La 22.10.2011 Ässät - Jokerit

  • 43 440
  • 190
Tila
Viestiketju on suljettu.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässät tuli pelin alkuun ehkä jopa hieman ylilatautuneena, mutta se onneksi tasoittui nopeasti.

Armia veivasi muutaman kerran aika hienosti ja oli muutenkin pelipäällä. Hyvä juttu että sai maalin. Ottelun edetessä ehkä hieman katosi, mutta eipä tuo haittaa. Itse asiassa koko kolmosketju oli tänään melko virkeällä pelipäällä, Niemen ja Savinaisen yritteliäisyyttä oli ilo katsella.

Jokerit sai toisessa erässä ja pari kertaa muutenkin otetta, mutta jotenkin tukkoiselta vaikutti, vaikka huikeita pelimiehiä porukassa toki onkin. Osa-ansion asiasta voi varmasti antaa myös Ässien viisikkopuolustukselle, joka oli suht mallikasta. Raanta oli kyllä taas mies paikallaan ja tosi mahtavaa että sai viimein sen nollapelin. Pari kertaa torjui tuurillakin, eikä nähnyt yhtään missä kiekko oli, mutta niin vain sai kaikki kiinni.

Jarkko Ruudulta odotin kyllä paljon enemmän. Pataporukka ei vain oikein lähtenyt mukaan vaikka Ruutu välillä yrittikin kaikenlaista ärsytystä. Ja sitten kun lähti, niin Ruutu yksinkertaisesti pistettiin ojennukseen. Hyvä näin.

Kyllä sieltä toisinaan jotain jokerikannatustakin taisi kuulua. Silmään vaan sattui kun jotakuta stadin kollia sieltä raahattiin raudoissa pois. Itku oli jo pojalla silmässä.

Oli hyvää kiekkoviihdettä ja menevä matsi. Ei voi kuin nauttia tästä tilanteesta missä nyt ollaan. Ässät menee muuten mitaleille tällä kaudella, uskokaa huviksenne.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toivottavasti se tuolinheittäjä-urpo saatiin kiinni ja joutuu viettämään ensi talven Ässien kiekkopoikana ja vessanpesijänä.
Kyllähän järkkärit ja poliisit muutaman kaverin tuolta narrifanien laumasta kävivät hakemassa jo pelin aikana. Ehkä oli parempi näin sillä kyllä lapsien heitteleminen tuoleilla on asia josta olisi voinut turpaansakin saada. Olisi ehkä kaikille parempi jos jokerifaneille annettaisiin porttikielto oman hallinsa ulkopuolelle. Se on kumma että ainoastaan yhden porukan vierailun jälkeen on aina samaa polemiikkiä. IFK -faneja oli varmasti saman verran ja ratkaisu oli paljon katkerampi mutta silti silloin ei tarvinnut lukea mistään lapsiin osuneista tuoleista tai vastaavista.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinka monta matsia olet nähnyt Jokereilta tällä kaudella? Itse olen nähnyt lähestulkoon kaikki ja tänään Jokerit oli huono. Hauskaa kuulla että muut ovat olleet vielä huonompia.
Itsekin olen nähnyt Jokereilta melkein kaikki pelit. Onhan minulla UrhoTV josta maksan about 7,50€ kuukaudessa. Tuleeko sieltä edes muiden joukkueiden pelejä? :)

Ässät oli tänään joka osa-alueella Jokereita edellä. Naurahdin Väänäsen ja muiden pellejen kaatumisille ja filmauksille. Todella miehekästä kiekonpeluuta Stadin kingeiltä! Ässien ja Jokereiden suurin ero oli tänään se, että Ässät oli JOUKKUE ja Jokerit hengetön ryhmä suurella rahalla hankittuja muukalaisia. Hieno kiekkopeli jokatapauksessa ja joutui Raantakin muutaman kerran venymään huippupelastuksiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olisi ehkä kaikille parempi jos jokerifaneille annettaisiin porttikielto oman hallinsa ulkopuolelle.

Kertoo sellaisen joukkueen kannattaja jonka hallissa vastustajan aitioon lentää rengas. Ihanan kaksinaismoralistista. Onneksi vain Jokerifanit on niitä typeryksiä ja tekee typeriä juttuja.

Toivottavasti sitä lasta ei sattunut pahasti ja hyvä jos tekijä saatiin kiinni.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen istunut koko tämän päivän Hartwall-areenalla ja ymmärrän hyvin Jokereiden ongelmat. Luistelu on varmasti melko raskaita tuolla hiekka määrällä. No, viikon päästä hiekka vähenee ja Jokereiden liike helpottuu.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kertoo sellaisen joukkueen kannattaja jonka hallissa vastustajan aitioon lentää rengas. Ihanan kaksinaismoralistista.

Hetkinen! Luitko vain kaksi ensimmäistä sanaa ja sitten alkoi sämpylä murenemaan?

