Okei, asia selvä.Meinaan. Ja monta muutakin tilannetta, mutta kaikesta huolimatta ansaittu tasoitus.
Niin, kimposi sisään ja sen näki korvallakin, että siinä ei ollut mitään laitonta. Mutta piti se kysäistä ja saada heti vastaus "tyhmä kysymys, tietenkin hyväksyt".Tuo toinen osui jalkaan, pitäähän se tarkistaa.
Onneksi olen itse ainakin kohtalaisen luottavainen sen suhteen että otteet paranee taas pleijareissa.Kärpäthän on täysin kuriton poikalauma, mikä ei tule playoffeissa menemään jatkoon edes ensimmäiseltä kierrokselta noilla otteilla.
Onks muuten Larmi kuntoutumassa playoffeihin vai millainen oli ennuste miehen paluulle?Tilataan tämä, kiitos!
Mutta jos kerrankin vihelletään sääntökirjan mukaan, niin noilla kolmannen erän jäähymäärillä ei voita edes Ässiä.Onneksi olen itse ainakin kohtalaisen luottavainen sen suhteen että otteet paranee taas pleijareissa.
Laita nyt yksi esimerkki
No joo, totta tuokin. :)Ihan turhaan huokailet. Kerholla on yhä peli enemmän pelattuna ku meillä ja myönnä, sinäkin haluat sisimmissäsi nähdä Pelicans-HPK/HPK-Pelicans puolivälieräsarjan ;)
Pitäisi palata runkosarjan vikalle viikolle, mutta kuka näistä tietää.Onks muuten Larmi kuntoutumassa playoffeihin vai millainen oli ennuste miehen paluulle?
Onneksi pelataan muutkin kuin pelkät kolmannet erät.Mutta jos kerrankin vihelletään sääntökirjan mukaan, niin noilla kolmannen erän jäähymäärillä ei voita edes Ässiä.
No mitä luulet? Nerokkaita kysymyksiä.Niin, kimposi sisään ja sen näki korvallakin, että siinä ei ollut mitään laitonta. Mutta piti se kysäistä ja saada heti vastaus "tyhmä kysymys, tietenkin hyväksyt".