Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Wärn spedeili ja hölmöili, mutta jätti pelin kesken. Loukkaantuminen, vaikka itse aiheutettu, on sukeltelua ja pelleilyä?
Tuppurainen otti kovan iskun selkäänsä ja löi naamansa laitaan. Naama aukesi ja Tuppurainen keräili. Yht'lailla Nagander otti osumaa naamaansa ja jäi sitä jään pintaan potemaan. Nagander itki tuomareille koko matkan kotiin, Tuppurainen itki suoraan Saipan vaihtopenkille.
Wärn spedeili ja hölmöili, mutta jätti pelin kesken, vaikka itse aiheutettu. Eikö se ole pelleilyä ja sukeltelua? On. Mikä oli pointti? Opetelkoon pelaamaan saakelin neiti.
Tuppurainen on koko sarjan aikana yrittänyt kaatuilla ja nyt sanon asiasta, koska kyseinen toiminta ärsyttää aivan vitusti. Vittu menköön Italiaan pelaamaan jalkapalloa, jos pitää pienestä hipaisusta kaatua. Samoin Wärn.
Savilahti sai mailasta naamaan, ja sitä en tiedä menettikö hampaita, mutta verta sieltä tuli ja kyseisen mailan omisti JYPin pelaaja. Oliko siinä jotain epäselvää? Ette saaneet edes jäähyä siitä niin mikä on ongelma?
Minun ongelma on se, että tuomarit vois kitkeä nuo vitun kalastelut helvettiin. Ei kuulu jääkiekkoon millään tavalla.
Edit. Typo
Viimeksi muokattu: