La 22.10.2011 Ässät - Jokerit

  • 43 452
  • 190
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on muuten aivan tautinen tosi. Nykyisellä järjestelyllä rähinöiden vaara on joka kerta potentiaalinen, oli vieraissa mikä faniryhmä hyvänsä. Vierasfanikatsomon pitäisi olla toisella puolella hallia, jolloin kannattajien välille saataisiin hyvää vastakkainasettelua ja huutoskabaa, mutta ilman heittelyiden ynnä muun mahdollisuutta.

Tuota ollaan ehdotettu mutta uloskäyntien sijainti puoltaa eniten tätä ratkaisua. Tämä todettiin karsinnoissa 09 kun vaasalaiset sijoitettiin sinne päätyyn. Hallissa ei ole juurikaan muuta paikkaa kuin tämä erillinen karsina. Tämä on tosin tärkeä pointti remppaa suunniteltaessa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fani ongelmaan on yksinkertainen ratkaisus, ei myydä Eteläpäädylle lippuja vaan jokainen fani saa itse hoitaa lippujen hankkimisen. Tällöin jokainen fani on yksilö ja vastaa omista tekemisistään.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fani ongelmaan on yksinkertainen ratkaisus, ei myydä Eteläpäädylle lippuja vaan jokainen fani saa itse hoitaa lippujen hankkimisen. Tällöin jokainen fani on yksilö ja vastaa omista tekemisistään.

Kuka nyt vastaa yksittäisen fanin tekemisistä? Tuota en näe muutenkaan minkäänlaisena ratkaisuna (vaikkakin oli varmasti vähän sarkastinen heitto). Varmaan ainoa paikka, jonne vierasfanit voisi siirtää, olisi se tennishallin puoleinen pääty. Tuolloin kannattajaporukat olisivat kauempana toisistaan paremmalla näköyhteydellä. Tietysti harmillista on, jos vain yhden ryhmittymän kanssa joudutaan miettimään moisia liikkeitä.

Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä, että minkä takia tuolinheittelijän nimi pitäisi julkaista, jos pahempien rötöstelijöidenkään kohdalla ei tehdä niin? Sen sijaan mielenkiintoista kuulla, että aiheuttaako tämä Eteläpäädyssä mitään muuta kuin tuomitsemisen ja sama rumba jatkuu. Ensi kerralla paukkupommi mukaan ja jätetään jakkara paikalleen tms? Suurin osa kuitenkin porukasta osaa käyttäytyä asiallisesti, niin luulisi heitäkin jo kyrsivän sen verran nämä kaverit, että tuo kikkailu haluttaisiin kitkeä.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuka nyt vastaa yksittäisen fanin tekemisistä? Tuota en näe muutenkaan minkäänlaisena ratkaisuna (vaikkakin oli varmasti vähän sarkastinen heitto). Varmaan ainoa paikka, jonne vierasfanit voisi siirtää, olisi se tennishallin puoleinen pääty...

Eteläpääty ry on ainoa faniryhmä, jonka kanssa on ongelmia. Nyt ryhmä suojelee näitä ongelmatapauksia, yksilöinä tätä ei tapahtuisi.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Eteläpääty ry on ainoa faniryhmä, jonka kanssa on ongelmia. Nyt ryhmä suojelee näitä ongelmatapauksia, yksilöinä tätä ei tapahtuisi.

Minusta Eteläpääty ry on toiminut tähän mennessä hienosti tämän asian suhteen, Ry on selkeästi tuominnut teon.

Lisäksi tuolin heittänyt kaveri on ainakin oman väittämänsä mukaan itse ilmoittautunut järjestysmiehille ja selvitellyt asiaa uhrin ja tämän äidin kanssa.

Suorastaan hämmästyttävän suoraselkäistä toimintaa.


Silti, jos olisin SM-liigan turvallisuuspäällikkö, niin antaisin kaverille porttikiellon vaikkapa kaikkiin tämän kauden otteluihin. Valitettavasti tämä ei vain toistaiseksi ole lainsäädännön takia Suomessa mahdollista.

