La 23.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 169
  • 814

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nätisti aamulehti uutisoi tuon Tapparan 10.000 maalin. Netissä kuva Tappara vs Kalpa pelistä. Aila säälittäväää
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joku voisi kyseenalaistaa nelosketjun peluuttamisen kahden maalin kirivaiheessa. Tai no, minä ainakin.
 

Ralph

Jäsen
Vitun seeprat antaa yonkmanille ihan turhan jäähyn päästäkseen kerhon tasoihin. Vitun pellet
Ansaittu tasoitus kyllä, mutta hpkn pelaajille kiviä taskuun jatkossa.
Ote sääntökirjasta:

"SÄÄNTÖ 127 – POIKITTAINEN MAILA MÄÄRITELMÄ: Pelaaja taklaa vastustajaa kehoon jäästä kohotetulla, molemmin käsin pidetyllä mailalla. i. Pelaajalle, joka taklaa vastustajaa poikittaisella mailalla, tuomitaan pieni rangaistus".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joku voisi kyseenalaistaa nelosketjun peluuttamisen kahden maalin kirivaiheessa. Tai no, minä ainakin.
Joku voisi kyseenalaistaa sen että joukkue ylipäätään pelaa niin että KooKoo johtaa tässä vaiheessa kahdella maalilla. Tai no, minä ainakin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Mikä siinä on, että HPK:n maalit pitää jatkuvasti tarkistaa videolta? Ihan tilastofakta on, että HPK:lta tarkistetaan eniten maaleja. Hylättyjä maaleja enemmän kuin osalla joukkueella tarkastuksia ylipäänsä. Tähän päälle hyväksytyt, tänäänkin kaksi.
Tuo toinen osui jalkaan, pitäähän se tarkistaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kärpät on täysin kuriton poikalauma, mikä ei tule playoffeissa menemään jatkoon edes ensimmäiseltä kierrokselta noilla otteilla.
 

Jarzki

Jäsen
Ihan ansaittu tuo tasatilanne molemmille. JYPiltä loistava kolmas erä, mutta lopussa sitten piti vielä yksi pomppu osua vastustajallekin. JYPille kuitenkin ainakin yksi piste enemmän mitä odotin, hyvä hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös