Tasapelille nyt 13 ja Ipan voitolle 33. Pitäiskö?Olin 5-1 tilanteessa laittamassa Ipalle voittoa 42 kertoimella. Kohde sulki kesken kun tuli 5-2 ja kerroin putosi 24.
Tasapelille nyt 13 ja Ipan voitolle 33. Pitäiskö?Olin 5-1 tilanteessa laittamassa Ipalle voittoa 42 kertoimella. Kohde sulki kesken kun tuli 5-2 ja kerroin putosi 24.
Jos tässä sulaminen tapahtuu, niin joululahjarahat ainakin tulee otettua.Tasapelille nyt 13 ja Ipan voitolle 33. Pitäiskö?
Koita ihmeessä, ja tulosvetoon 5-8!Tasapelille nyt 13 ja Ipan voitolle 33. Pitäiskö?
Sitten pitää vain tuplata panos 200 euroon.Olin 5-1 tilanteessa laittamassa Ipalle voittoa 42 kertoimella. Kohde sulki kesken kun tuli 5-2 ja kerroin putosi 24.
Ne oli patautumia....Jumalauta siellä tuntui porilaisilla tasoitus hyvältä. En tiedä mitä patoutumia siellä purkautui, mutta johan lähti!
Viime kaudellakin olisi kilpaillut maalipörssin voitosta jos olisi päässyt 10 000 läpiajoon.Miksi Moilaselta on viety maali? Aika tylyä, saattaa ratkaista loppukaudesta maalipörssin voiton...
E. Nyt taisi kuuluttaja kertoa maalintekijän korjauksesta takaisin Moilaselle
Ei kai nyt niin kalliita joululahjoja sentään.Sitten pitää vain tuplata panos 200 euroon.
Eli tilastollisesti jokaisessa pelaamassaan ottelussa läpiajo ja maali 15 sekunnin välein ja sillä oletuksella, että ei edes käy vaihdossa vaan pelaa jokaisen ottelun täydet 60 minuuttia.Viime kaudellakin olisi kilpaillut maalipörssin voitosta jos olisi päässyt 10 000 läpiajoon.
Moilanen tekisi 10 000 läpiajostaan n. 30 maaliaEli tilastollisesti jokaisessa pelaamassaan ottelussa läpiajo ja maali 15 sekunnin välein ja sillä oletuksella, että ei edes käy vaihdossa vaan pelaa jokaisen ottelun täydet 60 minuuttia.
Ei Ilveksellä ole mitään hätää. Osuivat vain tulevan runkosarjan voittajan ja mestarin tielle.Veisikö Jouko Myrrä Ilveksen pudotuspeleihin?
Häpeäppäs!SaiPa on hävinnyt tän pelin...