Noh täytyy vain toivoa, että kun tältä, tai joltain tämän kaltaiselta fanilta, jälleen "pimenee vintti", niin lähettyvillä ei ole irtonaisia tuoleja ...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minusta Eteläpääty ry on toiminut tähän mennessä hienosti tämän asian suhteen, Ry on selkeästi tuominnut teon...

Niin, Eteläpäädyllä on kertynyt sen verran paljon kokemusta tämän tyyppisten tekojen tuomitsemisista, että se sujuu jo rutiinilla. Ongelma on se, ettei kyseinen organisaatio pysty hallitsemaan porukkaansa järjestämillään matkoilla. Ässät ei hyödy mitään myymällä lippuja Eteläpääty ry:lle, päinvastoin.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Alan olemaan TosiFanin kanssa samaa mieltä. Aiemmin olen ajatellut, että ylilyöntejä tulee silloin tällöin ja niitä tapahtuu kaikille. Niin se varmaan on vieläkin, mutta tämän yhden porukan kanssa ylilyöntejä tapahtuu joka perkeleen kerta ja ne menevät kerta toisensa jälkeen törkeämmiksi kuin muiden kannattajaryhmien kanssa koetut törmäykset.

Johonkin täytyy vetää raja ja minä vedän sen siihen kun pienten lasten kimppuun käydään. On niin surkean raukkamaista touhua, että koittakaa nyt edes hävetä jumalauta! Täälläkin osa viesteistä on sisältänyt asian vähättelyä ja hyssyttelyä ja vastuun siirtelyä jollekkin muulle kuin asianosaiselle. Että on muka kotijoukkueen vika, kun niiden kannattajat niin kauheasti aina provosoivat näitä stadin-juntteja. Ja on järjestysmiesten vika kun katsovat jokerikannattajia niin ilkeästi. Syy on vain ja ainoastaan teidän omassa käytöksessänne, jos pitää alkaa väkivalloin painottamaan kantaansa, rikkomaan paikkoja, ym. Ihan oikeasti hei, ei teitä kukaan pelkää eikä vihaa. Ettekä te ole "kovia jätkiä", vaan lauma huonosti käyttäytyviä pikkupoikia joiden käytös aiheuttaa suunnatonta myötähäpeää. Jos jonkun kimppuun täytyy käydä, niin tulkaa vaikka minun kimppuuni sitten mieluummin kuin pikkulapsien.

Huudella ja laulella ja joukkuettanne kannattaa voitte minun puolestani niin paljon kuin lystäätte, mutta koittakaa nyt perkele ymmärtää että fyysinen koskemattomuus olisi syytä säilyttää. Sen lupaan että jos minun päälle yksikin käy tai päälle lentää jotain tavaraa tai muuta paskaa, niin sitten rytisee lujaa takaisin. Alkaa siihen malliin vituttamaan tuo touhu, kun ei osata edes pahoillaan olla jumalauta. Toivottavasti ainakin tämä urhea tuolinheittäjä ymmärtää olla aivan perkeleen nöyränä vähän aikaa.
 

tomukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Alan olemaan TosiFanin kanssa samaa mieltä. Aiemmin olen ajatellut, että ylilyöntejä tulee silloin tällöin ja niitä tapahtuu kaikille. Niin se varmaan on vieläkin, mutta tämän yhden porukan kanssa ylilyöntejä tapahtuu joka perkeleen kerta ja ne menevät kerta toisensa jälkeen törkeämmiksi kuin muiden kannattajaryhmien kanssa koetut törmäykset.

