebookin äiteys-ryhmässä, kun puolet kirjoittajista ei ymmärrä edes sääntöjä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin vain oli loppujen lopuksi tuomarivirhe ratkaisu tänään. Samaan syssyyn voi todeta, miten eilisen osalta vain Zaborskyn korkea maila päätyi kurinpitomenettelyyn ja Mäntylä pääsi kuin koira veräjästä.

Kuitenkin tosiasiana on se, että Tappara oli tänään parempi kuin kertaakaan aiemmin Helsingissä. Tappara pelasi hyvin ja hoiti erityisesti oman pään puolustuksen erittäin hyvin.

Tuomarilinja on ollut finaaleissa kauttaaltaan sallivaa ja siitä voidaan oltaa montaa mieltä. Itse en pidä siitä, että näissä peleissä linja muuttuu runkosarjaan nähden ja painiotteista tulee yhtäkkiä sallittuja.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu toi Tapola on pihalla. Luuseri. "Tää kuuluu urheiluun". Olet suurin syy, miksi toivon, että Tappara häviää neljännen kerran finaalit putkeen.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Ihanaa tappara ihanaa. Kissimirrien ryöstö on tosiasia
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stögön suurin virhe ottelun lopussa oli ottaa Husso pois ja laittaa kuusi miestä kentälle. Olisi laittanut seitsemän tai kahdeksan kun se kerran on sallittua....
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, tämä oli varmasti täysin suunniteltu teko Levonen & co:lta. Olisiko jopa illuminatilla osuutta tapahtuneessa? Yhtä pahoja ne virheet ovat, toki nyt tuli pahempaan paikkaan.

En tarkoittanut, että oli mitenkään suunniteltu. Mutta kommentit ovat siihen suuntaan, että täysin oikeutettua kun viikko sitten meni 3-0 paitsiomaali läpi toiseen suuntaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miettikää nyt vähän kun haukutte Törmästä pelleksi, tuollaisen ottelun lopussa tulleen tuomarivirheen jälkeen haastattelussa, pitäisikö sen olla ihan kuin ei mitään??? Nämä kaikki kirjoittajat varmasti itse olisivat ihan lungisti.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ootko tosissas? Toi oli räikein virhe IKINÄ mitä oon nähnyt ja tämmöiseen paikkaan!
Mieleeni muistuu Koistisen sivuverkkomaali, Duchenen paitsiomaali, Ramstedtin paitsiomaali, onhan noita. Noh, ehkä tuo on se kaikista räikein virhe ikinä koskaan missä, ainakin värilasien läpi katsottuna.
 

Sparta

Jäsen
Ootko tosissas? Toi oli räikein virhe IKINÄ mitä oon nähnyt ja tämmöiseen paikkaan!

Tässä pelissä meni läpi paljon selkeämpiä rikkeitä läpi. Esim. Hintz veivasi Tapparan pelaajalta kypärän päästä, eikä jäähyä. Väärä vaihto ei vaikuttanut peliin, joten ihan turhaa itkua Törmäseltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös