Luulen että Tamin vieruskaverit vaihtuu joka erässä, ne on sopineet sen niin ettei kukaan joudu yhtä erää kauempaa kuuntelemaan Tamin paasausta.Onkohan tuolla kukaan saanu suunvuoroa kun Tami on listannut saavutuksiaan
Luulen että Tamin vieruskaverit vaihtuu joka erässä, ne on sopineet sen niin ettei kukaan joudu yhtä erää kauempaa kuuntelemaan Tamin paasausta.Onkohan tuolla kukaan saanu suunvuoroa kun Tami on listannut saavutuksiaan
Tami joutui nöyrtymään ja tuli bussilla Jagen sijasta. Taitaa olla se joku ajokielto päällänsä, joten autollaan ei sen enempää päässyt paikan päällä kehuskelemaan.Onkohan tuolla kukaan saanu suunvuoroa kun Tami on listannut saavutuksiaan
Miksei Tami ole päässyt tv-kuviin kun vanhoja legendoja kuvattiin? Mä häpeän.
Eiköhän krapulamätöt ole tilattu studioon jo. Varmasti skarppaa.
Sääli ettei lajin helppous näy tulostaululla useammin.Heiskasen pelaaminen on niin helppoa. Ei mulla muuta.
Johan nyt on nyhjäämistä Suomen peli...
Noh, huomioidaan nyt kuitenkin että peli vasta 1-0 eli ei ole pelleilypeli.Heiskaselta ja nyt Pesoselta hätäset laukaisut. Rauhottukaa paviaanit! Siellä on Itävalta vastassa ja ihan turha peli menossa! Kävelkää sinne maalille ja siiiiiiirtäkää kiekko pömpeliin.
Sääli ettei lajin helppous näy tulostaululla useammin.
Sääli ettei lajin helppous näy tulostaululla useammin.