Johonkin täytyy vetää raja ja minä vedän sen siihen kun pienten lasten kimppuun käydään. On niin surkean raukkamaista touhua, että koittakaa nyt edes hävetä jumalauta! Täälläkin osa viesteistä on sisältänyt asian vähättelyä ja hyssyttelyä ja vastuun siirtelyä jollekkin muulle kuin asianosaiselle. Että on muka kotijoukkueen vika, kun niiden kannattajat niin kauheasti aina provosoivat näitä stadin-juntteja. Ja on järjestysmiesten vika kun katsovat jokerikannattajia niin ilkeästi. Syy on vain ja ainoastaan teidän omassa käytöksessänne, jos pitää alkaa väkivalloin painottamaan kantaansa, rikkomaan paikkoja, ym. Ihan oikeasti hei, ei teitä kukaan pelkää eikä vihaa. Ettekä te ole "kovia jätkiä", vaan lauma huonosti käyttäytyviä pikkupoikia joiden käytös aiheuttaa suunnatonta myötähäpeää. Jos jonkun kimppuun täytyy käydä, niin tulkaa vaikka minun kimppuuni sitten mieluummin kuin pikkulapsien.

Huudella ja laulella ja joukkuettanne kannattaa voitte minun puolestani niin paljon kuin lystäätte, mutta koittakaa nyt perkele ymmärtää että fyysinen koskemattomuus olisi syytä säilyttää. Sen lupaan että jos minun päälle yksikin käy tai päälle lentää jotain tavaraa tai muuta paskaa, niin sitten rytisee lujaa takaisin. Alkaa siihen malliin vituttamaan tuo touhu, kun ei osata edes pahoillaan olla jumalauta. Toivottavasti ainakin tämä urhea tuolinheittäjä ymmärtää olla aivan perkeleen nöyränä vähän aikaa.

Mä ilmoittaudun kanssa Nauravan Sian kanssa sijaiskärsijäksi pienille lapsille, jotta ne säästyvät Jokerien fanien mielenosoituksilta. Otan aina tuolin vastaan pienen lapsen puolesta. Tietty mä vien sen kanssa takaisin paikoilleen ;)
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johonkin täytyy vetää raja ja minä vedän sen siihen kun pienten lasten kimppuun käydään. On niin surkean raukkamaista touhua, että koittakaa nyt edes hävetä jumalauta! Jos jonkun kimppuun täytyy käydä, niin tulkaa vaikka minun kimppuuni sitten mieluummin kuin pikkulapsien.

Kannattaa sinunkin käydä lukemassa tuolinheittäjän pahoittelut osoitteesta http://www.jokerifanit.net/n/?m=forum&a=viewtopic&t=5588&id=1#msg152925 siitä selviää, että pikkutyttö ei ollut valikoitu kohde vaan sattumalta nyt kävi näin. Tuolin heittäjää ei voi puolustella, mutta tuollainen provosoiva höyryäminenkään ei kovin hedelmällistä ole.
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Tuolin heittäminen oli väärin jne, mutta älkää nyt paskaa jauhako, vaikka porista olettekin. "Pienten lasten kimppuun käyminen".... Meinaatko, että sieltä katsomosta oikeasti tähdättiin juuri sen pienen lapsen päähän sillä tuolilla? Vai kävikö joku jopa lyömässä jotain pientä lasta? Jotkut täällä ilmeisesti näin väittävät. Onko teillä heittää jotain faktaa siitä?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Jokerit hävisi matsin puhtaasti neljä nolla. Savua oikein nousi korvista. Korsi joka katkaisi kamelin selän oli Antti Raantaa. Sama jätkä kävi (olikos se nyt viime vaiko toissakaudella) Raumalla tuulettelemassa kentällä ottelun päätyttyä jolloin lensi kentälle ties minkälaista kolikkoa sun muuta moskaa. Sama show tapahtui eilenkin jolloin musta hetki koitti. Aivot löivät tyhjää sekunnin ajan jolloin tartuin lähimpänä olevaan irralliseen esineeseen ja singautin sen matkaan. Tullessani "tajuihini" tajusin että paskaakos tässä enää, tehty mikä tehty...

....Summa Summarum: Oliko teko järkevä? Ei. Hävettääkö teko? Enemmänkin harmittaa se että kuppipenkki osui täysin sivulliseen pikkutyttöön. Olisihan tuon voinut jättää tekemättä mutta kun paskat on housussa niin ei auta itku enää markkinoilla.
En halua mitenkään ylistää itseäni taikka yllyttää muita samaan sillä tekoni oli täysin väärä, mutta kyllä se vaatii hieman karvaisempia munia että uskaltaa nostaa käden pystyyn tuollaisessa tilanteessa ja tunnustaa tekonsa.


