Mainos

La 23.11.2024 JYP - TPS

• 5 658
  • 237

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Pitkä matka on tultu niistä ajoista kun Jokisen Jyrkkä veteli ekassa erässä joka vaihdossa vastustajan päätylaudoista läpi (tähän hymiö). Tai kun Lavalin leijona irvisteli pelin läpi ja piti liekkiä yllä.
Jäsä, Jonne, Sipi, Fippo, Rami, jotain tälläistä olisi ikävä, Aliranta, Huttu, Vidgren voisivat vaan painaa taklauksia, ei siitä haittaa ainakaan olisi.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
0-2 on hyvä olla.

Eikö lappeenrannassa vieläkään ole päästy asiasta yli? Luulisi, että joukkueen menestys auttaa nauttimaan otteista, ilman että tarvitsee tulla naljailemaan niille joilla vuosikausia on mennyt huonosti. Tämänkin olettaisin, että lappeerannassa voitaisiin JYPin tilanteeseen samaistua, kun kovia vuosia ollut Lapperrannassakin, mutta ilmeisesti menestys noussut jo hattuun.

Kyllä se on naljailtava silloin kun siihen on tilaisuus. Odotellaan me vaan vuoroamme.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kohta 0-3 ja sit voidaankin lopetella peliä pikkuhiljaa

JokuNimi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta Liikonen, yritä nyt edes vähän peitellä noita rikkeitä jäähyjen kohdalla. Joka kerta kuin oppikirjaesimerkki

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Liikonen vilttiin tämän jälkeen. Toinen peli peräkkäin aivan vitun tyhmiä jäähyjä

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
0-2 on hyvä olla.

Eikö lappeenrannassa vieläkään ole päästy asiasta yli? Luulisi, että joukkueen menestys auttaa nauttimaan otteista, ilman että tarvitsee tulla naljailemaan niille joilla vuosikausia on mennyt huonosti. Tämänkin olettaisin, että lappeerannassa voitaisiin JYPin tilanteeseen samaistua, kun kovia vuosia ollut Lapperrannassakin, mutta ilmeisesti menestys noussut jo hattuun.
Tämä suuri soturi naljailee omien otteista huolimatta. Ei jatkoon.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kyllä se on naljailtava silloin kun siihen on tilaisuus. Odotellaan me vaan vuoroamme.
Naljailun ymmärtää silloin, kun toinen ei ole kanveesissa. Silloin se on jopa suotavaa, mutta kituvaa uhria lisää kiduttaminen ei ole inhimillistä.

Ja minäkin olen iloinen SaiPan menestyksestä ja toivon kaikkea hyvää.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Naljailun ymmärtää silloin, kun toinen ei ole kanveesissa. Silloin se on jopa suotavaa, mutta kituvaa uhria lisää kiduttaminen ei ole inhimillistä.

Ja minäkin olen iloinen SaiPan menestyksestä ja toivon kaikkea hyvää.

Näinhän se on. Mutta kyllä Saipan päällekin kaadettiin viime kaudella niin paljon ansiotontakin kuraa, että koetetaan kestää. Ehkä Lappeenrannassa on tarve nyt hieman maksaa korkoja joka suuntaan.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vaikka tää nyt oli ehkä ”vitsi” niin juurikin esimerkki siitä miksi en tykkää yhtään siitä että SaiPa nyt pärjää. Nooh… mutta jatkakaa.
Muuten ei tietenkään mitään Lappeenrantaa vastaan mutta tää Salmishomma on mennyt jo liialliseksi kitinäksi.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Olenko ainoa jota vituttaa joka kerta nähdä tuo Heiskasen naama tuolla vaihtopenkin takana. Ei näytä kovin hauskalta vieläkään.
Minulla on hauskaa silloin, kun tämä Hese pönöttää jossain muualla kuin JYPin organisaatiossa.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Kyllä mä ymmärrän, että jotkut ovat Salmiselle vahingoniloisia. Mutta en mä sitä ymmärrä, että miksi pitää ottelusta toiseen vittuilla siitä JYP kannattajille. Tiedetään kyllä täällä päin Suomea mitä on vitutus maximus. Ei siihen kaivata enää muita vinoilemaan. Tsempit Jyväskylään.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Joka pelin mainoksessa mainitaan "MYRSKY NOUSEE!". Viitataanko tällä Urhoon, joka nousee pleksien päälle vai mitä vittua?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Viimeisellä minuutilla JYPin ensimmäinen maalipaikka.

Jestas taas mikä erä... HÄVETKÄÄ

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Joka pelin mainoksessa mainitaan "MYRSKY NOUSEE!". Viitataanko tällä Urhoon, joka nousee pleksien päälle vai mitä vittua?
Todennäköisesti, kotijoukkue esittää lähinnä lempeää kesävirettä.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kyllä mä ymmärrän, että jotkut ovat Salmiselle vahingoniloisia. Mutta en mä sitä ymmärrä, että miksi pitää ottelusta toiseen vittuilla siitä JYP kannattajille. Tiedetään kyllä täällä päin Suomea mitä on vitutus maximus. Ei siihen kaivata enää muita vinoilemaan. Tsempit Jyväskylään.
Kyllä se mun mielestä on hauskaa, että pelaaja tekee noin helvetin tyhmän päätöksen.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Näin, kiitos tuesta ja viestistä.

Minä ymmärrän myös, että kannattajia ottaa kuuppaan Salmisen siirto, vaikka saittekin erittäin hyvän korvaajan. Sitä en vaan ymmärrä, miten se on JYPin tai varsinkaan JYPin kannattajien vika. Jyväskylässä on aika pirun pitkään jouduttu syömään paskaa ja sama näyttää vaan jatkuvan...

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Ja sekin ohi. Nämä pitää käyttää. Jonkun pitää nyt sytyttää jengi 2 erään ja nopea kavennusmaali siihen.
Kyllä tuossa jos missä oli paikka pukukoppimaalille ja ottelun virtauksen kääntämiselle. Siikasen ruuti on vain mennyt tauon aikana jo kosteaksi, ellei läpimäräksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy