Miksi vitussa minun pitäisi hakea joku esimerkki missä olisin hyväksynyt KalPalle vihelletyn jäähyn?
No ei kai sitten miksikään. Turha kuitenkin alkaa huutelemaan tyhjästä lässyttämisestä, jos ja kun olin kerran oikeassa.
Miksi vitussa minun pitäisi hakea joku esimerkki missä olisin hyväksynyt KalPalle vihelletyn jäähyn?
Sinähän sen tunteen hyvin tiedät ;)Hyvin on mennyt Marjamäki ihon alle kun ei ole vuoteen valmentanut enää koko liigassa. ;)
Jaahas, tässä ketjussa näyttää olevan taas tuttu meininki. Tappara-trollit ovat taas kaivautuneet koloistaan itkemään tuomareista. No ei siinä, ihan hauska tätä on seurata pelin ohella.
Anna mennä, netistä ei tila lopu ja varmaan aikalailla kuka tahansa saa perustaa keskustelupalstan. Onnea matkaan!
Jaahas, tässä ketjussa näyttää olevan taas tuttu meininki. Tappara-trollit ovat taas kaivautuneet koloistaan itkemään tuomareista.
Nähdäkseni tuomareista itkevät kyllä sivulliset seuraajat, lähinnä HIFK- ja Kärppä-kannattajat. Omituista valitusta kerta kaikkiaan.
Ei mutta jos noita viheltää niin pitää uskaltaa viheltää ne muutkin. Tappara on hyötynyt helvetisti tänään tuomarilinjasta.Mielestäsi vihellyksen jälkeen saa laukoa?
Ei ollut.Ei rikettä?
Ei ollut.
No ei kai sitten miksikään. Turha kuitenkin alkaa huutelemaan tyhjästä lässyttämisestä, jos ja kun olin kerran oikeassa.
Puusilmä.
Mä en saatana ymmärrä tuota Levosen hehkutusta. Linja pitää, eli ei vihelletä mistään. Matsi on ihan silkkaa painia. Tapparan pelaajat pari kertaa vedellyt polvella ja jurkkakin onnistuu. Toivottavasti oikeus toteutuu myöhemmin.
Nähdäkseni tuomareista itkevät kyllä sivulliset seuraajat, lähinnä HIFK- ja Kärppä-kannattajat. Omituista valitusta kerta kaikkiaan.
Jos minä olen koko sarjassa kommentoinut kahta tilannetta, jotka monen muunkin silmin olivat "autettuja kaatumisia" niin sinulla on aika vähän voita leivän päällä. .
Sen mitä olen ehtinyt toista erää seuraamaan, niin jäihän siinä pari-kolme jäähyä viheltämättä Tapparalle. Ja yks ihan selvä paitsio. Nyt taas nuorten matsin pariin..
2/2 = 100%.