Koska on Jaatisen hautajaiset?
Jyväjemmarit osoittivat taas kiitollisuutensa jypille lähtemällä hallista jo useita minuutteja ennen loppusummeria.
Maanantaina tasoihin Vilin johdolla.
Kerro mulle halli mistä ei jotkut lähde ennen pelin loppua jos peli on selvä? Jos jotkut urpot jyp -fanit on tosta kuittaillut kerholle, niin anna sä sentäs nyt asian olla. Täysin epäolennaista.
Jos jollakin on videopätkää laittaa Boycen poikkarista, niin kiitos. Itse en nähnyt ja ihmettelin miten poikkarista ajetaan ulos, mutta kai se selvä oli. Itse olisin kuitannut tilanteen jotenkin muuten kuin ulosajon arvoisesti. Onneks hpkn ylivoima oli täysin paskaa koko ottelun. Eipä se tosin jypilläkään hääviä ollut.
Perrinin itkemisestä on tullut kuittia, niin samalla tavalla siellä Vänä tänään kertoili tuomareille mielipiteitään kun oli Ceen saanut rintaansa. Se kuuluu kapteenin tehtäviin, joten eläkää sen kanssa.
JYPi oli tänään melko suvereeni, tosin 2-1 tilanteessa, ja varsinkin toisen erän jälkimmäisellä kympillä (joka oli täyttä hurlumheitä päästä päähän), odotin koko ajan jotain perinteistä pomppumaalia kerholle. Onneks tällä kertaa näin päin. Järviseltä ei paras peli tänään. Tarkkikin imaisi kerhon ekan maalin.
Nyt voi varmaan hpk -fanitkin lopettaa sen fyysisyyden mainostamisen. Tänään te olitte jaloissa :)