Ja valitettavasti illan hienon kiekkotapahtuman ainoa varjopuoli oli Jokerien "fanit". Oli varmaan kivaa näyttää keskisormea erätauolla rankkareita vetäneille korttelikiekkolapsille.
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
olisikohan tuosta penkin heitosta jotain uutista? voisin lukea siitä enemmänkin jos tietoa löytyy..
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen! Luitko vain kaksi ensimmäistä sanaa ja sitten alkoi sämpylä murenemaan?

Ja valitettavasti illan hienon kiekkotapahtuman ainoa varjopuoli oli Jokerien "fanit". Oli varmaan kivaa näyttää keskisormea erätauolla rankkareita vetäneille korttelikiekkolapsille.

Mäkin olin näkevinäni joskus mua kohti Porissa keskisormia, mutta vanha ikäni taisi tehdä tepposet ja ne olikin peace-merkkejä. Pahoittelut myös siitä, etten myöskään ottanut huomioon, että tuopin pohjalimojen heitto katsomoon on porilainen tapa tarjota kalja.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Mäkin olin näkevinäni joskus mua kohti Porissa keskisormia, mutta vanha ikäni taisi tehdä tepposet ja ne olikin peace-merkkejä..

ei kiinnosta vaikka olisit saanut aivovaurion, mutta keskisormen näyttö ja homo-huudot viisivuotiaille lapsille on melko jokerifanimaista toimintaa.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
ei kiinnosta vaikka olisit saanut aivovaurion, mutta keskisormen näyttö ja homo-huudot viisivuotiaille lapsille on melko jokerifanimaista toimintaa.
Jokeriarska yritti tuolla rinnastuksellaan varmaankin vain sanoa, että keskimääräisen jokerifanin kehitys on samalla tasolla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jaahas, taas on alkanut nämä huvittavat "jokerfani näytti keskisormea, ne on pahoja"- keskustelut. Kuitenkin tuolla toisessa keskustelussa valitetaan, kun Jokereiden ja Hifkin paikallispeleissä ollaan niin hyvää pataa. Ja kehuskellaan, miten Ässien ja Lukon matsien jälkeen heiluvat puukot.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Joo eiköhän kaikille ole jo tiedossa miten Vuosaaressa kasvatetaan lapsia ja sisustetaan lauantaisin elinpiiriään. Joku aiemmin huuteli kaksinaismoraalista, sitähän ei ole idioottimaisen käytöksen tuomitseminen jälkikäteen, muttei sen kitkeminen? Niin nätisti aina joku eteläpääty tms. virallinen faniryhmä kirjoittaa itsensä ulos näistä hommista...

Itse pelistä:

Ässiltä yllättävänkin ehjä suoritus vaihteeksi myös kotona, suuntaus on hyvä kun muutamat seikat (mm. yv) saadaan hiottua, niin saattaa keväällä natsata hiukan paremmin kuin viimeksi. Jokerit taas vaikutti suh't kesyltä verrattuna aiemmin näkemiini peleihin, voiko Lahden ja Hardin poissaolot vaikuttaa noin paljon? Silti veikkaan että Jaffalassa pelataan tänä keväänä pidempään kuin Nordiksella.
 

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoaksi miinukseksi ottelussa jäi, kun joku idiootti jokerifani sai ideaksi heittää irrotetun tuolin seisomakatsomoon. Myös tähtäys oli taattua laatua, kun tuoli osui lapsen niskaan....

Tuoli ei edes osunut keneenkään ja heittäjä tunnusti poliisille, josta ei ollut toistaiseksi seuraamuksia.
 

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo eiköhän kaikille ole jo tiedossa miten Vuosaaressa kasvatetaan lapsia ja sisustetaan lauantaisin elinpiiriään. Joku aiemmin huuteli kaksinaismoraalista, sitähän ei ole idioottimaisen käytöksen tuomitseminen jälkikäteen, muttei sen kitkeminen? Niin nätisti aina joku eteläpääty tms. virallinen faniryhmä kirjoittaa itsensä ulos näistä hommista...
.

Yhyy, kyllä mun kaksi lasta tykkää tosi huonoa tästä, että vanhemmat reissaa matseissa.. Kotipeleissäkin lapset käy joten NYT VARAUTUKAA maakunnat, next generation is coming...
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Yhyy, kyllä mun kaksi lasta tykkää tosi huonoa tästä, että vanhemmat reissaa matseissa.. Kotipeleissäkin lapset käy joten NYT VARAUTUKAA maakunnat, next generation is coming...