Lainaukset ©Jke™ viestistä Jokerifani.net -palstalta

Syy penkin heittämiseen oli Jokereiden tappio ja Antti Raannan tuulettelu seisomakatsomon edessä. Suosittelen kyseiselle herralle pelien seuraamista kotikatsomosta, mikäli Jokereiden tappio aiheuttaa tämän tyylisiä tajuttomuus kohtauksia.

Teossa ei mitään puolusteltavaa, ei mitenkään, mutta tämä sankari ei osaa edes hävetä tekoaan ja kehtaa vielä kehua itseään munakkuudesta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Harvinaisen idiootti ihminen. Mistä vittu näitä idiootteja sikiää?

Ehkä kannattaisi ottaa sitä harkintaa käyttöön ennen kuin toimii. Varsinkin, kun menee tuollaisen joukon mukana paikkaan, missä voi idiootille käydä. Järki käteen. Ai niin, ei voi mitään, kun sitä ei ole.

Editoin sen verran, että kaveri on miehekkäästi myöntänyt virheensä ja sen jälkeen toiminut niinkuin pitää. Se ei kuitenkaan poista sitä, että teko on aivan vitun typerä ja siinä olisi voinut käydä todella paljon pahemmin. Arvostan kuitenkin tuota esiin astumista siinä vaiheessa, kun virhe on tapahtunut. Harmi, että muut vastaavia tehneet idiootit ei ole toimineet samoin.
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan se nyt ihan hirveää, jos KOTIJOUKKUEEN nollapelin pelannut maalivahti kehtaa mennä tuulettamaan pelin jälkeen KOTIYLEISÖN eteen. Voi jumalauta! Nyt kyllä ymmärrän teon täysin. tämä oli Antti Raannan vika.
 

Masentaja

Jäsen
Kysyin tuolla jokerit-osiossa, ja kysympä tässäkin. Luetelkaa vaikkapa viimekauden ja tän kauden jokerifanien aiheuttamat otsikot vierasreissuilla... Kun jokakerta ja joka paikassa tapetaan viattomia. Montako tapausta?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kysyin tuolla jokerit-osiossa, ja kysympä tässäkin. Luetelkaa vaikkapa viimekauden ja tän kauden jokerifanien aiheuttamat otsikot vierasreissuilla... Kun jokakerta ja joka paikassa tapetaan viattomia. Montako tapausta?

Älä nyt hyvä mies, kun joku kerrankin yrittää olla teidän puolella edes hieman, vaikka tuon dorkan tekoja ei voi puolustaakaan.
 

Masentaja

Jäsen
Älä nyt hyvä mies, kun joku kerrankin yrittää olla teidän puolella edes hieman, vaikka tuon dorkan tekoja ei voi puolustaakaan.

joo, ei ollu sulle vaan näille trukinrengashenkilöille. Koska viimeksi vierasreissulla? Mitä tapahtui viimekaudella porissa? Niitä meidän katsomoon lentäneitä paskoja sieltä alakerrasta ei toki lasketa. Näiden kitkemiseksi on oikeasti tehty töitä, mutta ei kukaan voi palkata jokaiselle omaa esiliinaa vahtimaan mitä tapahtuu. kyllä tässä on eniten kyse yksilön vastuusta. Tottakai yhdityksen vetäjät yrittää ylilyönnit välttää, tietenkin. Ja pääsääntöisesti on siinä onnistunutkin. Mutta kaikkea ei vaan voi estää. Tämä asia on ymmärtääkseni yhdistyksen hallituksen käsittelyssä. Viime ja tän kauden reissut on pääsääntösesti mennyt hyvin. Eilen tais muuten joku porilainen lentää ulos kun kävi tuuppimaan ohikulkenutta yksittäistä jokerifania. Tokihan syytön tämä porilainen oli, mitäs oli tullut helsingistä ja käveli ohi...
 

Jysky #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen tais muuten joku porilainen lentää ulos kun kävi tuuppimaan ohikulkenutta yksittäistä jokerifania. Tokihan syytön tämä porilainen oli, mitäs oli tullut helsingistä ja käveli ohi...

