0-2 on hyvä olla.
Eikö lappeenrannassa vieläkään ole päästy asiasta yli? Luulisi, että joukkueen menestys auttaa nauttimaan otteista, ilman että tarvitsee tulla naljailemaan niille joilla vuosikausia on mennyt huonosti. Tämänkin olettaisin, että lappeerannassa voitaisiin JYPin tilanteeseen samaistua, kun kovia vuosia ollut Lapperrannassakin, mutta ilmeisesti menestys noussut jo hattuun.
Tämä suuri soturi naljailee omien otteista huolimatta. Ei jatkoon.0-2 on hyvä olla.
Eikö lappeenrannassa vieläkään ole päästy asiasta yli? Luulisi, että joukkueen menestys auttaa nauttimaan otteista, ilman että tarvitsee tulla naljailemaan niille joilla vuosikausia on mennyt huonosti. Tämänkin olettaisin, että lappeerannassa voitaisiin JYPin tilanteeseen samaistua, kun kovia vuosia ollut Lapperrannassakin, mutta ilmeisesti menestys noussut jo hattuun.
Naljailun ymmärtää silloin, kun toinen ei ole kanveesissa. Silloin se on jopa suotavaa, mutta kituvaa uhria lisää kiduttaminen ei ole inhimillistä.Kyllä se on naljailtava silloin kun siihen on tilaisuus. Odotellaan me vaan vuoroamme.
Naljailun ymmärtää silloin, kun toinen ei ole kanveesissa. Silloin se on jopa suotavaa, mutta kituvaa uhria lisää kiduttaminen ei ole inhimillistä.
Ja minäkin olen iloinen SaiPan menestyksestä ja toivon kaikkea hyvää.
Muuten ei tietenkään mitään Lappeenrantaa vastaan mutta tää Salmishomma on mennyt jo liialliseksi kitinäksi.Vaikka tää nyt oli ehkä ”vitsi” niin juurikin esimerkki siitä miksi en tykkää yhtään siitä että SaiPa nyt pärjää. Nooh… mutta jatkakaa.
Minulla on hauskaa silloin, kun tämä Hese pönöttää jossain muualla kuin JYPin organisaatiossa.Olenko ainoa jota vituttaa joka kerta nähdä tuo Heiskasen naama tuolla vaihtopenkin takana. Ei näytä kovin hauskalta vieläkään.
Todennäköisesti, kotijoukkue esittää lähinnä lempeää kesävirettä.Joka pelin mainoksessa mainitaan "MYRSKY NOUSEE!". Viitataanko tällä Urhoon, joka nousee pleksien päälle vai mitä vittua?
Kyllä se mun mielestä on hauskaa, että pelaaja tekee noin helvetin tyhmän päätöksen.Kyllä mä ymmärrän, että jotkut ovat Salmiselle vahingoniloisia. Mutta en mä sitä ymmärrä, että miksi pitää ottelusta toiseen vittuilla siitä JYP kannattajille. Tiedetään kyllä täällä päin Suomea mitä on vitutus maximus. Ei siihen kaivata enää muita vinoilemaan. Tsempit Jyväskylään.
Et ole. En ymmärrä vieläkään miksi Heiskanen oli edes vaihtoehto. Taloutta on tarjottu yhdeksi syyksi.Olenko ainoa jota vituttaa joka kerta nähdä tuo Heiskasen naama tuolla vaihtopenkin takana. Ei näytä kovin hauskalta vieläkään.
Näin, kiitos tuesta ja viestistä.Kyllä mä ymmärrän, että jotkut ovat Salmiselle vahingoniloisia. Mutta en mä sitä ymmärrä, että miksi pitää ottelusta toiseen vittuilla siitä JYP kannattajille. Tiedetään kyllä täällä päin Suomea mitä on vitutus maximus. Ei siihen kaivata enää muita vinoilemaan. Tsempit Jyväskylään.
Viimeisellä minuutilla JYPin ensimmäinen maalipaikka.
Jestas taas mikä erä... HÄVETKÄÄ
Kyllä se mun mielestä on hauskaa, että pelaaja tekee noin helvetin tyhmän päätöksen.
Kyllä tuossa jos missä oli paikka pukukoppimaalille ja ottelun virtauksen kääntämiselle. Siikasen ruuti on vain mennyt tauon aikana jo kosteaksi, ellei läpimäräksi.Ja sekin ohi. Nämä pitää käyttää. Jonkun pitää nyt sytyttää jengi 2 erään ja nopea kavennusmaali siihen.