Ja näppärästi missasit pointin, tuolin heiton joka osui lapseen, mutta turha on kauhalla vaatiakaan...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tuoli ei edes osunut keneenkään ja heittäjä tunnusti poliisille, josta ei ollut toistaiseksi seuraamuksia.
Kyllä mä taas kuulin että tuoli olisi osunut erästä tokaluokkalaista tyttöä päähän, mutta ei ilmeisesti (onneksi) aiheuttanut mitään vakavampaa. Ja sanotaanko että lähde osumasta on vähän luotettavampi kuin yksittäisen Jokerifanin vakuuttelut siitä ettei osunut anonyymillä keskustelupalstalla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ja näppärästi missasit pointin, tuolin heiton joka osui lapseen, mutta turha on kauhalla vaatiakaan...

Aika näppärästi te juntit olette missanneet minun koko edellisen viestin, jossa mainitaan hieman vakavampi asia kuin tuolin heittäminen.
 

Masentaja

Jäsen
Itsehän olin myös JOKEREIDEN fanikatsomossa, ja kyllä katsoin tuon ns. rankkuskaban. Tais ennemminkin tulla aploodeja meiän suunnalta? Ainakaan yhtään homohuutoa tai keskaria en junnuja kohti nähnyt. Tuo tuoliepisodi on hoidettu virkavallan toimesta ja siihen en ota sen enempää kantaa. Me ollaan pahoja, mutta on jees että viiskymppiset työttömät hitsarit huutelee pelin jälkeen että tulkaa ulos jne? Muutenkin se provosointi oli ihan jatkuvaa siitä kaljakuppilasta joka katsomossa on, kuten myös seisomakatsomosta. Mun mielestä tänään jokerifanit käyttäyty yllättävänki hyvin. Ja yhdistyksen aktiivit rauhotteli porukkaa ja onnistuikin siinä kohtuullisesti.

Tämä ulosheittohomma... siinä kaksi hieman liikaa nauttinutta vietiin väljemmille vesille vain. Senkin olisi järkkärit voinut hoitaa asiallisesti mutta minkäs voi kun on porista. Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa? Ainoa paikka, jossa on ongelmia paikallisten kanssa. Tällä kaudella olen käynyt myös Lahdessa ja Tampereella katselee pelit kaikkien jaffalan pelien lisäksi ja ainoat ketkä jaksaa vääntää on porilaiset... huoh. Tampereellakin pysty hyvin heittää läppää ilvesfanien ja järkkäreitten kanssa, mutta pori... Tuo Rauman esikaupunki on kyllä jotain uskomatonta. Itse peli oli aikamoista kuraa, ja kyllä jokereilla ihan saumat oli mutta maalinteko tökkii, on joukkueella eläintarhallinen apinoita selässä tällähetkellä... Pitäiskö ne käydä karistaa eltsuun? en tiedä. Täältä tähän...
 

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja näppärästi missasit pointin, tuolin heiton joka osui lapseen, mutta turha on kauhalla vaatiakaan...

Nääh... Kyllä mä tuomitsen heiton, sitä ei voi puolustella mitenkään. Mutta fakta on se, ettei se osunut keneenkään. Järkkärit sun tutkivat lapsen ja lapsen äiti tietää heittäjän henkilöllisyyden joten jos jälkiseuraamuksia niin antaa tulla vaan..
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kotipeleissäkin lapset käy joten NYT VARAUTUKAA maakunnat, next generation is coming...
Ilmeisesti harjoittelette sitä tulemista sämpylöiden väliin. On varmasti uusinta trendiä huutaa satahenkisellä ryhmällä rytmissä homo-huutoa tauko-ohjelmaa vetäville pikkulapsille. Ehkä se next generation joskus rantautuu Poriinkin, niin sitten me ollaan jo totuttu siihen. Se tuolinheittäjäkin itki kun sitä raudoitettiin. Mutta tuttuun jokerihenkeen hän ei kuulunut viralliseen El Viva Espanja-ryhmään. Oli varmaan sitä lost generationia.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Aika näppärästi te juntit olette missanneet minun koko edellisen viestin, jossa mainitaan hieman vakavampi asia kuin tuolin heittäminen.

Jepjep odotellaan taas talviklassikkoa ja intellektuellien kohtaamista maneesilla tai jossain muualla missä hevosen paska haisee, keep up the good work vitun sudeettisavolaiset liimanhaistelijat.
 

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti harjoittelette sitä tulemista sämpylöiden väliin. On varmasti uusinta trendiä huutaa satahenkisellä ryhmällä rytmissä homo-huutoa tauko-ohjelmaa vetäville pikkulapsille. Ehkä se next generation joskus rantautuu Poriinkin, niin sitten me ollaan jo totuttu siihen. Se tuolinheittäjäkin itki kun sitä raudoitettiin. Mutta tuttuun jokerihenkeen hän ei kuulunut viralliseen El Viva Espanja-ryhmään. Oli varmaan sitä lost generationia.

Kyllä, lapset huutaa homoa ja vit*a all day long. Odotan jo lasten huostaanottoa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös