Näinhän se on ollut "aina" tai aina. Valitettavasti.No ei tuo munkaan pirtaan sovi, että tuo sallitaan, mutta näin se on ollut koko kevät. Tapparan kannattajillekin tuntuu linja sopivan mitä olen kevään keskusteluista päätellyt.
Mun mielestä se on tänään pitänyt. Roikkumiset menee läpi puolin toisin. Pakolliset vihelletty, Kiekko katsomoon ja turha jälkipeli keskialueella, maalin edessä olis tuskin vihelletty.Näinhän se on ollut "aina" tai aina. Valitettavasti.
Sopii se minullekin, kunhan linja pitää, ja joka puolella kenttää.
Kiitos Neloselle siitä, että Vesa Rantanen ei istu studiossa.
Hyökkäysalueen trappi. Mut onhan noissa se ero, että trapissa ei karvata, vaan ryhmittäydytään ottamaan hyökkäys vastaan. Eli hyökkäysalueen karvaus trappi vasta jos ei mennä päälle ;)Onko sekin trappi, jos 5:llä karvataan hyökkäysalueella? Ihan vaan terminologia mielessä.
Mun mielestä se on tänään pitänyt. Roikkumiset menee läpi puolin toisin. Pakolliset vihelletty, Kiekko katsomoon ja turha jälkipeli keskialueella, maalin edessä olis tuskin vihelletty.
Laitahan oranssia kypärää syvemmälle ja jatka pelin katsomista saman väristen lasien läpi. Huu, saako maalin edessä pelata kovempaa, ihan uutta Tampereella?Keskialueella on eri linja kuin maalin edustalla? Onko vielä jotain muita vyöhykkeitä mistä pitäisi tietää? Tähän mennessähän tuo oli näiden pleijareiden ensimmäinen tuollaisesta vihelletty jäähy, ja ei ollut ensimmäinen vastaava tilanne.
Laitahan oranssia kypärää syvemmälle ja jatka pelin katsomista saman väristen lasien läpi. Huu, saako maalin edessä pelata kovempaa, ihan uutta Tampereella?
Toivoisin toiseen erään jääkiekkosäännöt. Alkaa ärsyttämään vapaapaini kaukalossa.
Tämä kerrotaan vain jääkiekon tosiguruille. Sori, sun pitää vielä vähän opiskella;)Oon kyllä Stadissa. Missä kohtaa sääntökirjaa määritellään että maalin edessä saa pelata kovempaa? Mihin maalin edusta (ja tuo kovemman pelin alue) loppuu/rajoittuu?
Tämä kerrotaan vain jääkiekon tosiguruille. Sori, sun pitää vielä vähän opiskella;)
Turha yrittää, huuleni ovat sinetöidyt. Ehkä vielä joskus selviää sullekin.Eli sullekaan ei ole vielä kerrottu?
Ja syystä, vaikka Tapparan pitäisikin pelata tilanteet ihan normaalisti. Kyllä pitkään huipun kynnyksellä heiluneen Kilpeläisen nousu viimein todelliselle huipputasolle on yksi kevään tarinoista.Kilpeläinen on mörkö Tapparalle, hyvistäkin paikoista haetaan vielä syöttöä.
Se on jännä miten nämä vaihtuu. Nyt Kalpa ollut tämän erän vähän kun Tappara viime peleissä.Ansaittu maali. Ihan mankelissa KalPa ollu toisen erän