Vittu tuomarit tasottaa 2-2:een Hämeenlinnassa.
JJaa videolle. Vitun pomppupaska
Vittu tuomarit tasottaa 2-2:een Hämeenlinnassa.
JJaa videolle. Vitun pomppupaska
Ketä nää Nasset ja Rasset on? Voitaisiinko puhua ihan pelaajien oikeilla nimillä.
Ihan turhaan huokailet. Kerholla on yhä peli enemmän pelattuna ku meillä ja myönnä, sinäkin haluat sisimmissäsi nähdä Pelicans-HPK/HPK-Pelicans puolivälieräsarjan ;)
Olipa järkevä kommentti. Jatka samaa mallia vaan. Jakelen vain faktoja tässä. Sä svidduilet.Ja aina HIFKia vastaan. Raskasta pelata, ei ihme etta mestaruus vaatii suonenvetokauden
Vitun seeprat antaa yonkmanille ihan turhan jäähyn päästäkseen kerhon tasoihin. Vitun pellet
Ote sääntökirjasta:Ansaittu tasoitus kyllä, mutta hpkn pelaajille kiviä taskuun jatkossa.
Meinaan. Ja monta muutakin tilannetta, mutta kaikesta huolimatta ansaittu tasoitus.Meinaatko ettei tuo Yogin jäähy ollut aiheellinen?
Laita nyt yksi esimerkkiJa jos otat nyt ne lasit silmiltä niin molemmilta jätettiin viheltämättä.
Joku voisi kyseenalaistaa sen että joukkue ylipäätään pelaa niin että KooKoo johtaa tässä vaiheessa kahdella maalilla. Tai no, minä ainakin.Joku voisi kyseenalaistaa nelosketjun peluuttamisen kahden maalin kirivaiheessa. Tai no, minä ainakin.
Tuo toinen osui jalkaan, pitäähän se tarkistaa.Mikä siinä on, että HPK:n maalit pitää jatkuvasti tarkistaa videolta? Ihan tilastofakta on, että HPK:lta tarkistetaan eniten maaleja. Hylättyjä maaleja enemmän kuin osalla joukkueella tarkastuksia ylipäänsä. Tähän päälle hyväksytyt, tänäänkin kaksi.
Eikö tätä ole kyseenalaistettu jo useaan otteeseen tänä iltana?Joku voisi kyseenalaistaa sen että joukkue ylipäätään pelaa niin että KooKoo johtaa tässä vaiheessa kahdella maalilla. Tai no, minä ainakin.
Tilataan tämä, kiitos!Ihan turhaan huokailet. Kerholla on yhä peli enemmän pelattuna ku meillä ja myönnä, sinäkin haluat sisimmissäsi nähdä Pelicans-HPK/HPK-Pelicans puolivälieräsarjan ;)