Teki sitten itse.Joku vois painaa limppua uuniin tosta Granlundin pelinteosta
Teki sitten itse.Joku vois painaa limppua uuniin tosta Granlundin pelinteosta
Kun ei kukaan osaa, niin Mikke tekee itse.Joku vois painaa limppua uuniin tosta Granlundin pelinteosta
Onhan se siistiä katsoa sellaista viisikkopeliä, joka lähtee omasta päästä aina kiekon saatuaan kuin tykin suusta lyhyillä etäisyyksillä syötellen kohti vastustajan maalia sen sijaan, että tehdään aina kierron kiertoja oman pään kautta ja lopulta lähdetään maalin takaa rintamana hitaalla lähdöllä. Tässä mielessä änärikiekko on paljon mukavampaa jäärallia seurata kuin tämä Suomen peruuttelupeli.Heiskanen ei kyllä viivelähdöistä nauti. Aloittaisi ne mieluiten omalta siniseltä.
Onneksi on Micke. Hartikainen ei vaan osaa tehdä maalia.
Ja usein tuloksena on organisoidun hyökkäyksen sijaan hätäinen päätykiekko, joka päätyy vastustajalle.Onhan se siistiä katsoa sellaista viisikkopeliä, joka lähtee omasta päästä aina kiekon saatuaan kuin tykin suusta lyhyillä etäisyyksillä syötellen kohti vastustajan maalia sen sijaan, että tehdään aina kierron kiertoja oman pään kautta ja lopulta lähdetään maalin takaa rintamana hitaalla lähdöllä. Tässä mielessä änärikiekko on paljon mukavampaa jäärallia seurata kuin tämä Suomen peruuttelupeli.
Mertsin sylkykupiksi kun kerran joutuu, niin sitä viittaa ei helpolla saa harteilta pois.Sanoiko Mertsi :"sitten on Vatasen vuoro.. ei onnistu tässäkään. "?
Aika tylyä.
Niin siinä pitäisi kai pelata välillä hyvin. Se on vaikeeta.Mertsin sylkykupiksi kun kerran joutuu, niin sitä viittaa ei helpolla saa harteilta pois.
Hartikainen suu mutrussa vaihtopenkillä. Toivoisi tietysti että Härski saisi itsekin laitettua kiekkoa maaliin, mutta luo joka tapauksessa omalla pelaamisellaan paikkoja ketjukavereille.