Eli tämä porilainen lensi ulos ko kävi tuuppimaan hesalaista? Eikö se juurikin kuulu mennä näin näissä tilanteissa. Ihme vinkumista taas sieltä päin. Peukut järkkäreille tästä.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aiemmissa viesteissä oli laitettu linkki Jokerifanien keskustelusivulle, jossa eräs kirjoittaja ottaa vastuun katsomossa tapahtuneesta ylilyönnistä. Koska minulla ei ole kirjoitusoikeuksia ko. sivuille ja koska tapahtuneesta vastuun ottanut henkilö mitä ilmeisimmin lukee Jatkoajan kirjoituksia (koska viittaa niihin viestissään), ajattelin vastata hänelle (ja muillekin tapahtunutta vähätteleville) täällä. Mikäli tämä rikkoo jotain sääntöä, olen pahoillani. Lainaukset ovat siis Jokerifanit.netin keskustelupalstalta, nimierkki Jke™:n kirjoituksesta.

(LAINAUS) Korsi joka katkaisi kamelin selän oli Antti Raantaa. Sama jätkä kävi (olikos se nyt viime vaiko toissakaudella) Raumalla tuulettelemassa kentällä ottelun päätyttyä jolloin lensi kentälle ties minkälaista kolikkoa sun muuta moskaa. Sama show tapahtui eilenkin jolloin musta hetki koitti.(LAINAUS)

Antti Raanta pelasi kauden ensimmäisen nollapelinsä. Kotiyleisö huusi hänet takaisin kentälle kunniakierrokselle, niin on muuten tapahtunut aiemminkin tällä kaudella. Nytkö hänen olisi pitänyt jäädä koppiin, ettet sinä pikkuinen vain suutu? Pysy pois katsomosta, jos et kestä sitä että suosikkijoukkueesi joskus häviää ja vastapuolen pelaajat jopa hieman tuulettavat voittoa. Olen taipuvainen uskomaan ettei Raanta tuulettanut kentällä ja huudattanut yleisöä vittuillakseen sinulle. Luulen hänen käyneen kentällä kiittämässä kannattajiaan, jotka myös kiittivät häntä. Moista ehkä tapahtuu Ilmalassakin joskus?

(LAINAUS) Aivot löivät tyhjää sekunnin ajan jolloin tartuin lähimpänä olevaan irralliseen esineeseen ja singautin sen matkaan. (LAINAUS)

Outoa. Aina kun olen itse ollut Isomäen istumakatsomossa, eivät penkit ole olleet irrallisia. Aina ovat kiinni pysyneet ja kestäneet, vaikka minulla onkin elopainoa lähes 130 kiloa. Et kai vaan ole potkaissut penkkiä irti, vai väitätkö tosissasi että Isomäen penkit ovat irrallisia? Arvatenkin paikalle tullessasi penkki oli jo irti, tai sen irroitti sinulle tuntematon mies, joka hävisi kuin tuhka tuuleen? :)

(LAINAUS) Tyttö oli täysin elämänsä voimissaan, ei itkenyt taikka muuta vastaavaa. Ilmoitin että en tähdännyt tai tarkoittanut osua tyttöön.(LAINAUS)

Ai? No mutta sittenhän kaikki on ihan ok. Ja kiva myös ettet tähdännyt tyttöön. Mihin muuten tähtäsit? Ymmärsitkö että yläkatsomosta heitetty tuoli saattaa osua johonkuhun ihmiseen kun se lentää alaspäin täpötäyteen Isomäen seisomakatsomoon? Olisit nyt heittänyt sillä tuolilla vaikka sitä Raannan Anttia, kun varta vasten sinua ja sämpyläkavereitasi ajatellen tuli jäälle teille vittuilemaan.

