Sebukärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Bjööninen mainittu, tulee piiitkä peli kuunnella. Erittäin vaarallinen peli mielenterveydelle....
Bjööninen mainittu, tulee piiitkä peli kuunnella. Erittäin vaarallinen peli mielenterveydelle....
Nyt olisi juomabingon paikka, vaarallinen peli terveydelle...Reppu ja vaarallinen jo mainittu. Oisko Kiistatta seuraava
Bjööninen tekee ne pisteet sitten peleissä joilla on väliä.Björninen osaa aloittaa, mutta pisteiden tekeminen onkin sitten paljon vaikeampaa.
Miksi. Nämä kaksi peliä on niitä missä pitää ottaa kolme pinnaa ilman ylimääräistä rehkimistä.Vähän kaipaisi tunnetta tähän peliin. Kovat niitit ja nokkapokat loistavat poissaolollaan, samoin kuin eilen..
Oletko selvinpäin in case not, stay out of my comments ;-)... respect br NiiloKiitos viestistäsi, se lämmittää mieltä, etenkin kun se on sinulta. Mutta oliko muuta?
En tiedä sinusta, mutta itse ainakin nautin enemmän peleistä missä on tunnetta mukana kuin perus keskiviikon läpsyttelystä.Miksi. Nämä kaksi peliä on niitä missä pitää ottaa kolme pinnaa ilman ylimääräistä rehkimistä.
Hän on tärkeä osa joukkuetta. Ensi vuonna, kun hänet on taas valittu kisoihin vanhojen meriittien ansiosta, hän vain seisoo kaukalossa.Mitäs tolle Anttilan liikkeelle on tapahtunut? Kulmapelissäkin aivan turhake kun jalka ei liiku yhtään.
Aijai Heiskanen lähti kesken hyökkäyksen vaihtoon ja pyöritys kuoli siihen. Jalonen vois nyt sanoa Heiskaselle että turha nöyryys pois ja ei haittaa jos joltain jää vaihtovuoro välistä.
Ymmärrän kantasi ja sytyn itse myös, jos annetaan laitojen paukkua, mutta isossa kuvassa ensi viikolla on tärkeämmät pelit. Voisihan vaikka nelosketjun goonit keksiä kansalle leipää ja sirkushuveja niin ettei pelikieltoja tule.En tiedä sinusta, mutta itse ainakin nautin enemmän peleistä missä on tunnetta mukana kuin perus keskiviikon läpsyttelystä.
Lehtosesta mallia, se kaveri ei ole vielä koskaan vaihtanut pelin ollessa hyökkäyspäässä.
Hän on tärkeä osa joukkuetta. Ensi vuonna, kun hänet on taas valittu kisoihin vanhojen meriittien ansiosta, hän vain seisoo kaukalossa.
Kaikkien kaukalossa olevien tehopisteet mainittu.