Jos Puhakan tulkitaan siirtäneen maalin tahallaan, tulee tilanteesta rankkari, koska kiekko on veskarin alueella. Videolta sitä tuskin voi tuomita.En tiedä sääntökirjaa, mutta voiko tuosta rankkarin viheltää?
Rasittavin kommentaattori mitä tiiänPesonen on ihan kujalla jatkuvasti
Kai sitä siirtää saa muttei sulkea?Rankkari pitäs tulla Pelicansille. Seppälä siirsi kiekkoa kädellään
Nii, ei mulla mitää sääntökirjaa muistissa oo mutta on sillä ainakin merkitystä, että mistä syystä maali siirtyy. Jos tulkitaan, että maalia siirretään tahalleen, niin silloin se on maali. Tossahan kiekko ei ois ees mennyt maaliin, vaan verkkoihin.Miten menee säännöissä? Eiks jos maali pois paikaltaan ni ei hyväksytä, vai onks siel jotain pykäliä?
Mistä. Blood sai tehdä tuon ihan tarkoituksella ekassa pelissä ja nyt kompastui oikeasti jalkoihin ja selkä edellä tolppaanEn tiedä sääntökirjaa, mutta voiko tuosta rankkarin viheltää?
Ei voi videotarkistuksen perusteella viheltää.En tiedä sääntökirjaa, mutta voiko tuosta rankkarin viheltää?
E: Tuskin jälkikäteen eikä se ollut tahallinen siirtokaan.
Tuohan oli kirjaimellisesti maali. Paskojen sääntöjen vuoksi ei laskettu. Mun peli on 0-2.Kova on hinku tuomareilla löytää olemattomia maaleja.
Tapparan jäähyjä voi huoletta viheltää. Ei peli ratkea niihin.Nyt taitaa olla jo tunti ilman etta tulee turpaan alivoimalla?
Sun kirjoissa kyllä, mutta ei sääntöjen mukaan.Mun kirjoissa maali, 0-2!
Varmaan tarkotti ku pelattii kädellä kiekkoa? Toki ei sulkenut kiekkoa ni ei kai se kiellettyä oo. Jaa, siel on Blood semmostakin kerenny tekemään. Kova äijä ku ei oo tilannetta missä ei ois palstan mukaan ollut mukana. Paitsi maalien tekemisessä kjähkjäh.Mistä. Blood sai tehdä tuon ihan tarkoituksella ekassa pelissä ja nyt kompastui oikeasti jalkoihin ja selkä edellä tolppaan