(LAINAUS) Tämän jälkeen äiti vielä kiitti kun olin suoraselkäisesti tummustanut teon antaen vielä taputuksen olkapäälleni.(LAINAUS)

Jep. Sen jälkeen milffi vei sinut kotiinsa rentoutumaan ja takkatulen loisteessa karhuntaljan päällä vielä panitkin sitä ennen kuin ratsastit hevosella kakkostietä Helsinkiin päin, kuin mysteerinen muukalainen ikään.

(LAINAUS)Oliko teko järkevä? Ei. Hävettääkö teko? Enemmänkin harmittaa se että kuppipenkki osui täysin sivulliseen pikkutyttöön.(LAINAUS)

Olet oikeassa siinä että teko ei ollut järkevä. Mutta että et häpeä? Ja että oikein harmittaa kun penkki osui sivulliseen? Keneen sen siis piti osua? Kuka oli kohde? Ja jos olisit osunut siihen johon tähtäsit, niin sittenkö ei olisi harmittanut? Olisitko oikein iloinnut siitä? Voihan vittu mikä jätkä.

(LAINAUS)Olisihan tuon voinut jättää tekemättä mutta kun paskat on housussa niin ei auta itku enää markkinoilla.
En halua mitenkään ylistää itseäni taikka yllyttää muita samaan sillä tekoni oli täysin väärä, mutta kyllä se vaatii hieman karvaisempia munia että uskaltaa nostaa käden pystyyn tuollaisessa tilanteessa ja tunnustaa tekonsa.
(LAINAUS)

Hyvä että edes jotain katumusta löytyy, mutta sinun on turha puhua "karvaisemmista munista" yhtään mitään. Tekosi tunnustaminen on vähintä mitä voit tehdä. Teoistaan pitää aina kantaa vastuu ja sinun viestisi on sen verran uhoavaa tekstiä, että vaikutat lähinnä olevasi helpottunut siitä kun näytät nyt selviävän kuin koira veräjästä. Niin tai näin, miehenä olemisesta sinulla vaikuttaa olevan vielä paljon opittavaa. Toivon todella että jonain päivänä ymmärrät, olet ilmeisesti kovin nuori poika vielä.

(LAINAUS) Mutta jos joku haluaa vielä tulla avautumaan tapahtuneesta niin antaa tulla vain. Tiistaina jyppimatsissa on varmastikin hyvä tilaisuus. Ja samat viestit sille porilaiselle janarille joka uhosi että "mä mä mä vedän sua turpaan tuu tonne ulos". Jos joku haluaa hakata naamani sisään ei muuta kuin jonoon.(LAINAUS)

Että tällaista tekstiä samassa viestissä. Ei vaikuta kovin katuvaiselta vaan välinpitämättömältä. Todellinen tulevaisuuden toivo. Sen verran sinulla kävi tuuri, että jos uhriksi joutuneen tytön mukana ollut huoltaja olisikin ollut vaikkapa mies, ja vielä sellainen mies joka ei taputtele lastansa tuolilla heittäneen henkilön olkapäätä, sinä kirjoittelisit noita pullistelevia viestejäsi sairaalasta.

(LAINAUS) Porissa allekirjoittnut on varmasti seuraavat 15 minuuttia public enemy number one mutta se ei paljoakaan hetkauta.(LAINAUS)

Vaikkei sinua hetkautakaan, niin et sinä ainakaan minulle ole minkäälainen "public enemy". Minä toivon että tämä tapaus edes hieman kasvattaa sinua ja että ensi kerralla mietit sen pari sekuntia ennen kuin alat paiskomaan tavaraa ihmisten päälle. Loppujen lopuksi selvittiin kuitenkin säikähdyksellä tilanteesta, jossa vakavatkin seuraukset olivat varmasti milleistä kiinni. Toivon myös että tuo sinun läpipaistava ylimielisyytesi hupenee sitä mukaa kun saat ikää lisää. Se on selvästikin osa hämmentyneen nuoren mielen suojautumisreaktiota. Annahan nyt olla laitimmainen kerta ja keskity hallilla siihen pelin seuraamiseen ja omiesi kannattamiseen. Jos ylimääräisiä paineita tuntuu olevan liiaksi asti, niin pura niitä vaikka punttisalilla. Siihenkin puuhaan voin antaa halutessasi vaikka ohjeistusta.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Uuh.
Päättää sitten janari vielä janarifanit.netissä ylpeillä teollaan.
Ja mitäs tämä on: "Toisin kuin Ässien turvallisuuspäällikkö osaa väittää niin poliisi ei tee päätöstä syytteiden nostamisesta vaan sen tekee asianomainen mikäli yhteiseen sopuun ei ennen sitä päästä." Kyseessä taisi olla alle 15v henkilö (heittäjästä en ole varma) ja tapahtumapaikkana oli julkinen. Ei siinä itkevän janarin vetoomukset paljoa auta.

Loppuviestissähän hän sitten ilmoittaa tappeluhalukkuutensa ("jonoon vaan)". Toivottavasti tuollaista sosiaalipummi-sekakäyttäjää ei tarvitse koskaan Porissa enää nähdä. Tosin tekstin perusteella kyseessä taitaa olla ns jokerijanarin prototyyppi ja varmasti omien joukossa ylöspäin katsottu jäbä. Nyt ainakin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuolinheittäjälle lohdutuspisteet siitä että on tahollaan selvitellyt asiaa, joskin osa kommenteista hieman hämmentää, kuten " Hävettääkö teko? Enemmänkin harmittaa se että kuppipenkki osui täysin sivulliseen pikkutyttöön". Kehen sen oli oikein tarkoitus osua? Vähän jää rivien välistä sellainen vaikutelma että teko olisi ollut ok jos tuoli ei olisi osunut nimenomaan pikkutyttöön.

No, tämä oli paska homma, joka ei kuitenkaan taivastelusta muutu miksikään. Toivottavasti Eteläpäädyssä tosiaan käydään vähän rakentavaa keskustelua näihin asioihin liittyen. Loppujen lopuksi kun tämmöinen toiminta ei käänny ainoastaan ryhmää itseään vaan kaikkia muitakin Suomen vastaavia faniryhmiä vastaan negatiivisia stereotypioita vahvistavasti.

Edit. Ennen kuin kukaan älähtää, painotan vielä etten todellakaan pidä Jokereiden faneja kaikki lajit huomioiden Suomen ainoana hankalana faniryhmänä, päinvastoin, mutta lätkän puolella tämä porukka on turhan usein ikävissä episoideissa mukana.
 
Viimeksi muokattu:

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hui kauheaa! Haistattelu ja keskisormet kiellettävä välittömästi!

Näyttää siltä, että täällä aikuiset ja lapset vääntävät samasta asiasta, joten homma ei etene mihinkään. Jokainen vetäköön tarpeen tuntiessaan kunnon itkupotkuraivarit ja annetaan asianomaisten hoitaa tuo alaikäiseen kohdistunut pahoinpitelyepäilycase loppuun.

Peliinhän tämä viime sivut kestänyt vääntö ei taida liittyä? Ainoastaan sillä osin, että Antti Raannan tuuletus vitutti ja oikeutti penkin viskaamisen yleisön sekaan.

Matsista nyt sen verran vielä, kun en ole ehtinyt vielä palstalle kommentoimaan, että rakastan sitä meidän Kaivuri-Mutasta. Aivan saakelin kova jätkä, todellinen timantti. Yritystä, taistelua ja vauhtia riittää joka vaihtoon, tilanteet ajetaan aina loppuun asti ja käydään kaverin iholla läsnäolosta muistuttamassakin. Pelillisestikin Kaivuri on ok tasoa, sijoittuu hyvin säntäilystään huolimatta tai juuri siksi, eikä kiekollisena ole ihan toivoton.

Minä tykkään. Muutenkin voi koko jengistä olla suunnattoman ylpeä, tässä on ainekset johonkin suurempaan!
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hui kauheaa! Haistattelu ja keskisormet kiellettävä välittömästi!

Pointtini oli ja on että mainitusta syystä johtuen Jokerifanit herättävät monissa vastenmielisyyttä vaikkei kohuotsikoita aina syntyisikään minkä lisäksi aika moni faniryhmä osaa olla haistattelematta ja vetää silti fiiliksellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös