La 23.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 154
  • 814

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei ole vieläkään sääntöä, että kahden viimeisen minuutin aikana ei saisi antaa selvästä poikkarista jäähyä peliä johtavalle joukkueelle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpäthän on täysin kuriton poikalauma, mikä ei tule playoffeissa menemään jatkoon edes ensimmäiseltä kierrokselta noilla otteilla.
Onneksi olen itse ainakin kohtalaisen luottavainen sen suhteen että otteet paranee taas pleijareissa.
 

Ralph

Jäsen
Kerholla on niin kova rosteri, että pistepörssin johtajaa ja omalla kymmenluvulla olevaa kultakypärää ei tarvita jäälle, kun haetaan tasoitusta ilman maalivahtia.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onneksi olen itse ainakin kohtalaisen luottavainen sen suhteen että otteet paranee taas pleijareissa.
Mutta jos kerrankin vihelletään sääntökirjan mukaan, niin noilla kolmannen erän jäähymäärillä ei voita edes Ässiä.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Ihan turhaan huokailet. Kerholla on yhä peli enemmän pelattuna ku meillä ja myönnä, sinäkin haluat sisimmissäsi nähdä Pelicans-HPK/HPK-Pelicans puolivälieräsarjan ;)
No joo, totta tuokin. :)
 

makeyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhteen pisteeseen olin kahden erän jälkeen tyytyväinen, mutta kyllhän tuo kaksi nyt maistuis. JYPi ollu hyvä jatkoajalla tällä kaudella
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Kyllä. Hyvä JYP.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Louhivaaraa!!! Oijoijoijoijoi oijoijoijoijoi!!! Vähän harmittaa että annettiin yksi pojo, mutta kaksikin kelpaa!
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Louhi Ossin vihainen kuti ratkaisee. YES!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös