La 21.5.2022 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 20 062
  • 539

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Ihanaa!! Lohkovoitto omissa käsissä, jolloin sais vastaan Tanskan tai Slovakian. Kunhan nyt Suomi hoitaa Itävallan, niin voidaan spekuloida tilanne ennen viimeistä kierrosta, että kuinka varma on vähintään kakkossija. Senkin taitaa vielä voida menettää, jos hävitään Tshekille. Mutta loistotilanne nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toivottavasti Kontiola on miettinyt uran jälkeen jotain muuta virkaa kuin kommentaattorin virkaa
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Leideiltä kysyttiin kuka Leijonien MM-pelaaja on lapsuuden kuvassa. Vastasivat, että Markus Nurmi. Ovat kyllä kovia faneja mutta eivät tiedä ettei Nurmi ole Suomen joukkueessa.

Nordman ei oo vielä päässyt yli Juha Sipilästä.
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivottavasti Kontiola on miettinyt uran jälkeen jotain muuta virkaa kuin kommentaattorin virkaa
Konnalle ohjeistusta: Ei kannata jättää päivätöitä, mikäli Petri teet jotain muuta kuin kommentointia. Jos satut olemaan päivätyönäsi kommentaattori, niin kannattaa jättää päivätyöt.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Ihanaa!! Lohkovoitto omissa käsissä, jolloin sais vastaan Tanskan tai Slovakian. Kunhan nyt Suomi hoitaa Itävallan, niin voidaan spekuloida tilanne ennen viineistä kierrosta, että kuinka varma on vähintään kakkossija. Senkin taitaa vielä voida menettää, jos hävitään Tshekille. Mutta loistotilanne nyt.
Mites se nyt menee kun Ruotti voitti meidät ja Suomi menetti 2 pojoo ja nyt Ruotsi menetti kaksi pistettä?
Mikäs sen sitten ratkasee. Sori jos oon tästä ulapalla.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Mites se nyt menee kun Ruotti voitti meidät ja Suomi menetti 2 pojoo ja nyt Ruotsi menetti kaksi pistettä?
Mikäs sen sitten ratkasee. Sori jos oon tästä ulapalla.
Aiemmin ainakin kaavio oli sen kaltainen, ettei lohkoykköset ja saman lohkon 1 ja 2 kohtaa toisiaan välierissä.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Eiköhän tuo Olkinuoran peluuttaminen tänään johdu kuitenkin siitä, ettei back-to-back pelejä tulisi ma ja ti? Eli Säteri maalissa maanantaina.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Aiemmin ainakin kaavio oli sen kaltainen, ettei lohkoykköset ja saman lohkon 1 ja 2 kohtaa toisiaan välierissä.
En tätä kysynyt, mutta kiitos silti. Kysyin asiaa jota en tajunnut tyhmässä päässäni. Laskin et Suomi ja Ruotsi on tasapisteissä. Ruotsihan on nyt menettänyt kolme pistettä. Sama kesä pää ja talvet.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
En tätä kysynyt, mutta kiitos silti. Kysyin asiaa jota en tajunnut tyhmässä päässäni. Laskin et Suomi ja Ruotsi on tasapisteissä. Ruotsihan on nyt menettänyt kolme pistettä. Sama kesä pää ja talvet.

Aa. Tasapisteissä keskinäinen ratkaisee. Jos enemmän joukkueita tasoissa muodostetaan heidän keskinäisistään oma lohko minä perusteella ratkotaan sijat.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Aa. Tasapisteissä keskinäinen ratkaisee. Jos enemmän joukkueita tasoissa muodostetaan heidän keskinäisistään oma lohko minä perusteella ratkotaan sijat.
Joo tätä kanssa ihmettelin kun porukka puhu lohkovoiton olevan omissa käsissä. Sitä pohdin kun laskin pisteet väärin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Olen lyöttäytynyt tänään raavaiden seurueeseen ihan vain, että pääsen näkemään sen kuuluisan Suvin.

22min ja mennään. Marco Kasper on haastiksen perusteella symppis nuorukainen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja sitten jännittämään että pystyykö tänään muuta kuin fanittamaan LindellHeiskasta itse. Eilen kyllä sykki aika kovaa kummallekin.

Essi voisi yhden tehdä seksilämärillään kuten paiskasi eilen ja taisi ohjurina mennä.

Toki asiaa auttaa jos hyökkääjätkin tekisivät jotain hienoa ja tehokasta pelinopeammin.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa siellä näköjään jääräpäisesti luotetaan tuohon ykköseen. No, eiköhän Jalonen tiedä minua paremmin mitä tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös