La 22.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 435
  • 460

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis miten tuosta voi olla tuloksena Ilveksen 4 min alivoima :D videoita pyöriteltiin eikä huomattu Pospisilin korkeaa mailaa?
Pelkkää kakkosta ei saa katsoa.

Räty vaikuttaa jotenkin vähän vajaalta kaverilta. Ekassa erässä selvästä kampista boksiin ja siinä ihan samat "mitä vittua mä muka tein" -ihmettelyt kuin tässäkin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ilves kaivoi ihan itselleen kuopan ja tuskin olisi pisteitä tänään ottanut. Mutta kyllä tuomarit löi viimeisen naulan arkkuun. Samaan aikaan molemmat lyö lavalla toista naamaan mutta vain toiselle rangaistus...

Jaa olisiko tosiaan Räty nostanut kaverinkin mailan samalla
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilves kaivoi ihan itselleen kuopan ja tuskin olisi pisteitä tänään ottanut. Mutta kyllä tuomarit löi viimeisen naulan arkkuun. Samaan aikaan molemmat lyö lavalla toista naamaan mutta vain toiselle rangaistus...
Aika monta selitystä on täällä kuitenkin ollut, oletko lukenut niitä? Saa esittää kommenttia niistä.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Olipa tuomio, ois sieltä voitu antaa kakkonen Saipallekin.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelkkää kakkosta ei saa katsoa.

Räty vaikuttaa jotenkin vähän vajaalta kaverilta. Ekassa erässä selvästä kampista boksiin ja siinä ihan samat "mitä vittua mä muka tein" -ihmettelyt kuin tässäkin.

No olisi tuon Pospisilin korkean mailan ehkä joku neljästä voinut livenäkin huomata :D

Ei tuo nyt oikein mennyt vaikka Rädyn 2+2 oli selvä jos naama auki.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Rädyltä pelimiehen filmi. No osui joo, mutta voi Akua. Onneksi ei palkittu.
Kyllähän se maila aika ikävältä naamassa tuntuu, vaikka vahinko olikin. Mutta tuomio tais mennä oikein, koska ei Kiko sitä mailaansa itse noin korkealle nostanut.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Aika monta selitystä on täällä kuitenkin ollut, oletko lukenut niitä? Saa esittää kommenttia niistä.

Itseasiassa en, jatkoajan mobiiliversio ei aina päivitä kovin hyvin jostain syystä. Senpä takia jäi iso osa näkemättä.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Jaa, Ilves sai roikkua ja kaataa alivoimalla, mutta SaiPa ei ylivoimalla...
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Kyllähän se maila aika ikävältä naamassa tuntuu, vaikka vahinko olikin. Mutta tuomio tais mennä oikein, koska ei Kiko sitä mailaansa itse noin korkealle nostanut.
Kyllä pelaaja silti aina on vastuussa mailastaan, ihan sama mitä kautta se vastustajan naamaan nousee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös