Räty nosti Pospisilin mailan omaan naamaan.Miten ihmeessä vain Räty sai jäähyn?
Räty nosti Pospisilin mailan omaan naamaan.Miten ihmeessä vain Räty sai jäähyn?
Kyselikö palovakuutuksesta?Raipe osoittelee tuomaria sormella. Rumaa käytöstä!
"Mee ny kun vielä pääset"Mukava nahda etta Kelleher tonittiin jonon karkeen kiittamaan faneja
Pelkkää kakkosta ei saa katsoa.Siis miten tuosta voi olla tuloksena Ilveksen 4 min alivoima :D videoita pyöriteltiin eikä huomattu Pospisilin korkeaa mailaa?
Juu, pelkän kakkosen kattelu jätetään makuukammariin...Pelkkää kakkosta ei saa katsoa.
Räty vaikuttaa jotenkin vähän vajaalta kaverilta. Ekassa erässä selvästä kampista boksiin ja siinä ihan samat "mitä vittua mä muka tein" -ihmettelyt kuin tässäkin.
Aika monta selitystä on täällä kuitenkin ollut, oletko lukenut niitä? Saa esittää kommenttia niistä.Ilves kaivoi ihan itselleen kuopan ja tuskin olisi pisteitä tänään ottanut. Mutta kyllä tuomarit löi viimeisen naulan arkkuun. Samaan aikaan molemmat lyö lavalla toista naamaan mutta vain toiselle rangaistus...
Pelkkää kakkosta ei saa katsoa.
Räty vaikuttaa jotenkin vähän vajaalta kaverilta. Ekassa erässä selvästä kampista boksiin ja siinä ihan samat "mitä vittua mä muka tein" -ihmettelyt kuin tässäkin.
Kyllähän se maila aika ikävältä naamassa tuntuu, vaikka vahinko olikin. Mutta tuomio tais mennä oikein, koska ei Kiko sitä mailaansa itse noin korkealle nostanut.Rädyltä pelimiehen filmi. No osui joo, mutta voi Akua. Onneksi ei palkittu.
Aika monta selitystä on täällä kuitenkin ollut, oletko lukenut niitä? Saa esittää kommenttia niistä.
Ei se noin ikävältä tunnu. Mutta aina pitää yrittää.Kyllähän se maila aika ikävältä naamassa tuntuu, vaikka vahinko olikin. Mutta tuomio tais mennä oikein, koska ei Kiko sitä mailaansa itse noin korkealle nostanut.
Räty toki nosti sen Kikon mailan itse että miten sen sitten ottaa.No olisi tuon Pospisilin korkean mailan ehkä joku neljästä voinut livenäkin huomata :D
Ei tuo nyt oikein mennyt vaikka Rädyn 2+2 oli selvä jos naama auki.
Kyllä pelaaja silti aina on vastuussa mailastaan, ihan sama mitä kautta se vastustajan naamaan nousee.Kyllähän se maila aika ikävältä naamassa tuntuu, vaikka vahinko olikin. Mutta tuomio tais mennä oikein, koska ei Kiko sitä mailaansa itse noin korkealle nostanut.