Voittaa seitsemän mitalia putkeen ja ylisuorittaa vuodesta toiseen resursseihinsa nähden?Jyppi tekee tapparat
Aikalailla tämmöstä vastausta odotinkin.
Mitä ihmeellistä siellä nyt tapahtui?
No kun en minäkään huomannut.Mielestäni ei mitään.
Laita rakas se korkki kiinni ja tule huomenna takas, jos vielä silloin tunnet haluat kuluttaa näppäimistöäsi turhasta paskasta.Itse en odottanut, että alennuit omaan vastaukseesi
Näin pitääkin olla. Laihuus on rumaa.Onpas lihavia nuo paidattomat Kärppä-fanit.
Yrittäisit edes kirjoittaa oikein. Toisaalta, tuossa voiton huumassa se on varmasti hankalaa?Jyppi tekee tapparat
Voi vittu näitä mielensäpahoittajia...Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, on sanottava, että kehitysvamma -kommentti oli tyhmintä, mitä tässä osiossa pitkään pitkään aikaan nähnyt.
Mitäs ylisuorittamista se on jos pelaa mitaleista joka keväänä Liigan kolmanneksi suurimmalla pelaajabudjetilla?Voittaa seitsemän mitalia putkeen ja ylisuorittaa vuodesta toiseen resursseihinsa nähden?
En mä sentään Rautakorven tasolle alennu.Yrittäisit edes kirjoittaa oikein. Toisaalta, tuossa voiton huumassa se on varmasti hankalaa?
Hienoa, erisnimi isolla, kiitos.En mä sentään Rautakorven tasolle alennu.
Voi vittu näitä mielensäpahoittajia...
Se hyöty siinä vastaamisessa on, että saat vastauksen. Oletko itse koskaan verrannut mitään asiaa mihinkään vähemmistöön? Ajattelitko, että joku saattaisi siitä pahoittaa mielensä? Jos et, niin pysy pois internetistä. Ei kannata oikeastaan mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Saatat kuulla jotain korvillesi kamalaa.Niin, se on hyvä kuitata näillä mielensä pahoittamis-jutuilla ihan kaikki. Vaikka se, kun jonkun mielestä kehitysvammasta "huutelu" on äärimmäisen epäasiallista ja siitä sitten sanoo.
Turhaan toki tähän mitään vastaan, kun maksalaatikon taso on jo edellisillä kommenteilla selvinnyt. Ei tästä mitään hyötyä ole.
Aivan ku Kärpät harjoittelisi keskenään rankkareita :)Milloinkahan Vaasassa peli loppuu. Heikkoja on rankkarit.